Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 6950
Innledningsvis vil jeg bare oppgi at jeg kjenner risikoen med rusmidler og at jeg vet at jeg EGENTLIG bør holde meg helt unna. moral-talen er dermed ikke nødvendig, selv om jeg ikke har moralen på plass.

Så til saken...

Har av diverse årsaker fått tak i en "kvarting" med "pepper".

Er av den nyskjerrige typen så lysten til å prøve er definitivt tilstede.

For å forhåpentligvis unngå en smell så stiller jeg noen spørsmål til dere som kjenner stoffet og dens effekter bedre enn meg.

1: "Pepper" = amfetamin, sant? (Pinlig å i det hele tatt måtte spørre)

2. Ble anbefalt å snorte litt i hvert nesebor, men kun bruke en halv kvarting tilsammen siden det er et nytt stoff for meg. Enige i dette? Evt. Hva anbefales av mengde for en bra og tydelig merkbar rus? Har forøvrignaldri snortet før,mermdet bare å lage striper og snorte eller anbefaler dere å bruke et tynt rør? Er evt et avkuttet 2-3 cm passende?

3. Hvilken rus vil jeg oppleve? Opp eller ned? Varighet, synlighet for andre,osv? Er mest vant til opiater, diazepan etc, så dette er nytt.

4. Tar daglig 5-12 rivotril (fordelt på to doser) + ca 40mg diazepan (to doser), bør/må dette unngås den dagen jeg tester pepper? Det hender også jeg koser meg med en sibutex (max en år uke),



6. Er det andre forholdsregler det er lurt å forholde seg til, (eks. om når det bør tas på dagen (kan jeg ut blant folk), når og hvor jeg vil kjenne rusen etter inntak, osv...

Gode råd og tips tas imot med et stort takk. Ps. Stoffet kommer fra en person jeg stoler 100%, så frykter ikke at det er noe annet enn det han sier.

Har også et spørsmål om heroin (et stoff jeg aldri har prøvd og aldri kommer til å prøve). Er det sånn at det enten må tas i sprøyte eller røykes, eller finnes det andre alternativer? Kan det feks blandes i te/kakao som hasj? Spises? Hvordan ser stoffet i det hele tatt ut når du kjøper det? Gatepriser? Fortell gjerne også litt om rusen man oppnår, samt annen nyttig info.

De siste spørsmålene stammer fra en diskusjon med en venn som har lyst til å prøve men som nekter både å røyke og sette spøyter i egne blodårer. Har forresten hørt at lysken kan brukes til srøyta, må man også da treffe direkte i ei åre?

Håper noen tar seg tid til å svare, jeg vet at det ble veldig mye tekst, beklager det...


Samba007
Sist endret av Dodecha; 19. april 2013 kl. 10:46. Grunn: Spørsmål nr 5 bryter reglene for rusmiddelseksjonen
Ang amf, så er det lurt å ta et par pils først så du kommer "i humør". Lag små striper og en i annenhvert nesebor etterhvert som du starter.

Pepper er amfetamin, ja. Du vil kanskje få litt små pupiller og bli generelt mer "hyperaktiv". Det er nok ikke vanskelig å se om man er trent.

Du vil merke en kribling i kroppen og en euforisk følelse. Bekymringer blir ikke tilstedeværende og det er temmelig digg.

Må advare mot de negative sidene også. Det er et rent kjemisk stoff som inneholder mye ting du ikke vet hva er, som ikke er bra for kjemibalansen i hodet og kroppen.

Nedturen på amf er kjent og legendarisk. Jo mer du tar, jo verre blir nedturen. Min opplevelse ble at jeg ble krøpling i kroppen i nesten en hel uke etterpå og det var første og siste gang jeg brukte det. Gjorde ting jeg ellers aldri ville gjort om jeg bare var full, huff! Ingenting ulovlig eller dyrt men bare teite idiotiske ting.

