Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1254
Skulle gjerne hatt tips til noen støyisolerende ørepropper til maks en tusenlapp. Helst på komplett, dustin eller fysisk butikk i Trondheim.
Sist endret av Mkvarner; 15. mai 2012 kl. 18:20.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av GeirGeirGeir Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Antar han mener ørepropper til musikk?
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Antar han mener ørepropper til musikk?
Vis hele sitatet...
Det sa han ikke noe om. Ørepropper er ørepropper.
Sist endret av GeirGeirGeir; 15. mai 2012 kl. 18:53.
Har du sett hvilken kategori jeg postet i?
NuForce 700-X og Comply Foam Eartips. Sparer noen hundre, ekstremt god kvalitet og god støydemping.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Ja, lyd.
Tenkte kanskje du siktet til konsertpropper eller sovepropper, det har da alt med lyd å gjøre det også?
Hvis det er snakk om musikk er min personlige mening at det meste som har plastikk/gummiisolasjon og koster rundt 600kr+ er bra.
Sist endret av GeirGeirGeir; 15. mai 2012 kl. 19:23.
Monster turbine har noen sopplignende gummipropper som følger med som jeg synes blokkerer lyden veldig bra. Disse går langt inn i øregangen, så de kan være litt uvante, og ørevoks kan være et problem. Ellers har de god byggekvalitet og god lyd. (Er ikke overpriset crap, slik som beats, selv om de er laget av samme selskap)

Her er bilde av de soppligende greiene som følger med:

http://cdn.head-fi.org/d/d2/d20f0654...316_175453.jpg

De går desverre 50 kroner over budsjettet ditt hvis du bestiller fra pixmania, og på komplett koster de 1300, så regner med at de kanskje er for dyre.
Sist endret av Gunnar Gul; 15. mai 2012 kl. 19:26.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
NuForce 700-X og Comply Foam Eartips. Sparer noen hundre, ekstremt god kvalitet og god støydemping.
Vis hele sitatet...
Takk for tips, skal se litt på det.

Sitat av GeirGeirGeir Vis innlegg
Ja, lyd.
Hvis det er snakk om musikk er min personlige mening at det meste som har plastikkisolasjon og koster rundt 600kr+ er bra.
Vis hele sitatet...
Har du noen eksempler?
Sitat av Gunnar Gul Vis innlegg
Monster turbine har noen sopplignende gummipropper som følger med som jeg synes blokkerer lyden veldig bra. Disse går langt inn i øregangen, så de kan være litt uvante, og ørevoks kan være et problem. Ellers har de god byggekvalitet og god lyd. (Er ikke overpriset crap, slik som beats, selv om de er laget av samme selskap)

De går desverre 50 kroner over budsjettet ditt hvis du bestiller fra pixmania, og på komplett koster de 1300, så regner med at de kanskje er for dyre.
Vis hele sitatet...
Holder meg unna alt som heter Monster.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Jeg aner ikke hva slags merke eller hva de heter, men jeg regner med flere drar kjensel på de orange/gule proppene som ofte blir utdelt på konserter. Disse har jeg flere par av og de er drømmen når det kommer til sengero.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Har du noen eksempler?
Vis hele sitatet...
På øreproppene jeg selv bruker for tiden står det "CX 400 II" og de er fra sennheiser. Hvor du kan få tak i dem og hvor jeg selv fikk tak i dem har jeg ingen anelse om da jeg har hatt dem veldig lenge
Fant de .
http://www.dustinhome.no/product/501...Provider_dacsa

Så lenge de isolerer litt lyd fra omverdenen og har god lyd (noe jeg har tidligere erfaring med fra Sennheiser) så blir det de. Fin pris også.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
De isolerer det meste, jeg hører ikke engang barna som kommer løpende etter meg hver dag mens de skriker etter russekort
*trykker på kjøp*

Er disse bedre? Bryr meg ikke så mye om prisforskjeller.
http://www.dustinhome.no/product/501...Provider_dacsa