Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2835
Hei! Fredag prøvde jeg amf. For andre gang, men den første gangen jeg prøvde det så tok jeg en liner og kjente kun litt den dagen og litt ubehag neste dag, men ikke mye. Når jeg skulle prøve så tok jeg min første liner fredagsettermiddag og holdt på til søndag da jeg tok en liner midt på dagen. Tok 4 linere fordelt på hele fredagen jevnt og det samme på lørdag, så tok jeg en liten en på søndag på dagen. Sov ikke noe ifra fredag til søndag. Når jeg våknet søndag hadde jeg det jævlig (Derfor tok jeg lineren,trodde det skulle bli bedre) men når det ikke funket tok jeg 1 sobril, 3 paralgin forte og 2 ibux 500mg fordi jeg trodde de ville hjelpe på smertene. En time etter merket jeg ikke at jeg hadde vondt lenger men snakket helt utrolig mye rart og har beskyldt både foreldre og mine nærmeste venner for ting jeg ikke husker i det hele tatt. Har også helt sykt noia, Er dette normalt? Hadde syke halliser liksom. Føler folk følger med på meg og at folk følger etter meg over alt. Hvor lenge er det evt til jeg får sove? Kanskje jeg også bør nevne at jeg kun drakk vann og spiste 3 bananer på hele helga. Er foresten 17 år,170 høy og 65 kg tung jente. Håper på svar!
Ganske greie mengder piller du hev i deg da.
Nok til å gjøre deg ganske loko i hodet, iallefall hvis du blander pillene med en amfetamin nedtur, lite mat og ingen søvn.

Det gir seg nok. Ri av deg nedturen og skyld på at du var syk og tok 2 paralgin forte, og derfor hadde noen sære ringerunder du ikke husker noe av. Si du må ha gjort det i halvsøvne eller noe lignende.
Noia er vanlig ja. Hold deg unna amf har hatt et helvete på det stoffet..Få tak i noen rivotril eller valium så løser det seg tenker jeg finere å ruse seg på og
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
da har du fått en forsmak på hva det vil si å være på dette stoffet.
føles det fristende å fortsette med?

og til spørsmålet ditt - ja. dette er "normalt" i den grad man kan kalle slike ting for normalt.
Den som vil være med på leken.....

Sitat av Bombasa Vis innlegg
Ganske greie mengder piller du hev i deg da.
Nok til å gjøre deg ganske loko i hodet, iallefall hvis du blander pillene med en amfetamin nedtur, lite mat og ingen søvn.

Det gir seg nok. Ri av deg nedturen og skyld på at du var syk og tok 2 paralgin forte, og derfor hadde noen sære ringerunder du ikke husker noe av. Si du må ha gjort det i halvsøvne eller noe lignende.
Vis hele sitatet...
Var da ikke noe stort med den mengden piller.....
Du kommer til å sove i natt, men du kommer til å ha vondt i kroppen utover i uka. Så igjen, du vil bli helt frisk til slutt, det tar bare lang tid.
Pleier å være dårlig til onsdag når jeg tar en helg med amf. Tørre lepper, slapp, sliten i hode, soveproblemer, angst, paranoia, dårlig matlyst osv er noe du må leve med vis du skal leke med amfetamin.

Glad jeg slutta
Jeg pleier aldri å ta en hel helg mer. Det blir en kveld, og så sover jeg dårlig en natt, innimellom to. Tar nok mindre doser enn før og blir aldri grisespeeda mer. Hender jeg tar en sovepille og sover noen timer om morgenen. Nedturen kommer typisk på tirsdag, men det er sjeldent mer enn at jeg er litt trøtt og føler at kroppen er "kjemisk".
ta deg en joint og slapp av!, er bare å fortelle deg selv at du ikke har noe å ha noya får, uansett en god rev tar over all ubehag
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
ta deg en joint og slapp av!, er bare å fortelle deg selv at du ikke har noe å ha noya får, uansett en god rev tar over all ubehag
Vis hele sitatet...
Ikke alle som tåler røyking på nedturen da, for noen kan det bare gjøre ting værre.

Men gjør jo det selv, men for da heller ikke noe mer ubehag, røyker egentlig mest for å få tilbake matlyst, å når jeg har fått i meg mat blir ting somregel mye bedre.
Du sov ikke noe fra fredag til søndag skriver du også skriver du at "Når jeg våknet søndag hadde jeg det jævlig (Derfor tok jeg lineren,trodde det skulle bli bedre) men når det ikke funket tok jeg 1 sobril, 3 paralgin forte og 2 ibux 500mg fordi jeg trodde de ville hjelpe på smertene."