Men jeg får vel si enjoy, siden du likevel har bestemt deg.
Sist endret av Taurean; 19. april 2013 kl. 01:38.
1) Pepper = amfetamin ja
2) Du kan vell starte med rundt 100mg i en "strek". Det å kun bruke halve kvartingen vil du nok få problemer med.
3) Opp, opp og mer opp. RUSEN varer vell kanskje 4-6 timer å da starter ting å gå nedover, men det betyr ikke at du vil få sove eller spise på maange timer. Derfor sier jeg at det kan bli vanskelig å kun bruke 1/2 av kvartingen, fordi du vil ha mer, og mer.
4) Spar benzo til nedturen du... altså når rusen forlater kroppen, så får du roet deg ned.
5) I oslo kanskje 200 kr +/-, i nord-norge 800 - 1000kr/gram
6) Anbefaler deg å spise et stort måltid før du tar amfetaminen siden du vil miste matlysten. Ja du kan gå ut blandt folk, amfetamin gjør det sosial å pratsom så det er best å ta blandt folk.

Vet at du kan sniffe, skyte og røyke heroin..
1 ja
2: gjør det viss du vil være forsiktig da vel, det er ok. men en kvarting er er ikke så mye å jeg tviler på at det vil "bli for mye" for deg på det uansett hvor sterke saker du har, har du 90%speed feks holder det med 50mg for de fleste ca, men uansett hvor sterk den skulle være,og du er det der noe du har fått tak i det nedi sentrum kansje? isåfall forvent deg ingen effekt i det hele tatt eller veldig dårlig.
3. forvent deg den helt motsatte effekten av den du er vandt med. speed gir deg energi, kreativitet, letter pusten, gå på asfalten å selvtilitt.
4. ikke ta rivotril sammen med speed, såvidt jeg vet er det 2 ulike stoffer som kommer til å gå imot hverandre på feks hjerte å andre ting, kansje..
6, ta det best om morgenen, så sover du til kvelden igjen hvis du er heldig
7. heroin kan røykes, spises, snortes, og "stikkpille" altså i ræva
de som skyter i lysken har ikke flere synnelige årer igjen på kroppen, ja man må treffe åra, hvis du har noen da, ellers får du svære kuler under huden som heter bomskudd xD
Sitat av Joteren Vis innlegg

Heroin,,,, har du iq under 50 GO AHEAD...vil du ha i under 50.... Stoffet er over 95% vanedanene etter første snårt..
Hvær så snill ikke prøv.. Etter 8-10 år i et miljø så kan jeg litt,,,
Vis hele sitatet...
Hva er dette for noe søppel du lirer av deg?
Taurean har fortalt deg litt om de negative sidene,noe som er like viktig å vite om som de positive, om ikke mer.

Som du nevner vil du ikke ha noe moralpreken, å jeg skal bare gi en liten advarsel.

Som nevnt over så blir ting "mye kulere" på "Pepper-Fylla", smellen jeg gikk på her var at jeg rett å slett gørra ræva av meg om jeg var på fylla uten pepper tilgjengelig.

Jeg ville bare nevne det,så får du selv bestemme hvor ofte du vil bruke dette stoffet, etter 2 dager på pepper så gikk jeg på alle 4 "beina" hele søndagen, så styr unna middag hos svigers akkurat den dagen =)

Lykke til å kos deg!
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Joteren Vis innlegg
http://www.actis.no/no/politikk_og_f...n.9UFRjSZj.ips



det med 95% avhengihet er kansje bare en urbanmyth,,, tar den.

det andre er bare det det er, min mening. Ikke en vitenskaplig mening.
Men min mening,,, står for den.....
Vis hele sitatet...
Lett å mene masse om ting man ikke har peiling på.
Jeg mener RC Cola fører til nekrofili, men det er bare min mening og jeg står for den 110%

On Topic: Skaff deg magnesium kosttillegg(får det i hylla ved c-vitaminer osv) for å forhindre å tygge av deg annsiktet når de begynner å stuke med kjeften (bruxisme)

