Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1508
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hvordan tror dere at litt depresjoner og humørsvingninger påvirker syre tur? Syvende å sist er det kun jeg som vet, men kan det gå ille? Har egentlig samme spm ang molly
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som et ganske dårlig utgangspunkt for en lang syretrip. Ville ikke tatt noe mer enn en liten dose MDMA i din situasjon og unngått redosering pga. nedtur og depping i dagene etter.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om vi tror det? Ja det gjør det utvilsomt. Man skal være psykisk og emosjonelt stabil og ha det godt når man velger å ta så sterke rusmidler som nettopp jobber med den kjemien i hjernen som har med følelser, glede og depresjon å gjøre.
Etter min erfaring så kan det gå begge vegene med begge stoffene egentlig. Min erfaring er at stoffene det er snakk om kan gi deg en helt ny innsikt/forståelse over situasjonen du er i eller at "store" sørgelige ting som kjærlighetssorg ikke føles så viktig lenger. Eller du kan bli sittende å badtrippe på det i mange mange timer, ihvertfall på LSD. Under en molly tur så tenker jeg at du mest sannsynlig aksepterer hele greia mye mer, men om du er av typen som får sterke og mørke nedturer på MDMA så burde du kanskje revurdere det hele, akkurat det tenker jeg du vet svaret på best selv.
Selve turen på molly trenger ikke å bli annet enn bra, men det er heller dagen(e) etter som kan bli ekstra tunge når du i tillegg har en kjærlighetssorg å stri med. Ville ventet til du fikk det mer på avstand.

Har du mye erfaring med mdma?
Sist endret av junkrat; 9. oktober 2019 kl. 01:21.
Klart det blir kjipt som faen på syre å tenke på at du er kasta ut av livet til en annen person, vil det nødvendigvis si at du ikke har noe å tjene på å kjenne på den følelsen, nei. Jeg har gjort det selv og sier derfor kjør på
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Havnet på den verste badtripen (eneste) på lsd etter et sammlivsbrudd. Ville ta livet av meg selv, endte opp med og kaste alt som ‘holdt meg fast’ i verden her som lommebok nøkkler å tlf.. fant alt igjenn heldigvis etter mange timer, og idag ler jeg litt av det men det er det skummleste jeg har opplevd i mitt liv.

Man må føle man har det bra psykisk før du kødder med psykadelika er min mening ihvertfall. Og du alikevel tar det så ikke bland med hasj eller annet.

Styr unna molly også, vent til kjærlighetsorgen går bort naturlig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Havnet på den verste badtripen (eneste) på lsd etter et sammlivsbrudd. Ville ta livet av meg selv, endte opp med og kaste alt som ‘holdt meg fast’ i verden her som lommebok nøkkler å tlf.. fant alt igjenn heldigvis etter mange timer, og idag ler jeg litt av det men det er det skummleste jeg har opplevd i mitt liv.

Man må føle man har det bra psykisk før du kødder med psykadelika er min mening ihvertfall. Og du alikevel tar det så ikke bland med hasj eller annet.

Styr unna molly også, vent til kjærlighetsorgen går bort naturlig.
Vis hele sitatet...
Så du lærte ingenting av den opplevelsen altså?
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Så du lærte ingenting av den opplevelsen altså?
Vis hele sitatet...
Altså, man kan sikkert lære noe av badtripper, men ikke noe man ikke egentlig visste fra før. For å få en eller annen symbolsk drit traumatisk kjip lærepenge med en badtripp så er det ikke værdt den permanente psykiske skaden det kan gjøre på deg. Joda, jeg lærte å ikke stole på en sjel og at ondskap var relle farlige krefter på jorda som var ute etter å drepe, i min badtrip, men det betyr ikke at jeg satt pris på den lærepengen når det fucka huet mitt permanent i ettertid så jeg ikke er den samme lenger (kun på vondt, ikke på godt)
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Molly har jeg litt erfaring med, syre har jeg null. Men har prøvd Amsterdam sopp 3 ganger.

Får vente nærmere juletider kanskje da! Så jeg ikke tukler med psyken for det er det hvert fall ikke verdt
Jeg gikk ut av et forhold i fjor, reiste på festival med xn. Bestilt før bruddet. Jeg trippa der 2 gangen og det var heftig. Nå har jeg trippa i over 10 år. Er vandt til min egen psyke og vandt til å håndtere meg selv på tripp. I dag venter jeg med å trippe, pga alt for mye emosjonell groms som kommer fram ennå. Tenker å meditete en del dager i strekk før neste tripp eventuelt.
Så mitt svar er ta deg en tripp om du føler du kjenner psyken din og trippen godt nok til at du kan gå emosjonell inn i det. Hvis ikke vent. Jeg lærte mye, men det var slitsomt �� men en lav dose, kan muligens hjelpe. Jeg tokk 250 og så 500mics et par dager senere, det var litt mye i den tilstanden.. Og jeg var på Boom, ikke i norge. Føler meg tryggere der.

Uansett lykke til