Sov du eller sov du ikke?
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
ta deg en joint og slapp av!, er bare å fortelle deg selv at du ikke har noe å ha noya får, uansett en god rev tar over all ubehag
Vis hele sitatet...
Nei!! Hold deg langt unna weed når du har en vond nedtur, det burde si seg selv.
Du risikerer å gjøre det hundre ganger verre.
Sist endret av Juicekongen; 12. november 2012 kl. 00:57.
Sitat av ompapa Vis innlegg
Du sov ikke noe fra fredag til søndag skriver du også skriver du at "Når jeg våknet søndag hadde jeg det jævlig (Derfor tok jeg lineren,trodde det skulle bli bedre) men når det ikke funket tok jeg 1 sobril, 3 paralgin forte og 2 ibux 500mg fordi jeg trodde de ville hjelpe på smertene."

Sov du eller sov du ikke?
Vis hele sitatet...
Han sa han holdt på Fredag til Søndag, ikke at han var konstant våken i mellomtiden.
Sitat av ompapa Vis innlegg
Du sov ikke noe fra fredag til søndag skriver du også skriver du at "Når jeg våknet søndag hadde jeg det jævlig (Derfor tok jeg lineren,trodde det skulle bli bedre) men når det ikke funket tok jeg 1 sobril, 3 paralgin forte og 2 ibux 500mg fordi jeg trodde de ville hjelpe på smertene."

Sov du eller sov du ikke?
Vis hele sitatet...
Kanskje han sovnet tidlig på morgen på søndag eller noe?
Sitat av Karodr00 Vis innlegg
Er foresten 17 år,170 høy og 65 kg tung jente. Håper på svar!
Vis hele sitatet...
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Han sa han holdt på Fredag til Søndag, ikke at han var konstant våken i mellomtiden.
Vis hele sitatet...
Sitat av Ilmag Vis innlegg
Kanskje han sovnet tidlig på morgen på søndag eller noe?
Vis hele sitatet...
[COLOR="White"]ellevetegn[/COLOR]
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Han sa han holdt på Fredag til Søndag, ikke at han var konstant våken i mellomtiden.
Vis hele sitatet...
Ja gjorde han nå det? Eh nei.

Sitat av Karodr00 Vis innlegg
Sov ikke noe ifra fredag til søndag. Når jeg våknet søndag hadde jeg det jævlig
Vis hele sitatet...

Han sov ikke noe, også sov han likevel?
Omtaler jenter i hannkjønn... Må virkelig si folk leser igjennom hva folk skriver på dette forumet.
Åå nei har folk skrevet han heller enn hun? Hva tenkte vi på da vi begikk slike forferdelige handlinger.
Kan bare svare for egen del at jeg tar fullstendig avstand fra slike handlinger og jeg tar også 100% ansvar for at jeg kom i en slik situasjon. For fremtiden kan jeg bare love at alt skal bli bedre. Det skal aldri skje igjen. Beklager til deg og beklager til hele det norske folk. Skammer med skrekkelig nå.
Sist endret av ompapa; 12. november 2012 kl. 11:03.
Anbefaler deg å styre unna. Stimulanter som frigjør dopamin kan fremkalle psykoselignende tilstander. Dette er gjerne etter store doser/bruk over lenger tid, men kan også i enkelte tilfeller oppstå ved bruk av små doser. Man tenker at årsaken kan være økningen av dopamin i enkelte deler av hjernen i kombinasjon med kronisk søvnmangel som forårsaker vrangforestillinger, hallusinasjoner og tankeforstyrrelser. Dette rapporteres visstnok av rundt 80% av kroniske brukere. Paranoia, hyperaktivitet og panikk er også svært vanlige trekk. Uansett hvor opphisset, mektig og sterk du føler deg i øyeblikket er realiteten at misbruk av dette stoffet fører til biokjemiske forandringer i hjernen som fører til både fysiske og psykiske konsekvenser som er svært lite heldig. Feber, svetting, hodepine, utmattelse, økt blodtrykk som muligens kan føre til blødninger i blodkar som er svake fra før (og som kan føre til slag for de som er disponert), epilepsilignende hjertekrampe and so on. For ikke å snakke om mentale forstyrrelser av ulike slag. Anbefaler deg å la slimhinnene dine være i fred, eller hva enn du måtte foretrekke å gjøre det på. Man kan ikke alltid vite hva de putter i amfetaminen din heller. Startgass som tenner lettere enn bensin er ikke noe jeg vil ha i systemet, i alle fall.