De første gangene jeg var på peppern ødela jeg kjeften helt. Kjeven var i konstant aktivitet så jeg ble så støl etter et par dager at jeg ikke klarte å tygge, såvidt prate. Var også totalt heven på innsiden av kinna og leppene fordi jeg satt og tygde\småspiste på kjøttet. Pass deg for det, evt kjøp tyggis men ikke tygg manisk i et halvt døgn da er du like ille ute igjen.
Sist endret av Bothrops; 19. april 2013 kl. 08:44.
Joteren: Har du prøvd selv? Eller har du noen kilder å støtte utsagnene dine med? Jeg personlig tror at det er store mørketall på de som kun har prøvd heroin en eller et par ganger. Det er ikke akkurat noe man pleier å snakke høyt om. Jeg har selv snortet smack, og tro du meg. Det frister ikke videre til å gjentas. Både på grunn av nedtur og hvordan rusen generelt er. Det er en myte at alle ender opp som en skitten gatenarkoman ved første sniff/innhalering and so on. Men man må vite hvor sin egen grense går, og ha litt selvdisiplin. Vet du selv at du lett blir hektet på ting eller at du eventuelt har et stort problem du vil slippe unna er det lite lurt å ty til slike rusmidler. Men det gjelder faktisk Amfetamin også. Noen liker pluss, andre liker minus. Å være klar over sine svakheter er et must.

Ellers:

1: Speed, goey, crank, whiz, pepper, fart, joggesko and so on.

2: Som andre her tviler jeg litt på at du klarer å la det bli såppas lite som en halv kvarting. Jeg hadde kjøpt mer slik at jeg hadde tilgjengelig etter å ha testet de første stripene. Man vil som regel ha mer når man allerede er i rusen. Når det gjelder snorterør bruker jeg alltid seddel (kokain) men et sugerør er jo enda bedre. Hadde kappet det i en passe lengde. Noe kortere enn en seddel. Husk å ikke bruke visakortet ditt til å dele opp striper. Bruker heller et busskort eller lignende.

3: Det vil garantert syns på deg om du kommer opp i en mengde du blir ordentlig rusa på. Pupillene dine blir større (ikke mindre, det er bullshit), kjeven din gnisser (bruxism), du blir rastløs og andre veldig åpenbare tegn på hva du er ruset på. Hvordan selve rusen er: Du føler deg mer "klar" og våken i hodet, du føler økt energi, oppstemthet, utholdenhet og gjerne mer åpen ovenfor andre mennesker. Ellers vil du nok merke en svært redusert matlyst og søvnløshet. Som flere sier, jo mer du tar, jo verre blir nedturen.

4: Det åpenbare: Spar benzodiazepiner til nedtur. Om du sliter med å få sovnet er det best å ha noe til innsovning ettersom du mests sannsynlig har en del toleranse for disse pillene. Mange sovner av bare 3x 2mg rivotril men det tviler jeg litt på at du gjør? Isåfall er vel 10mg Mogadon å foretrekke. Gjerne med rundt 25-50mg Seroquel.

5: 200-250 kr. Dette kan du få god kvalitet for med de rette kontaktene. Husk at ren amfetamin ikke lukter og at den helst skal være helt hvit. Er den brun, oransje eller rødaktig eller lignende skyldes det gjerne urenheter grunnet metodene det syntetiseres på illegalt. Har den marsipankonsistens er den proppet full av ether. Det tviler jeg på at du vil ha i deg. Lukter det vaskepulver, parafin and so on er det bare å snu i døra.

6: Jeg personlig ville holdt meg hjemme. Det er tross alt din første tur, og du kan ikke forutse hva som vil skje. Hvis du ender opp med å ta litt for mye av det gode er det ikke helt bra å vandre rundt blandt andre mennesker. Ellers vil jeg råde deg til å være forsiktig generelt. Dette er ikke et stoff du vil bli hektet på. Det jeg misliker spesielt med amfetamin er søvnløsheten, den reduserte matlysten og psykosen som kan snike seg på. Samt at det tærer veldig på kroppen.

