Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 288401
close combat
DAO-12 med PKA-S (Holo) med flechette patroner og extended mag

Mid. range
L85A2
med suppressor (så jeg ikke blir sett på kartet) med ACOG (4x) og forgrip for mindere spread.

long range
min personlige favoritt class er jo recon.
så her bruker jeg:
L96 som våper med suppressor for og ikke bli sett på kartet og strait bull bolt så jeg kan lade uten og slippe siktet og miste fienden om jeg skulle bomme.
LHS 401 M

jeg bruker også denne siden for og sammenligne våpen heletiden
http://symthic.com/?s=bf3
Helt tilfeldig så dukket dette problemet opp. Jeg går på battlelog, velger en server. Står Joining Server i kanskje 5 minutter. Så må jeg logge inn på Origin (selv om jeg er allerede logga inn, ser ut som den bare avslutter selv). Står fremdeles "joining Server" leeenge. Dette skjer på alle servere så jeg får ikke spilt. Jeg fikk spilt spillet knirkefritt for under et døgn siden på samme pc, nettverk og ruter.
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Helt tilfeldig så dukket dette problemet opp. Jeg går på battlelog, velger en server. Står Joining Server i kanskje 5 minutter. Så må jeg logge inn på Origin (selv om jeg er allerede logga inn, ser ut som den bare avslutter selv). Står fremdeles "joining Server" leeenge. Dette skjer på alle servere så jeg får ikke spilt. Jeg fikk spilt spillet knirkefritt for under et døgn siden på samme pc, nettverk og ruter.
Vis hele sitatet...
Origin har avsluttet seg selv for meg i hele kveld. Hørt om andre som også har hatt problemer. Vi får vel bare vente å se.
De hadde/har tydeligvis noen problemer i kveld. Vanlige mennesker bruker ca. 30sek på å finne ut hva som er feil, for å så gå rundt det.
"Join server", bf3.exe starter ikke slik som det pleier. Men etter noen sekunder blir du bedt om å logge inn på Origin. Det står fremdeles "Joining server" i battlelog, men bf3.exe har enda ikke startet. Så kommer det magiske trikset, trykk på "Close game" i battlelog, og "Join server". Voila, bf3 starter. Utrolig men sant.
Sitat av merulz Vis innlegg
De hadde/har tydeligvis noen problemer i kveld. Vanlige mennesker bruker ca. 30sek på å finne ut hva som er feil, for å så gå rundt det.
"Join server", bf3.exe starter ikke slik som det pleier. Men etter noen sekunder blir du bedt om å logge inn på Origin. Det står fremdeles "Joining server" i battlelog, men bf3.exe har enda ikke startet. Så kommer det magiske trikset, trykk på "Close game" i battlelog, og "Join server". Voila, bf3 starter. Utrolig men sant.
Vis hele sitatet...
Hvis du hadde lest innlegget mitt som vanlige mennesker gjør så hadde det stått at Origin logger seg ut. Hvordan får man spilt Battlefield 3? Man må vel være pålogget på Origin for å gjøre det, må man ikke? Men dette går ikke når Origin logger seg ut med en gang.

Battlefield 3 launcher faktisk, men avsluttes like fort som den dukker opp og det står på battlelog "failed to launch".
hvilke pistoler foretrekker dere? jeg brukte sjelden noen som helst pistoler, før jeg fikk magnumen, har brukt den en del, men nå bruker jeg mest 1911. magnumen er kraftig, men man bør sikte ordentlig, siden det er mye rekyl, og det tar en stund før du får skutt på nytt.
L98B i mid/long range, med 12X scope og bipod eller straight pull. I CQC går det for det meste i sidearm, eller G36C. Spiller mest recon eller engineer. Elsker å spille store maps på conquest, med venner. Setter opp en Soflam, sit back and enjoy the fireworks.
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
hvilke pistoler foretrekker dere? jeg brukte sjelden noen som helst pistoler, før jeg fikk magnumen, har brukt den en del, men nå bruker jeg mest 1911. magnumen er kraftig, men man bør sikte ordentlig, siden det er mye rekyl, og det tar en stund før du får skutt på nytt.
Vis hele sitatet...
Jeg liker 92FS og MP443 (uten lyddemper) best, mest fordi de har mer plass i magasinet og har grei damage.

