Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 636
Hei, det finnes sikker endel tråder om dette tema fra før, men jeg fant ikke noe spess.

Skal kjøpe ny flatskjerm, vil ikke legge i mer en 4-5K. Den skal være minst 32". Noen som har noen anbefalinger som har bra bilde og det som trengs? Takk for svar
Denne er HD-ready. Koster 5000,- hos komplett. (Når de har den på lager. Det varierer veldig når de selger den og når de ikke gjør det. Men du finner den sikkert andre steder også.) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343090

Jeg har den. Meget fornøyd. Som du ser på komplett så har den fått meget god kritikk. Utrolig bra for en pris til 5000,- Eneste er at du må nok ha eget lyd-anlegg, for høyttalerne suger. :P
Samsung
Denne Tven har nok alt det du trenger
Sist endret av Sgt. Pepper; 17. september 2008 kl. 23:54.
Sitat av DannyFugl
Samsung
Denne Tven har nok alt det du trenger
Vis hele sitatet...
Enig med DannyFugl på denne Samsungen. Dersom du dobler poten, får du en ganske grei Samsung 50". Bare til ettertanke
KGB
Trådstarter
16 0
Sitat av flap
Denne er HD-ready. Koster 5000,- hos komplett. (Når de har den på lager. Det varierer veldig når de selger den og når de ikke gjør det. Men du finner den sikkert andre steder også.) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343090

Jeg har den. Meget fornøyd. Som du ser på komplett så har den fått meget god kritikk. Utrolig bra for en pris til 5000,- Eneste er at du må nok ha eget lyd-anlegg, for høyttalerne suger. :P
Vis hele sitatet...
Står ingen plass "Kjøp!" ...Tomt på lager?
Ja. Det er nok det fra komplett nå. Søk på kelkoo.no f. eks. Se om noen andre nettbutikker har den.
KGB
Trådstarter
16 0
Ok, ty Noen flere?