Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1166
Enkelt og grett: jeg trenger ett program som kan lese av hva andre skriver på msn dersom jeg kjenner login og passord. Grunnen til at jeg ikke kan bruke msn messenger til dette, er at da blir han som snakker logget av.

Jeg trenger det til å "kontrollere" en kamerat. Har prøvd å søkt litt, men uten treff.
På forhånd; takk.
Du kan hvertfall ikke bruke login og passord til noe. Bare èn bruker kan være logget inn samtidig.

Keylogger er vel det enkleste. (hvis du har fysisk tilgang er det enda enklere)
En eller annen trojan hvis du trenger mer enn å se hva han skriver.
ble litt interessert, så kan du fortelle hvorfor du vil "kontrollere" han?

Ontopic: Keylogger skal funke fint ja - men det har vært en del problemer med tidligere versjoner, vet ikke hvordan det funker nå.
Last ned en trojan... Har det faktisk på en venns pc, kan ta screenshots, keylogging, slå av på tastatur, kjøre skript og maaange andre fungsjoner også...
Jeg sier ikke hvor jeg fikk tak i det, det er ulovelig å hacke vettu! men vis du vil vite, send meg pm
Finnes noe som heter "MSN Track Monitor".
Den sniffer opp msn meldinger som blir sendt gjennom nettverket.

Fungerer på samme måte som ettercap, men gir mer oversiktlighet.
Det fungerer greit i praksis men ser ikke ut til å kunne fange absolut alle meldingene.
Nå satt jeg på en switch med flere koblet opp i klasserommet, men vill tro det fungerer smertefritt hvis det kun er komunikasjon mellom 2 maskiner.

Det enkle er ofte det beste, mao kan en keylogger med e-mail gjøre susen.
Det du kan gjøre hvis du er i samme nettverk som han... Er å dele mappen med loggene hans. Så gå inn på den etterpå.