1911 har litt mindre kapasitet og er litt kraftigere, brukte den når jeg først fikk spillet fordi det var min favorittpistol i CoD4 men ble lei den etterhvert.

.44'en var jo awesome først fordi man kunne "one-shotte" folk i hodet, men det er vanskelig hvis du møter flere en to personer samtidig.

MP412 meh, bare meh. Det er vel en .357 hvis jeg ikke husker helt feil?

Glock 17 er jo faktisk helt brukelig med høy kapasitet og medium/low damage.

Glock 18 med høy kapasitet, auto og low, low, loooow damage var ikke helt for meg.

Beretta 93R er omtrent Glock 18 med 3-skudds funksjon.
Sitat av DingoXo Vis innlegg
close combat
DAO-12 med PKA-S (Holo) med flechette patroner og extended mag

Mid. range
L85A2
med suppressor (så jeg ikke blir sett på kartet) med ACOG (4x) og forgrip for mindere spread.

long range
min personlige favoritt class er jo recon.
så her bruker jeg:
L96 som våper med suppressor for og ikke bli sett på kartet og strait bull bolt så jeg kan lade uten og slippe siktet og miste fienden om jeg skulle bomme.
LHS 401 M

jeg bruker også denne siden for og sammenligne våpen heletiden
http://symthic.com/?s=bf3
Vis hele sitatet...
Blir man sett på kartet når man skyter om man ikke har supressor? Trodde man bare dukket opp der om man ble spottet?
Sitat av Open Vis innlegg
Blir man sett på kartet når man skyter om man ikke har supressor? Trodde man bare dukket opp der om man ble spottet?
Vis hele sitatet...
Alle dukker opp når de blir spottet.
De med flashsuppressor dukker opp på minimappet når de skyter, men de lager mindre "lys".
De med silencer dukker ikke opp på minimappet når de skyter, ikke lager de "lys" heller.

Er en grunn til at alle løper rundt med silencer, foregrip og specops-camo.
Noen som har noen gode tips angående å lære seg å fly helikopter og jet?
Sist endret av Hassassin; 9. februar 2012 kl. 23:29.
Sitat av Hassassin Vis innlegg
Noen som har noen gode tips angående å lære seg å fly helikopter og jet?
Vis hele sitatet...
Finn en tom unranked server, som har 1-player start, og øv. Bruk tanks eller flagg som mål. Dogfighting er også fint å trene på unranked servere, enten med en kompis eller randoms.
Sitat av trigger Vis innlegg
Finn en tom unranked server, som har 1-player start, og øv. Bruk tanks eller flagg som mål. Dogfighting er også fint å trene på unranked servere, enten med en kompis eller randoms.
Vis hele sitatet...
Hm, det høres bra ut, akkurat nå flyr jeg vel som en full sjømann...

Takker.
Sitat av Hassassin Vis innlegg
Noen som har noen gode tips angående å lære seg å fly helikopter og jet?
Vis hele sitatet...
Lærte meg å fly idag. Det er ganske vanskelig i starten, men når du lærer deg det så blir det mye lettere. Det viktigste er å kunne manøvrere og unngå missiler. Klarer du dette overlever du lenge.

En VELDIG viktig ting å lære seg er sharp turn. Det er ikke alle som kan dette, og klarer du en sharp turn på en god måte kan du snu fra å være foran i dog fight, til å være bak en.

Perks er utrolig viktig i jet (sikkert i alle vehicles..) så skaff masse poeng.

Lær deg å skyte ned fly med main gun, da slipper du å vente på lock on. Tenk deg at du blir locket av en SAM og må komme deg fort som F vekk.