Du kan svelge/droppe det, ja. Men jeg ville heller ha snortet det. Da kommer effekten veldig raskt. Om du skulle ha tatt amfetamin oralt ville jeg sagt at det er best å pakke det inn i rizzlapapir eller eventuelt i en kapsel. Å drikke slikt smaker py. Og angående cannabis er det ganske kjekt å røyke litt under pluss-rusen. Gjerne på nedtur også om det er noe god indica. Angående Heroin, her er en tråd med mer informasjon om det: http://freak.no/forum/showthread.php?t=237331. Det "tryggeste" er å røyke brun heroin men hvis det ikke er aktuelt går det an å sniffe det også. Jeg ville valgt det fremfor å sette det med noen sprøyte. Ulempen er at man fort kan overdrive med sniffingen også (noe jeg lærte). Å vite hva slags type heroin du har fått er i bunn og grunn viktig om man vil være på den sikreste siden.

Håper det hjalp litt!
[COLOR="Purple"]Mvh
Lucy[/COLOR]
Nei jeg har ikke selv prøvd heroin,,, men det meste av partydop.
som jeg prøvde å si før Tt kom med komentar før jeg fikk posta urbanmyth, tar den ( var innom et pr. rusinfo sider for å sjekke hva som er en nogenlunde sanhet i det).. Er ny her og ser at folk vil ha linker til bekreftelse, ok lærer fort.
Men tråden handler vel mest info om amf til s007.

legger meg helt flat til sterkere stoffer en lsd, e, ghb, brus, joggings, etc.......
slutta selv med dette for noen år siden, etter ca 8-10års bruk da det ble på tide med "forandring". (daglig siste tiden)..
kjenner meg igjenn i mye av det Lucy i t sky skriver..
Heldig vis må jeg si at jeg var over tenårene når jeg begynte, for det var som Bemu også skriver IKKE helt det samme å gå ut etter dette..... tok et et år eller to før "normalen" var der igjenn og bare alkohol var toppers..

Angrer, ikke faen har en livserfaring som bare det, koster litt kansje ( ikke selve dopet, den var nesten gratis)..
ønsker alt godt til s007. det du synes er "fun" nå,, gang det med 10 el mer..
Som de andre sier her så burde du handle inn litt mer.
Personlig ville jeg tatt hele kvartingen med en gang men 150mg er en grei dose.
Kjenner du ikke noe særlig etter en halvtime så tar du resten
Kjøp litt yoghurt og andre ting som er lett og få ned.
Pass på å drikke mye vann, prøv å ikke gnise tenner eller sleike deg på leppene.
Ikke bli nervøs vist du får hjertebank og det kjennes ut som du ikke klarer å fylle lungene helt med luft(går relativt fort over)
Spar benzoen til rusen bynner å gå over.

Ble litt rotete men skriver fra telefon..
Sånn til slutt så kan jeg vel anbefale deg å rydde timeplanen din for viktige ting som jobbintervjuer, familemiddager med svigers osv de neste dagene. Det kan være at du er en en av de heldige som slipper nedturen, men om du ikke er det, vel, da er ikke jobbintervjuer og slikt noe du vil dra på med det første :P Trust me!
Taurean, du sier at det er lurt å ta noen pils først.
Det er ikke jeg enig i, hadde det vært snakk om cola, så er det en annen ting.
Amfen kicker såpass inn på meg, at jeg merker ikke forskjell om jeg tar det med eller uten alkohol.

Jeg pleier foresten å få noia om det ikke er noe som skjer, imens jeg sitter speeda. (kjenner det som en rund kule i hode, som blir mindre eller større, jo mindre/mer noia jeg har, hehe)

kjør på med en fin linje, så får du heller justere etterhvert.
Men jeg ville heller bytta makkan med en linje cola, neste gang du er på byen.
Sist endret av Dub; 19. april 2013 kl. 17:48.