Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3515
Lurte på om det finnes pepper i flytende form, og i så fall, hva smaker det og hvordan lages det?
Jada det finnes. Det lager du selv av vann, te, juice etc. Anbefaler egentlig ikke juice da det blir ekstra surt og ekstra dårlig for tenna.
Må bare spørre siden dette er freakforum, er det snakk om pepper som man bruker på maten, eller pepper som amfetamin?
Sitat av maniiac Vis innlegg
Må bare spørre siden dette er freakforum, er det snakk om pepper som man bruker på maten, eller pepper som amfetamin?
Vis hele sitatet...
Siden navnet er partyhead er det nok amfetamin/speed
+ det er under rusmiddel forumet
Sist endret av Oatre; 28. oktober 2012 kl. 12:22.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
"Flytende" amfetamin er ikke noe man vil ha, da det flytende er løsemidler som er igjen etter produksjonen, ikke noe man vil ha i seg.

Dog kan man blande ut amfetamin i mindre helseskadelige løsemidler (som alkohol) og drikke det.

Syntesering av amfetamin krever en viss kompetanse, men man finner oppskrifter på nettet, med bilder tilogmed.
Drikk med sugerør og skyll med melk, sparer fortennene og nøytraliserer phen sånn noenlunde.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
pepper er orginallt (rent) i flytende form, men det får du nok neppe tak i i norge ettersom det går gjennom en lang prosess hvor det fryses, tørkes, buffes ut, fryses, og tørkes ogsåvidere..

det er syrende, derfor bør du passe (GODT) på tenna dine.
smaker sikkert død og helvette av kjemikaler, men ikke vet jeg.
Husker en gang hvor jeg fylte opp resten av klipsposen med vann og svelgte resten (var lite igjen da), hadde vondt i tenna i flere dager senere så vil anbefale å holde amfetaminen så langt borte fra tenna du bare kan
Sitat av drittsekken Vis innlegg
pepper er orginallt (rent) i flytende form, men det får du nok neppe tak i i norge ettersom det går gjennom en lang prosess hvor det fryses, tørkes, buffes ut, fryses, og tørkes ogsåvidere..
Vis hele sitatet...
Hvilken form snakker du om her? Den amfetaminen som går under navnet speed/pepper er nemlig et salt, som regel et sulfat. Dette saltet fremstår i sin rene form som enten klare krystaller, eller et hvitt pulver.
Amfetamin er vannløselig (salt), så om du har pulver, kan du enkelt blande det ut i vann.

Er ikke sikker på hvordan du lager det, i og med at jeg aldri har tenkt på det før, siden jeg tenker på når det er i flytende form, så skytes det som regel.

Vet hvordan man løser ut heroin i vann, men er ikke sikker på om det blir samme konseptet.

Om du har mye amf. så kan du jo eksperimentere med hvordan å få det i flytende form!
Vil tro du bare blander amf. med vannet, og rører rundt!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av frantzen91 Vis innlegg
Husker en gang hvor jeg fylte opp resten av klipsposen med vann og svelgte resten (var lite igjen da), hadde vondt i tenna i flere dager senere så vil anbefale å holde amfetaminen så langt borte fra tenna du bare kan
Vis hele sitatet...
Særlig. Og om du hadde vondt i tenna skyldtes nok det andre ting da.
Det der er bare jug. Er mange som shotter pepper fremfor å snorting eller dropping. Har du noengang fått et rizzla til å sette fast på vei ned? Vel da skjønner du hvorfor.