Det går også an å unngå missiler med sharp turn, men dette kan være vanskelig. Først burde du bruke IR flares. Fortsetter han å locke og du ikke har noen flares igjen så ta en sharp turn. IKKE fly rett mot missilen da den treffer deg uansett når du er nærme den.

Unngå å fly over enemy base, da det kan være Anti-air der.
Hjelp din wing-man så ofte du kan. Har han noen på halen sin så drep han. Er du snill mot han så kanskje han hjelper deg når du er i en fucked posisjon senere.

Kan gjerne komme med flere tips imorgen og PM meg om noen trenger flere tips/vil spille. Skal ikke si jeg er pro enda på flyving, har jo bare startet idag, men er godt i gang.

Enda en ting: Brenner flyet ditt (gjerne etter en missil) så prøv å lande istedenfor å skyte deg ut. Land ved basen din, det må ikke være på rullebanen du kan fint ta av på en slette. Bare land og reparer flyet med engineer class. Det er ganske morsomt, og du slipper å ejecte/dø.
Sist endret av Xernox; 10. februar 2012 kl. 00:04.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Lærte meg å fly idag. Det er ganske vanskelig i starten, men når du lærer deg det så blir det mye lettere. Det viktigste er å kunne manøvrere og unngå missiler. Klarer du dette overlever du lenge.

En VELDIG viktig ting å lære seg er sharp turn. Det er ikke alle som kan dette, og klarer du en sharp turn på en god måte kan du snu fra å være foran i dog fight, til å være bak en.

Perks er utrolig viktig i jet (sikkert i alle vehicles..) så skaff masse poeng.

Lær deg å skyte ned fly med main gun, da slipper du å vente på lock on. Tenk deg at du blir locket av en SAM og må komme deg fort som F vekk.

Det går også an å unngå missiler med sharp turn, men dette kan være vanskelig. Først burde du bruke IR flares. Fortsetter han å locke og du ikke har noen flares igjen så ta en sharp turn. IKKE fly rett mot missilen da den treffer deg uansett når du er nærme den.

Unngå å fly over enemy base, da det kan være Anti-air der.
Hjelp din wing-man så ofte du kan. Har han noen på halen sin så drep han. Er du snill mot han så kanskje han hjelper deg når du er i en fucked posisjon senere.
Vis hele sitatet...
Jeg må nok sjekke ut denne "sharp turn" tingen din, og takker for tipsene.
Sist endret av Hassassin; 10. februar 2012 kl. 00:05.
Sitat av Hassassin Vis innlegg
Jeg må nok sjekke ut denne "sharp turn" tingen din, og takker for tipsene.
Vis hele sitatet...
Slik gjør du den:

1. Sakk ned farten, med "S".
2. sving den veien du skal
3. Vent litt, også gi full gass. Evt afterburner.

Aldri bruk afterburner om du blir jaget. Da øker du distansen mellom deg og han og da vil manøvreringene dine spille liten rolle

Det er MYE lettere å se hvordan en sharp turn fungerer når du faktisk dog fighter. Da ser du at du tar en _MYE_ krappere sving enn motstanderen.
Sist endret av Xernox; 10. februar 2012 kl. 00:08.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Slik gjør du den:

1. Sakk ned farten, med "S".
2. sving den veien du skal
3. Vent litt, også gi full gass. Evt afterburner.

Aldri bruk afterburner om du blir jaget. Da øker du distansen mellom deg og han og da vil manøvreringene dine spille liten rolle

Det er MYE lettere å se hvordan en sharp turn fungerer når du faktisk dog fighter. Da ser du at du tar en _MYE_ krappere sving enn motstanderen.
Vis hele sitatet...
Det du sier gir jo mening! Dette må testes.
Legg meg til på Battlelog så kan vi øve sammen imorgen eller når det passer.

