Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1140
Går det an å banne noen sites fra explorer uten å bruke den Content Advisor-greia? Er noen popups som er så plagsomme, og det er noen få siter som går igjen... prøvde den Content Advisor-greien for å bestemme hva slags sider man ikke kunne gå inn på, men da kom det opp melding for hver gang popup'en ville poppe opp... hadde helst sett at jeg bare kunne "banne" siten, og så ville ikke popup'en komme opp i det hele tatt... er vel optimist...

disse popup-kverker-programmet, hvordan virker de? Det er jo mange sider der hovedsiden kommer opp i popup, vil man ikke kunne se de sidene da?

*trykker alt+f4 for harde livet*
Har ofte lurt på dette med popup-killers jeg også, om de ødelegger for sider som har popups som hovedside. Det er vel det eneste som hindrer meg i å bruke dem.
POW! fra AnalogX funker bra for jeg bruker det nå..

den går altså etter navnet på vinduet
Hmms.. har jeg aldri tenkt på faktisk, men det hørtes genialt ut! *laste ned og teste*

Btw Phun-Q, du er alltid like søt på bildene!
OFF-TOPIC: Både jeg, phun-q pg -AS- (|p0p på irc) bruker avatarer fra denne avatarpacken, som jeg mekka når jeg kjeda meg ihjæl.

Avatarene er lagd fra klassebildet til Defekt.

Opprinnelig postet av zeth
Btw Phun-Q, du er alltid like søt på bildene!
Vis hele sitatet...
yeh, thx m8.. *rødmer*

aaanyways, "Pow! has slammed 112 popup windows to date!"

en sjelden gang så må jeg legge til noen vinduer til removal-lista. men siden det ofte er de samme popups'ne så går det greit
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det må vel en popupkiller til for å kverke de. Men det går også an å editere hosts-fila si, og sette det domenet du vil "nekte" til 127.0.0.1. Men vinduet vil poppe opp uansett, men det vil bare stå at "Denne siden kan ikke vises". Så det blir vel litt unødvendig mye knoting for... ingenting?

Men det er en grei måte å kvitte seg med onde ting, som f.eks. Doubleclick sine bannerads. Som finnes i hopetall overalt, attpåtil samler de inn informasjon om deg (geografiske data ++++).

Husk og IKKE legge til "Can't open this page ....whatever" side, da vill alle ganger du kommer til feil site så vil explorer stenges...

Jeg har gjort det og det tog ett tag innan jag hittade felet (orkar inte försöka med Norska just nu... )

Håper dere skjönner min svorsk......
/Zappa
Proximitron er visst også et slikt program..