Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 5012
Jeg skal prøve å overbevise mine meget paranoide foreldre. Jeg har aldri opplevd en konsert på grunn av dem!
Sitat av Joachimsen
Jeg skal prøve å overbevise mine meget paranoide foreldre. Jeg har aldri opplevd en konsert på grunn av dem!
Vis hele sitatet...
Da har du endel å se frem til på Hove da, hvis du får tillatelse fra dine foreldre, that is.
Sitat av Elemental
Da har du endel å se frem til på Hove da, hvis du får tillatelse fra dine foreldre, that is.
Vis hele sitatet...
Tviler ikke, mye bra på bandlista. Får jeg lov så joiner jeg gjerne noen nFF venner

Edit: Jeg fikk beskjed om at jeg bare kan glemme det. Det blir virkelig hyggelig å flytte fra dette hølet.
Sist endret av Joachimsen; 3. april 2008 kl. 23:53.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Det blir Hove på meg i år og!
Hele uka. Kommer til å bli den beste uka i hele ferien!
Gleder meg mest til KSE.
FACK FACK FACK FACK.

Er i budapest.

Går glipp av både Jay Z og The Stars. Joda. Blir en legendarisk sommer for de som får det med seg.

Stars er fantastiske, for de som ikke vet.
Bestilte hovepass før jul så det er klart ;D

Bor i Arendal så får meg med en vennegjeng som skal campe der.
Får håpe på bra vær og høy pilsfaktor =)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sussenusselig
CaptainP's Avatar
Selvsagt blir det hove i år igjen! Noe mindre gjeng i år enn i fjor, men gode mennesker! Tenker på å lage et NFF banner som vi kan samles rundt, eventuellt som jeg kan sitte alene under mens jeg avviser fulle, bi-nyskjerrige fotball fans...
Alle fra nff kan komme med navneskilt hengt over nakken, så kan dere samles og lytte til konsertene sammen
Sist endret av K44B; 20. april 2008 kl. 20:30.
Hvis vi samles under et nFF baner så frykter jeg høy pølsefaktor
Sitat av Per Gunnar
Hvis vi samles under et nFF baner så frykter jeg høy pølsefaktor
Vis hele sitatet...
Du lider allerede av høy pølsefaktor as we speak
Festivalpasset er kjøpt...Satser på konge vær, kald pils, og søte sørlandsjenter
▼ ... over en uke senere ... ▼
festivalpass er innkjøpt for evighet siden..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Presseakreditering er anskaffet.

Ser stoooort frem til The Stars.

The best band you`ve never heard.
Sist endret av LazySunday; 21. mai 2008 kl. 09:37.
gleder meg mest til In Flames!
Skal nedover og jobbe som vakt, gleder meg sinnsykt til Bad Religion konserten
Dere MÅ få med dere Flogging Molly. Det er så kult liveband at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Noen som vet om været har tenkt å bli like jævli i år?
Det glemte jeg og nevne ja, de skal jo spille samme dag som Bad Religion håper jeg har fri eller kan bytte vekk en vakt hvis det blir nødvendig, må jo ha noen kalde pils til slik musikk.

Får håpe at fjorårets vær var noe forbigående, pleier vel og være pent vær på sørlandet på de tider
Sist endret av eL Bohondo; 21. mai 2008 kl. 11:08. Grunn: trykkleif
Dere må få med dere Black Lips og Flogging Molly de skal visst være geniale live.
Discotroopin'
RadioSlave's Avatar
Trådstarter
Nå har det seg slik at jeg burde ha skrevet ferdig omtalen om Hovefestivalen fra ifjor, men min grusomme slapphet og framtidige eksamener har hindret meg. Så jeg kommer bare kjapt med en oppsummering:

Guiden min fungerte strålende, og ga meg en strålende festivalopplevelse. Mye unge mennesker, helt kurant vakthold og crowdkontroll, og litt på grensen med aktiviteter utenom.
Hadde det ikke vært for at Hovefestivalen har så mange artister som ikke svarer til min musikksmak hadde jeg selfølgelig dratt tilbake igjen. Campområdet har litt for lite å stille opp med i forhold til artistutvalget, hvor feks en festival som Roskilde utmerker seg sterkere. Så derfor drar jeg til Quarten i år, i søken om nye musikkerfaringer. Jeg vil fortsatt gi dere som skal på Hove, og alle andre festivaler fortsatt gi noen ekstra tips i tillegg til guiden min tidligere:

Vanter:
Frøs av meg fingrene flere av kveldene på Hove, og da spesielt på dagene det regnet. Jeg ble så kald at jeg på flere tidspunkter gikk på do og varmet dem under glovarmt vann. Det er heller ikke noe kult å stikke til landsbyen og kjøpe seg noe varmt, for å så miste maten fordi du skjelver og fryser sånn på hendene.

Spade:
Det dumme var jeg ikke hadde noen spade, så jeg måtte grave en vollgrav med en planke. Og en vollgrav trengte du, for visst ikke risikerte du å ende opp med et oversvømt og gjennomtrukket telt dagen etter. Og folk var ikke akkurat få på de velbrukte spadene omkring, så disse var nærmest umulig å få tak i. Trenger ikke nødvendigvis å drasse med en spade som tar en kvm jord om gangen, holder fint med en liten hagespade.

Neseklype:
Du tenker sikkert om jeg seriøs nå, men jeg lover deg, neseklype er et must. Etter at det har regnet, folk har kastet pils rundt omkring, urinert ukontrollert, så stinker det så inni helvete at du brekker deg. Iløpet av torsdagen begynte det å lukte så jævlig foran kontrollen inn til landsbyen og festivalområdet, at jeg begynte å snike inn under gjerder for å unngå stanken. Du kan selfølgelig holde for nesen med hånden, men når du har blir sjekket av vakten og må ta begge hendene opp i været, da er det moment of truth.

Ellers ønsker jeg alle en fin festivalsommer, så sees kanskje noen av oss på Quarten, selvom inntrykket mitt sier at det ikke mange nff`ere som skal dit i år.
▼ ... noen uker senere ... ▼
http://www.aftenposten.no//webtv/?id=10706 gratis inngang til Hove? *skulle bodd i nærheten*