Xernoxis heter jeg der.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
http://bf3blog.com/2012/02/battlefie...ced-next-week/

Ny DLC? På tide!

Tror jeg husker at DICE lovte 10 ganger mer DLC i BF3 enn Bad Company 2, og der tror jeg det var 7 DLCer?

Håper veldig på nye våpen, ikke bare rifler, smg osv, men kanskje noen nye rocket launchers, vehicles, gadgets osv
Sitat av Xernox Vis innlegg
Slik gjør du den:

1. Sakk ned farten, med "S".
2. sving den veien du skal
3. Vent litt, også gi full gass. Evt afterburner.

Aldri bruk afterburner om du blir jaget. Da øker du distansen mellom deg og han og da vil manøvreringene dine spille liten rolle

Det er MYE lettere å se hvordan en sharp turn fungerer når du faktisk dog fighter. Da ser du at du tar en _MYE_ krappere sving enn motstanderen.
Vis hele sitatet...
Om du har stikke, flip fartsspaken opp og ned i svingen, evt om du er på taster, trykk s-w-s-w-s-w-s-w-s-w osv gjennom hele svingen.
Et tips jeg plukket opp på battlelog eller battlefield.com forumene. Svingen blir krappere og jeg (føler at) jeg ikke mister farta like mye som når jeg bare demper fart med s-tasten. Og ja, afterburn utav svingen, gjerne fulgt av en umiddelbar oppbremsning og inn i nytt retningsskift igjen.

Ellers vil jeg tillegge at jeg ofte demper farten når jeg blir jaget. Paradoksalt nok virker det som om mange trøbler mer med å følge meg da (eks, ned med farten, manøvrer, sving eller noe, opp med farten brått, ned kjapt, osv osv.)
Taktskifte er en manøver på linje med sving, stup & loops, og det skal ikke mye uoppmerksomhet fra forfølgeren før han over- eller understyrer deg og plutselig er forran eller på vei i en helt annen retning.

En kjær manøver med noen bak er følgende
Utgangspunkt rett frem i plan, en halv loop, slik at begge fly havner opp ned flyende i motsatt retning, rett opp kjapt slik at du har overside av fly mot himmel igjen, og sving opp mot himmel (stikke bakover). Om motstander Ikke har "snudd" sitt fly men forsetter med sitt flys underside opp mot himmel vil han ikke kunne svinge oppover mot himmel (dvs nedover for hans relative posisjon) fordi jagerne ikke er laget for krappe manøvre den veien. (den veien =ned i flyets relative posisjon)

Om han henger på denne manøveren og du overlever, følg samme manøver, men etter den første manøveren, fly opp ned en stund og loop så resten av 180 graderen (odds er at han da har snudd flyet sitt "rett" vei, og ikke vil kunne følge deg i resten av loopen.

På samme måte, om jeg blir jaget, fly rett frem, snu flyet slik at cockpit peker ned mot bakken, og gå inn i et kjapt stup med redusert fart 180 grader og rett opp i den retningen som passer best i situasjonen. Hans fly, med underside mot bakke, vil da være nødt til å loope 270 grader bakover for å følge deg mest effektivt, noe som koster mer tid. Evt flippe flyet opp ned, og så loope etter deg. - Men siden det å snu flyet opp ned koster et viktig sekund så vil han både miste det sekundet, samt det sekundet han flyr i en annen retning enn deg.

Poenget med alt jeg beskriver over er at din cockpit skal peke motsatt retning av den andre pilotens cockpit. Flyene er ikke like manøvrerbare opp som ned, og det er det jeg forsøker å utnytte.


I helisammenheng savner jeg et map med 2 heli pr side, og uten jets. Sharqi er det nærmeste jeg kommer. 2 heli pr side vil paradoksalt nok kunne gjøre det noe lettere for bakkekrigerne (heli vil være mer opptatte av hverandre) og det vil ikke være så stygg kø for heli pga større kapasitet og rotasjon. på et 32-team er det som regel 5-6 stk som camper helipad, og det er ikke alltid slik at det er den som er mest egnet til å fly heli som får det. Like lite som det er den som har ventet lengst og mest velloppdragent som får det.

