Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 844
Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg får til følgende:

Når jeg starter firefox, skal det komme opp en tom side med 9 "ruter" som har ett bilde fra f.eks VG, DB osv. Trykker jeg på den ene ruten, kommer jeg til den siden. Noen vet sikkert hva jeg snakker om. Kan noen vise/forklare hvor jeg skruer på denne funksjonen? Har vært på "Verktøy" og sjekket, men fant det ikke der. Takk for hjelp
Sikker på at det ikke er Opera du snakker om? vet Opera har denne speed-dial funksjonen.
KGB
Trådstarter
16 0
Ja vet også Opera har denne funksjonen, men jeg hadde det på Firefox også for 2t siden, før jeg formaterte pcen
http://mozillalinks.org/wp/2007/04/o...l-for-firefox/

Er slik jeg forstår det en add-on til Firefox.

-edit . finnes flere versjoner, ta et lite søk så finner du.
Sist endret av Wipeout; 14. november 2008 kl. 17:26.
Firefox har aldri hatt noen funksjon som dette innebygget. Det eneste du kan prøve er en addon, eller rett og slett bare lage en egen startside
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Fastdial heter en addon som ser ut til å rangere blant de beste til dette formålet.
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Bruker en add-on som heter Speed Dial til Firefox. Funker flott.

Hadde ikke mozilla.org vært sirup her nå, så skulle jeg funnet fram link til deg.