Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3024
Noen som kan forklare meg hvordan oxycontin føles, tenker å ta 30mg ikveld har ingen toleranse.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du blir veldig avslappet, varm, euforisk og litt energisk. Anbefaler deg å starte med 10 mg og heller dosere opp etter det har gått en time. 30mg kan bli litt mye første gangen og føre til oppkast osv.

Ville også tenkt over om dette er virkelig noe du har lyst til å prøve. Det er basically det samme som heroin så fort gjort å bli hektet
Vil man få rus når man bruker det mot smerter og? Fikk 10mg oxy og funka fett mot smertene, men kjente ingen rus. Har ikke tatt mer en 1 pille av gangen og har heller ikke planer om og ta resten for morroskyld.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Nixontrippy Vis innlegg
Noen som kan forklare meg hvordan oxycontin føles, tenker å ta 30mg ikveld har ingen toleranse.
Vis hele sitatet...
Utrolig dårlig ide.
Sitat av Tarm Vis innlegg
Utrolig dårlig ide.
Vis hele sitatet...
Å hvorfor det?
Er det Reltebon Depot (oxycodone ) 30 mg du har ?
de som er litt brunish?
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kommer til å bli fucked up og spy eller være på grensen til det. Med mindre du er 140kg.

Blir digg, men ikke lag noen planer, for mye av tida kommer til å gå til å sitte/ligge med øynene lukket.
Sitat av Mr.Flanders Vis innlegg
Er det Reltebon Depot (oxycodone ) 30 mg du har ?
de som er litt brunish?
Vis hele sitatet...
Ja det er den jeg har.

Tok 10 mg ganske fin i formen n�
Sist endret av Nixontrippy; 22. august 2019 kl. 20:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg liker ikke å være moralpoliti. Men det virker som du vet veldig lite om dette stoffet. Jeg var uviten når jeg prøvde det selv. Det er kanskje en av de mest avhengighetsskapene pillene som finnes du sitter på nå. Tenke bare det er greit å vite.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Beklager viss dette blir for off-topic men må bare spørre, er det ikke Oxycontin som er så veldig utbredt å er stort problem i USA fortiden?
Anonym bruker
"Lett Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er vel ikke noe mer problem nå enn det har vært før.. tror du tenker på Fentanyl. Uansett farlige piller, men blir ikke avhengig av en gang, kanskje psykisk om du vet du har god tilgang til det.
Sitat av Nixontrippy Vis innlegg
Ja det er den jeg har.

Tok 10 mg ganske fin i formen n�
Vis hele sitatet...






Det er bra du begynte med 10 mg . Skulle til å si ( knus den , og del opp 6 linjer ) juster deg helt etter som . Siden det er depot, så vil du får merkbar mer effekt ved å knuse den og dele opp rizla eksempel.

Ta vare på deg selv ! ikke ta det over flere dager . Men det er du vell klar over . .
Sist endret av Mr.Flanders; 22. august 2019 kl. 22:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Beklager viss dette blir for off-topic men må bare spørre, er det ikke Oxycontin som er så veldig utbredt å er stort problem i USA fortiden?
Vis hele sitatet...
Samme kan man si om heroin. Man glemmer ikke følelsen. Får man en dårlig periode i livet så vet man hva som "hjelper"
Abstinenser kan du få ganske fort. 2uker med middels til store doser hver dag så har du en ganske jævlig influensa i 4 dager pluss en jævlig nedtur psykisk. Mange blir suicidal av den psykiske smellen. Da er det på an igjen med selvmedisinering, og denne gangen vil man ikke stoppe fordi abstinensene er ikke velkommen.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er vel ikke noe mer problem nå enn det har vært før.. tror du tenker på Fentanyl. Uansett farlige piller, men blir ikke avhengig av en gang, kanskje psykisk om du vet du har god tilgang til det.
Vis hele sitatet...
Edit: Skulle svare til dette sitatet at man ikke blir avhengig av en gang. Og det er riktig, men det kan sette i gang noen tanker og kan være begynnelsen på en avhengighet for mange.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Nixontrippy Vis innlegg
Ja det er den jeg har.

Tok 10 mg ganske fin i formen n�
Vis hele sitatet...
Åssen var kvelden?

Skrev at det var en dårlig idé pga avhengighets potensialet. De fleste liker det såpass at engang ikke er nok og vipps så er man i en ond sirkel.
Sist endret av Tarm; 23. august 2019 kl. 19:19.
Sitat av Tarm Vis innlegg
Åssen var kvelden?

Skrev at det var en dårlig idé pga avhengighets potensialet. De fleste liker det såpass at engang ikke er nok og vipps så er man i en ond sirkel.
Vis hele sitatet...
Fikk en god varm føelse i kroppen samtidig som en intens eufori, ble også litt trøtt og avslappet. Ser definitivt hvorfor det er så avhengighetskapende. Kommer nok til p gjøre det igjen men skal holde det kontrollert så skal vente litt.
Hva går disse for på gata i pris? Og hvordan skille falske piller fra ekte på et sted som f.eks brugata?
Normalt de kommer i blister /forpakning .
kjøper kun av via kjent personer. Som jeg vett får det fra sikre kilder .

10 mg = 100
30 mg = 250
60 mg= 450

vertfall her jeg kommer fra.