Og det hadde ikke gjort noe om det russiske helikopteret fikk en litt større fordel enn bare _litt_ mer armor som en tradeoff for at den flyr like lettbent som en middels stor fjellkjede sammenlignet med USA sitt.

Happy flying. Bare husk at jeg ELSKER å stå nedenfor dere og stresse dere med hr stinger og fru IGLA om jeg ikke selv får fly eller blir skutt ned.

Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
http://bf3blog.com/2012/02/battlefie...ced-next-week/

Ny DLC? På tide!

Tror jeg husker at DICE lovte 10 ganger mer DLC i BF3 enn Bad Company 2, og der tror jeg det var 7 DLCer?

Håper veldig på nye våpen, ikke bare rifler, smg osv, men kanskje noen nye rocket launchers, vehicles, gadgets osv
Vis hele sitatet...
Der står det at den skal bli anonsert neste uke, og det ble sagt i forrige uke.. Så da får vi håpe på noen nyheter iløpet av helgen da
Sitat av Xernox Vis innlegg
Legg meg til på Battlelog så kan vi øve sammen imorgen eller når det passer.

Xernoxis heter jeg der.
Vis hele sitatet...
Høres bra ut, har addet deg nå.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Flere som har problemer med Origin akkurat nå?
Jepp.
Som vanlig så flater den ut i helgene når jeg har satt av tid til å spille.
Bra påminnelse om at jeg ikke skaffer mass effect når det kommer.
Sitat av kampspurv Vis innlegg
Jepp.
Som vanlig så flater den ut i helgene når jeg har satt av tid til å spille.
Bra påminnelse om at jeg ikke skaffer mass effect når det kommer.
Vis hele sitatet...
Flotte greier. Prøvde og ringe EA for og høre om hva som var galt.
"Alle våre linjer er desverre stengt for dagen. Vi holder oppe 7 dager i uken, fra kl 10:00, til 23:00"

Noen har forlatt kontoret litt vel tidlig denne helgen ja, kjempe flott.
og da er orgin i offline modus hos meg også. dårlige greier.
Sist endret av AdolfCartman; 18. februar 2012 kl. 20:03.
Kampspurv: Fine tips. Selv har jeg funnet ut at bare å dra throttle helt bak (eller holde s inne) så vil jeg få en ganske krapp sving. Evt dra på litt på slutten.

Pass på andre fly! Hvis du ender opp foran en som er god skal det mye til for å overleve. Gode jagerpiloter (og jeg har klart det selv) skyter ned andre fly på 2-4 sekunder. Om du spiller på en map med gode piloter anbefaler jeg air-data. Da kan du mye lettere se at det er et fly bak deg, istedenfor en jævel med igla.

En bra måte å lære hvordan man skal unngå fly når man er foran er å se hva han som du jager gjør. Jeg har merket at om man svinger til siden vil flyet bli _stort_ og utrolig lett å skyte ned. Det beste hadde nok vært å ta afterburner, samtidig som du svinger litt frem og tilbake, forså å svinge. Hvis du svinger når han er nærme deg er du død innen sekunder.

Bruk railgun, ikke missiler. De tar lang tid og han vet at du er der. Railgun dreper på et par sekunder om du treffer riktig.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Kampspurv: Fine tips. Selv har jeg funnet ut at bare å dra throttle helt bak (eller holde s inne) så vil jeg få en ganske krapp sving. Evt dra på litt på slutten.

Pass på andre fly! Hvis du ender opp foran en som er god skal det mye til for å overleve. Gode jagerpiloter (og jeg har klart det selv) skyter ned andre fly på 2-4 sekunder. Om du spiller på en map med gode piloter anbefaler jeg air-data. Da kan du mye lettere se at det er et fly bak deg, istedenfor en jævel med igla.

