Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2346
Etter at jeg hadde rota gjennom omtrent hele huset og alt som heter fjøs og bygninger på gården vår på leting etter en liten, men også litt kraftig motor til å lage kulemølle, fant jeg tilslutt ut at jeg skulle finne fram legosettet. (den eneste motoren jeg fant som ikke brukte 5kw på minimum fungerte ikke;P da jeg skrudde opp den fant jeg ut at akslingen var skjev som f'***) Jeg lagde en enkel bil med firehjulstrekk (med ca 5-10 cm avstand mellom hjulene avhengig av om du vil bruke 1,5 l eller 0,5 l) og snudde den opp ned med hjulene i været, deretter puttet jeg 7-10 mellomstore klinkekuler i en 0,5 l brusflaske og pælmet i noen kullbiter, skrudde på korka og la den på hjulene, så kappet jeg en ledning fra legokassa (sånn ting man fester på motorene) og koblet den på et 9v adapter, lot det stå over natten og jeg hadde et fint kullpulver så pælmet jeg i svovel og kno3 (salpeter, krista-k) og kjørte det til jeg hadde et akseptabelt krutt;P funket som bare det, men salpeteret gikk med alt for fort, er tom nå og på FK har de ikke noe kno lenger, de selger det ikke lenger på butikken ved meg, de sluttet med det etter at en kompis av meg brente fast genserermet sitt til armen sin Idioten plukka opp en 250 grams flashkrutt-bombe fordi han trodde lunta hadde slukna *så ikke ut!* han må gå rundt med sånn derre plastisk hud over hele underarmen, og han kommer til å ha vondt i armen veeeeldig lenge... for ikke å snakke om det arret han vil få. Tenk på det før dere så mye som tenker på å lage noe kraftigere enn en kinaputt.

Åja, jeg glemte å si det, jeg påtar meg ikke noe ansvar for det dere måtte finne på med denne informasjonen, jeg avstår helt og holdent fra hvordan du bruker dette til, under any circumstances...
Det var veldig tungt å lese dette stoffet. Du burde egentlig hatt noen "linjemellomrom" mellom de forskjellige temaene du snakker om.
Bra du fikk mølla til å fungere. Du kan se på min kulemølle her om du vil, så kansje du blir inspirert til å lage noe større: http://www.warispeace.co.uk/forum/sh...d.php?t=121138 (post nr 7)

Ellers, 250 grams flashbombe? Noen andre som reagerer på tallene? Jeg tenker den gutten ikke hadde trengt noe plastikhud om han faktisk plukket den opp og den smalt i hendene hans, heller et nytt liv.
250grams flashkruttbombe hørres en smule overdrevet ja, så store mengder flash hadde revet alle lemmer fra kroppen og kastet de utover hele området.

Men jeg syns denne posten er litt poengløs fordi du er ikke den første som har kommet på å lage en kulemølle av technic. Og de som kan søke hvet at det går an.
sorry, elendig til å se sånn ca hvor hye ting veier, men den var forholdsvis stor stor nok til at den freste leeeenge etter at han hadde kasta den fra seg.

beklager hvis denne tråden er tatt opp før, er litt newbie her enda husker en tråd om dette på det gamle pyro forumet på nFF og tenkte jeg skulle legge det ut igjen

EDIT:
250grams flashkruttbombe hørres en smule overdrevet ja, så store mengder flash hadde revet alle lemmer fra kroppen og kastet de utover hele området.

Men jeg syns denne posten er litt poengløs fordi du er ikke den første som har kommet på å lage en kulemølle av technic. Og de som kan søke hvet at det går an.
Vis hele sitatet...
Den EKSPLODERTE ikke, den fungerte som en slik greie du setter på bakken som spruter ut gnistregn, det la seg gnister over hele armen hans:O
Flashbombe? Frese? En bombe som inneholder flash, går PANG, thats it! Ikke noe fresing etterpå. Virker som om du ikke vet hva du snakker om.
Flashbombe? Frese? En bombe som inneholder flash, går PANG, thats it! Ikke noe fresing etterpå. Virker som om du ikke vet hva du snakker om.
Vis hele sitatet...
Neh, kanskje ikke, trodde flashbombe var sånn gnistregn-ting, som sagt, veeldig newbie her, bare holdt på med litt eksprimentering med pyro før. ikke noe pro stuff
Hva vil du fram til? Tråd stengt.