Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2736
Hei.

hvis jeg liker og chille med xanor eller rivotril ca 1 gang i månden, tror dere det er mulig at jeg opplever noe som helst bivirkninger? isåfall, hvordan bivirknnger?

dette samtidig som at jeg trener og holder meg sunn resten av månden.

takker for svar
Å bruke xanor eller rivotril 12 ganger i året tror jeg ikke skal gi deg noe som helst bivirkninger av, men nå har jeg ikke mye erfaring med benzo, har bare kost meg 3-4 ganger med valium, så ikke ta svaret mitt for god fisk
Nei, jeg synes virkelig ikke du trenger å bekymre deg for noen bivirkninger. Når du bare tar deg noen xanor eller rivotril en gang i månden, det eneste jeg kan komme på er at du muligens føler deg litt ekstra avslappet i musklene dagen etter inntak.
Du kommer til å holde deg til 1 måned de første gangene, så er du plutselig i det moduset hvor du tenker " hmmm, jeg skal baaaareee ta det i morgen også" etc, så er du inni en ond sirkil.Hverkenn Xanor eller Rivotril kan den normale mann i gaten få tak i uten å kjenne noen "flotte" folk, så det er bare å kjøre på å bli en pille narkoman om det er det du er ute etter. Jeg skulle gjerne hjulpet deg med " jaja, kos deg 1 gang i måneden gjør ingenting" etc, men sånn fungerer det ikke. Disse er kraftige preparater som vil ødelegge deg.
Sist endret av Valadar; 28. september 2012 kl. 20:58.
Sitat av Patricia Vis innlegg
Du kommer til å holde deg til 1 måned de første gangene, så er du plutselig i det moduset hvor du tenker " hmmm, jeg skal baaaareee ta det i morgen også" etc, så er du inni en ond sirkil.Hverkenn Xanor eller Rivotril kan den normale mann i gaten få tak i uten å kjenne noen "flotte" folk, så det er bare å kjøre på å bli en pille narkoman om det er det du er ute etter. Jeg skulle gjerne hjulpet deg med " jaja, kos deg 1 gang i måneden gjør ingenting" etc, men sånn fungerer det ikke. Disse er kraftige preparater som vil ødelegge deg.
Vis hele sitatet...
Tull. Jeg vet om flere som klarer å holde seg til en gang i måneden, når det det kommer til ``farligere`` stoffer enn rivotril og Xanor.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Om du klarer å ta dette en gang i måneden er det vel ikke så helsefarlig. Problemet som derimot ofte oppstår er at man eskalerer bruken, det kan derimot være helsefarlig.
Helseskadelig er det ikke.

Men det er mange som tenker at de bare skal gjøre det en gang i måneden, til det eskalerer. Det er også mange som klarer å kontrollere bruken.

Klarer du å kontrollere bruken er det ikke kritisk helseskadelig.

Edit: Selv bruker jeg diverse stoffer som benzoer, kola osv et par ganger i året uten problemer. Vet ikke hvorfor folk klarer å bli avhengig men det er nok veldig individuelt.
Sist endret av frø; 17. oktober 2012 kl. 15:41.
Holder du deg på såpass lavt mnd`s-inntak vil jeg anta at det er farligere å spise 10 paracet i mnd.(Tenker da rent fysiske skader)
Kudos om du klarer 1 gang i mnd! Eller kommer jo an på hvor langt du drar den, hehehe...

Men en gang i mnd skulle jeg absolutt ikke tro noe var et problem, nå er jeg ikke lege, men har erfaring.
Sitat av Handy andy Vis innlegg
Tull. Jeg vet om flere som klarer å holde seg til en gang i måneden, når det det kommer til ``farligere`` stoffer enn rivotril og Xanor.
Vis hele sitatet...
Hva setter deg i posisjon til å rangere stoffene etter hvor farlige de er?

Fra tunge eldre narkomane har jeg noen ganger fått høre at heroin abstidenser nødvendigvis ikke behøver være drepern.
Mens pilleabstidensene er et helvete fordi det virker som det aldri går over.
( ``farligere`` ``farligere`` ) Slappe av med 1-3 rivotril eller X en gang måneden til en film eller i rolige omstendigheter, må være bedre en for eksempel pepper helg, heroin, cola, osv osv. sjansen for å bli avhengig av benzo er relativ liten når man tar ( så lite så sjeldent ) hvis man spiser 25mg rivotril daglig, så klart blir man sterkt avhengig.
Vil sterkt fraråde å misbruke Xanor.
Da jeg gjorde det, gikk det til helvete...
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Vil sterkt fraråde å misbruke Xanor.
Vis hele sitatet...
kan du være litt mer presis?
Sjansen for å bli avhengig av benzo er større syntes nå jeg.
Og når man først er hekta så kan du se for deg noen uker/måneder med ren lidelse.

Heller to uker med pepper hver dag en to uker med piller hver dag (personlig erfaring)
Pepper fucker med skallen din, pillene voldtar sjelen din.

Må dere ikke glemme at kokain, heroin, amfetamin alle begynte som "uskyldige legemidler"