En bra måte å lære hvordan man skal unngå fly når man er foran er å se hva han som du jager gjør. Jeg har merket at om man svinger til siden vil flyet bli _stort_ og utrolig lett å skyte ned. Det beste hadde nok vært å ta afterburner, samtidig som du svinger litt frem og tilbake, forså å svinge. Hvis du svinger når han er nærme deg er du død innen sekunder.

Bruk railgun, ikke missiler. De tar lang tid og han vet at du er der. Railgun dreper på et par sekunder om du treffer riktig.
Vis hele sitatet...
Gode innspill. Selv er jeg alltid overrasket over hvor ofte piloter både i helier og jets dropper flares før de hører launch-lyden. Har fptt meg til å å avvente avfyring av raketter etter lockon med 10-20 sekunder for å se om han kanskje er n00b nok til å droppe flares for tidlig.

Er det forresten noen somhar fått med seg om de har gjort noe med IGLA/Stinger vs choppers? Synes de er værre å unngå nå.

Og det irriterer meg at javelins som flyr på laser plutselig bare treffer meg. Mao, man har ikke noe launch warning på dem som med andre fire& forget missiler. Vanskelig, enn si umulig å vite når man skal foreta unnvikelsesmanøvre
Sitat av kampspurv Vis innlegg
Gode innspill. Selv er jeg alltid overrasket over hvor ofte piloter både i helier og jets dropper flares før de hører launch-lyden. Har fptt meg til å å avvente avfyring av raketter etter lockon med 10-20 sekunder for å se om han kanskje er n00b nok til å droppe flares for tidlig.
Vis hele sitatet...
Haha men dette kommer meg til fordel, fordi når bakkestyrker avventer så kommer jeg meg vekk før de rekker å avfyre.

Om du ikke har flares så kan du faktisk manøvrere deg unna missiler. Først må du gjette/vite hvor den kommer fra, så flyr du først 90* fra den, så litt mot den (kanskje 45*, men ALDRI rett mot den) så kommer du deg som regel unna

EDIT: Husk også å bruke external view. Jeg bruker den hele tiden når jeg scouter, eller jager en i en sving.
Sist endret av Xernox; 18. februar 2012 kl. 20:19.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Haha men dette kommer meg til fordel, fordi når bakkestyrker avventer så kommer jeg meg vekk før de rekker å avfyre.

Om du ikke har flares så kan du faktisk manøvrere deg unna missiler. Først må du gjette/vite hvor den kommer fra, så flyr du først 90* fra den, så litt mot den (kanskje 45*, men ALDRI rett mot den) så kommer du deg som regel unna
Vis hele sitatet...
Nja, ikke om jeg følger deg i fly. Og ikke om du er i chopper over min IGLA/stinger.

Og jada, komme seg unna missiler er lett nok det. Rundt objekter, fartsøkning, høyt osv. Poenget er at Javelin/laser combo i chopper kun gir deg "lock on" alarmen, og man tenker noe i retning av at "det er en på bakken som enten venter på at jeg skal slippe flares elelr er tom for ammo og prøver å skremme meg unna". Og plutselig så treffer en javelin utav tomme intet, og du får lov til å kikke på en inf soldat som reloader i 10.20 sekunder før du må bekymre deg for om gunneren du får denne gangen suger like mye som den forrige...
Sitat av kampspurv Vis innlegg
Nja, ikke om jeg følger deg i fly. Og ikke om du er i chopper over min IGLA/stinger.
Vis hele sitatet...
Jeg flyr bare jagerfly, og om du kommer med et jagerfly bak meg så ser jeg deg med air data, eller tar en sharpturn. Pluss er du i jagerfly bruker du ikke missiles, for det første tar det lang tid å locke. For det andre så har jeg flares noe som gjør at du må bruke enda lenger tid, og for det tredje går det mye kjappere med railgun.

