Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1647
Hei, ville gjerne anbefale dere alle til å sjekke ut http://www.youtube.com/watch?v=0Vhf_Dg8xko bare ett liten tips siden vi trenger mer orc metal fans i norge.Er det noen her inne som driver med dette? og vet noen lignende band?

btw når de er i gresset holdt jeg på å le meg ihjæl å sjekk ut den teddybjørnen han ene har rundt halsen.Er dette seriøst eller tull?
Sist endret av StaiN; 23. februar 2009 kl. 01:58.
Jeg håper for all del at det er tull... :/
Var hele tråden ironisk elns?
Game disconnected
pokemon's Avatar
dette er det jævligste jeg har hørt! selv digger jeg metall men dette var søppel.
Trådstarter
Sitat av Dvergen Vis innlegg
Var hele tråden ironisk elns?
Vis hele sitatet...
Jeg syntes den var fantastisk morsom, skulle gjerne hatt mere lignende metall videoer.
Det høres ut som om de har spist 2kg brekningsmiddel for så å "synge" (om man kan gå så langt å kalle det sang).
Er dette som GWAR?
Trådstarter
Neinei, GWAR er morsomme på ordentlige, de prøver ikke å være hardcore, noe jeg tror disse prøver.Bilde av de i gresset har haunta meg i hele dag.
Dette er noe av det væste jeg har hørt. De synger ikke en gang. Tror nesten dette er værre en sangen jeg hørte på death.fm der vokalisten hørtes såpass ut som en gris at du kunne enkal ha bytte ham med en gris som gryntet infernalsk og man ville ikke ha hørt forskjell.

Sangen var en pine å høre på.
Beste er 1:33 ut i videoen da de synger "hoga boga" på metalvis og fekter med trærne
Dette er jo ikke noe annet enn.. jeg holdt på å si middelmådig, men jeg får være ærlig og si DÅRLIG black metal med vekselvis black- og death-vokal.
Morsom video. Digger å se at småvoksne klarer å leke. Synes ikke sangen var så halvgæren. Ikke noe mesterverk kanskje, men absolutt noe jeg velger over VG-lista når som helst.
Det ble nesten litt teit.
Jeg ropte og fektet også med pinner i skogen når jeg var liten.

Ikke for å se ned på noen sjanger her, men er dette seriøst?
er dette black metal for WOW-fans eller noe sånt?
Haha genialt! Men seriøst er dette kødd?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
Jeg synes det hadde mer potensial enn burzum iaffal =/ Synd dere ikke likte det.
Det der var bare sykt morsomt, sykt lættis. Det er tydligvis at dette bare er kødd, men alt annet black/death metal er like mye søppel som det der. Å skjønner ikke at det gir noen glede av høre på den slags, men det er vell kanskje ikke poenget heller?
Beste metal eg har hørt noensinne.
Det her er ikke noe værre enn band som Rhapsody (forøvrig alle andre power - eventyr - ringenes herre - band også).. Med sanger som heter village of dwarves, the mighty ride of the firelord og masse annet bs.. Cover-arten er som regel en tegning som kunne vært fra ringenes herre, eller bare et bilde av alle bandmedlemmene i rustning og sverd. Det er like teit, og Rhapsody har endel fans faktisk, så forundrer meg ikke om det bandet i tråden her er mangemillionærer og superyo i visse miljøer
Jeg forstod ingeting av teksten.
Filmen var crappy.
"Skuespillere" hadde dårlig sminke.

Uansett, en god latter forlenger livet!