Vi må spille mot hverandre en gang
Hvilke våpen + scope + accesories (+ class?) bruker dere i:

Nærkamp
Mid. Range
Long Range

Spiller for det meste Recon class, ettersom jeg var Main-Slayer (Sniper) på Halo 3 teamet mitt.

Nærkamp:

[Main] - G18C med Lyddemper.
[Off] - .44 Magnum Scoped

Mid. range:

[Main] - MK11 MOD 0 med Holograpic Sight, Foregrip og Lyddemper.
[Off] - M16A4 med Holograpic / ACOG x4, Foregrip og Heavy Barrel.

Long range:

[Main] - L96 med 8xScope, Straight-pull Bolt og Flash supp.
[Off] - M98B med 8/12xScope og Bi-pod.
Sist endret av Edited; 18. februar 2012 kl. 20:41.
Fra twitter.

@origin_EA
Origin is currently experiencing an outage and we are investigating the issue. Thanks for your patience.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Jeg flyr bare jagerfly, og om du kommer med et jagerfly bak meg så ser jeg deg med air data, eller tar en sharpturn. Pluss er du i jagerfly bruker du ikke missiles, for det første tar det lang tid å locke. For det andre så har jeg flares noe som gjør at du må bruke enda lenger tid, og for det tredje går det mye kjappere med railgun.

Vi må spille mot hverandre en gang
Vis hele sitatet...
Jeg tror faktisk jeg har skutt ned vesentlig flere jets med rakettene enn med kanonen. Og de gangene jeg bruker missiles er det 1/4 ganger at flares ikke funker og jeg treffer likevel, 2/4 ganger slipper de flares for tidlig, og 1/4 ganger slipper de ikke flares i de hele tatt. Plukker helst helier med kanonen, idet jeg ikke rekker å locke på dem med missiler.

Og jada, du har rett, det TAR lang tid å få lock, men jeg opplever sjelden problemer med å følge jets lenge nok til å få det. Men jeg flyr med kanonen som våpen til jeg er i rumpa på dem og føler meg sikker på å ikke bli shaket på 20-30 sekunder. Først da skifter jeg til missiler og gir dem indikasjon på at jeg følger.

Og når jeg tenker meg om så er det som regel kanonen som senker meg de gangene jeg dør av motstandernes jets. Som regel prøver jeg et par tre ganger før jeg konkluderer med at motstanderne er bedre enn meg, og jeg går over til IGLA.

flyr du kun jets? Ikke noe inf eller engang heli? Selv flyr jeg helst heli. Jet når laget taper pga våre dårlige piloter (de gangene jeg kan bidra) og info om luft vehicles er opptatt. Sjelden MBT, APC eller AA. - Lite adrenalinrush der.

Irriterer meg noe J***** at alle maps har maks 1 heli pr lag, og at det kun er et map som kun har helis.
Sitat av kampspurv Vis innlegg
Irriterer meg noe J***** at alle maps har maks 1 heli pr lag, og at det kun er et map som kun har helis.
Vis hele sitatet...
Du har jo mer en et heli pr lag da, men du har kun et attack heli pr lag. Kan være veldig effektiv i både Venom og Little Birden også.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Jeg flyr bare jagerfly, og om du kommer med et jagerfly bak meg så ser jeg deg med air data, eller tar en sharpturn. Pluss er du i jagerfly bruker du ikke missiles, for det første tar det lang tid å locke. For det andre så har jeg flares noe som gjør at du må bruke enda lenger tid, og for det tredje går det mye kjappere med railgun.

Vi må spille mot hverandre en gang
Vis hele sitatet...
Usikker på om du vet hva en railgun er...
jeg SUGER i little bird, annet i enn i damavand peak hvor den er top dog.
Kharkand feks.. Har bare gitt opp hele dritten. Har forventet levetid temmelig lik flytid fra carrier til Army outpost.
Transports er bra på enkelte maps, men de er litt slow.

Drawback med evt mer enn ett (attack) chopper pr lag er at luftkampene kan bli veldig statiske. -Prøv å kom høyest, vent på lock, skyt en missil og vent til flares slippes, vent på ny lock og skyt missil nr 2. Alt mens man slipper flares elelr ECM selv.
Og om man har en klanmann med flares som gunner, så blir det gjerne litt for enkelt, idet man kan koordinere counter lettere enn mostanderen som som regel ikke kan snakke sammen. (takk for utmerket VOIP ide EA!)


Gidder noe si fra på forumet her når Origin kommer opp igjen? Så kan jeg sjekke med mobilen i stedet for å sitte ved PC
Sist endret av kampspurv; 18. februar 2012 kl. 21:20.
Sitat av kampspurv Vis innlegg
Gidder noe si fra på forumet her når Origin kommer opp igjen? Så kan jeg sjekke med mobilen i stedet for å sitte ved PC
Vis hele sitatet...
Online nå.
får ikke starta orgin jeg da.....
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
får ikke starta orgin jeg da.....
Vis hele sitatet...
Prøv og resinstaller da, for det skal fungere nå.
Hei!

Jeg tror ikke jeg har fått installert oppdateringen som kom rett før de slapp Back to Karkand mapet. Når jeg går på server browser får jeg bare opp noen få EA servere.

Hvordan kan jeg sjekke om jeg har nyeste oppdatering? Og hvordan kan jeg installere den?

Dette gjelder xbox 360, takk for hjelp!
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Noen som har slått sine tidligere rekorder på headshots ennå?
Min gikk fra 400 noe meter til 910 i overigår
Vis hele sitatet...
Da gikk rekorden min fra 910m til 1 930m.
Fy faen jeg brukte mange skudd for å klare det.
Endelig fikk jeg FAMAS OP dritt, så har den tidenes mest rævva scope som jeg må leve med frem til jeg unlocker et nytt.. Aaaargh!
Famas med Holo er rått.
HJELP!
Jeg har ikke spilt dette stort siden jeg kjøpte det i oktober. Ikke før nå for en uke siden i hvertfall, siden da har jeg vært hekta. Og i dag går det i slow-motion, akkurat som om det fikk nok etter 12 timer i går...Jeg har 60 i fps og måler 11mbit på linja. I serverlista har jeg under 20 på alle..Allikevel lagger det som satan.
Har noen vært borti noe lignende?
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Endelig fikk jeg FAMAS OP dritt, så har den tidenes mest rævva scope som jeg må leve med frem til jeg unlocker et nytt.. Aaaargh!
Vis hele sitatet...
Kjenner meg igjen! Fyfaaaaaan.
Sitat av UncleSam Vis innlegg
HJELP!
Jeg har ikke spilt dette stort siden jeg kjøpte det i oktober. Ikke før nå for en uke siden i hvertfall, siden da har jeg vært hekta. Og i dag går det i slow-motion, akkurat som om det fikk nok etter 12 timer i går...Jeg har 60 i fps og måler 11mbit på linja. I serverlista har jeg under 20 på alle..Allikevel lagger det som satan.
Har noen vært borti noe lignende?
Vis hele sitatet...
Sett ned graphicsene med en, fra high til medium. Det har funket for alle vennene mine og meg.
Spillet ser uansett dritbra ut om du spiller på medium.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som veit om noen 4000tickets Metro-servere? Er en jeg spiller endel på, men litt lei av 30-40 min queue :S
Sitat av Hobby Vis innlegg
Noen som veit om noen 4000tickets Metro-servere? Er en jeg spiller endel på, men litt lei av 30-40 min queue :S
Vis hele sitatet...
Bare og søke det vel?

http://battlelog.battlefield.com/bf3...-4000-Ticketz/

http://battlelog.battlefield.com/bf3...M320-RPG-SMAW/
SSX-serveren spiller jeg endel på, men det er noe så gæli lang ventetid vanligvis