Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 2094
www.musikkonline.no er det gratis fra 24 til 29 november så om 2 timer er det bare å downloade Noen spesielle dere skal ha?

Egentlig er det mye dritt der.
Men Ole Ivars skal jeg ha
http://www.musikkonline.no/shop/disp...st.asp?id=4798

Siste albumutgivelser:
Microsoft OLE DB Provider for Oracle error '80040e14'

ORA-00936: missing expression

/shop/default.asp, line 443
Vis hele sitatet...
Skal ha endel ja..

Er jo masse bra her da, begynte å titte under electronisk:

Palace of pleasure, Howard Maple, Tøyen, Rykkin, Am and the UV, Athome Project, Apotygma berzerk, Atakama, Bermuda trriangle, Biosphere, Boombox, Cloroform, Creme fraiche, Dub tractor, Doc L. Junior.. Jepps, det var bare de 4 første bokstavene.

Gleder meg skikkelig jeg, men synd det vare er i 96 kbs selvom det er wma.
Jeg tenkte jeg skulle grabbe all blackmetalen de hadde, men siden kvaliteten er råtten, så gidder jeg ikke.
Last ned BlazeMedia Pro og konverter alle filene fil MP3 eller noe. Lisensen på de filene som ligger der kan ikke brennes. Har prøvd Blaze på WMA før og det funker fett.

Skal laste ned en del jeg og ja...

DrixXx:
Er norsk electronica bra eller dårlig?
Veldig mye bra, men føl deg frem litt for det som er dårlig er også ganske dårlig.
Norge er ganske bra land på electronica og godt kjent for det i resten av verden. Så her er det mye moro i dagene fremover.
Hva er bitraten på sangene man kan laste? 128?
Opprinnelig postet av Sigar
Hva er bitraten på sangene man kan laste? 128?
Vis hele sitatet...
96, wma
Æsj. Det er under lavmål. Da kjøper jeg heller cden. Vent, det gjør jeg uansett...
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av Sigar
Æsj. Det er under lavmål. Da kjøper jeg heller cden. Vent, det gjør jeg uansett...
Vis hele sitatet...
Word.

Men jeg kommer allikevel til å dra ned en del ting derfra som jeg er mindre kjent med for å se om det er noe som er verdt å kjøpe.
Da er vi igang! hele 42% men det skal bli mer.. Får teste ut noen nye konverteringsprogram også sikkert Gammeldans, julemusikk og alt som er. Fant ikke Lene Marlin og siste plata til Morten Abel der, er dette RM artister som ikke vil dele?? albumet med Birmingham Ho kunne vært grei å ha!
Laster ned noe jeg ikke har hørt før. Dette er noe annet enn RIAA
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Hmmm... åssen laster jeg ned sangene, de addes jo bare i handlelista mi og jeg tør ikke trykke betal ettersom jeg ikke vil betale
Bare trykk på betal du. Står noe om free?Fdsfds i linken der når du går gjennom. Det koster ingenting Hvis du blir trukket må du ha en PayEX konto og det har du jo ikke.
Nå står det vel ikke betal heller lengre, bare "pris: 0" og "Start nedlasting"
Står det 0 nå? sist jeg var inne stod det fullpris, rundt 200 kroner en gang og gangen før 119 eller noe. Har sikkert tatt for +/-500 men det er jo gyldig fra 24 og da tipper jeg klokka 00:00 til 29 klokka 23:59.
VG er mirror eller noe for musikkonline.no.
(musikkonline.no ser rimelig død ut ATM..)
Her går det så treigt at jeg ikke gidder å prøve engang..
Ved å tilby musikk i så sucky kvalitet, blir ikke dette omtrent som en oppfordring til å laste ned piratversjoner?
De hadde vel ikke regnet med at ryktet om gratis norsk musikk skulle spre seg så fort. :P
Tenkte det gikk tregt så jeg lasta ned i natt..

>ping -t -l 2000 193.227.204.185
Pinger 193.227.204.185 med 2000 byte data:
Forespørsel avbrutt.
Forespørsel avbrutt.
Forespørsel avbrutt.
Forespørsel avbrutt.
Forespørsel avbrutt.
Forespørsel avbrutt.
Forespørsel avbrutt.
Forespørsel avbrutt.
Vis hele sitatet...
Den er død! Opp med 2 vindu nå alle sammen så pinger vi den med 6000 byte data hver til hele serverparken ligger i grava *nasty nasty*
Opprinnelig postet av mcaroni
Prøvde å konvertere de med BlazeMedia Pro, men fikk en eller annen feil.. noen andre som klarer å få gjort de om? evt. finner andre måter å brenne de på?
Vis hele sitatet...
Så det jeg og. Det funket på vanlige WMA men nok ikke på DRM v7. Det finnes et program som heter unfuck.exe og et annet DVD-jon har laget, men alle er på tidligere versjoner av DRM.

Leste at Windows avinstallerer / hindrer programvare i å gjøre det og. Men et crack finnes nok et sted.
kjøpte ett album derifra for en tid tilbake, følte meg skikkelig lurt da jeg så kvaliteten. og prisen var jo en drøy cd.
skrev en klagemail og fikk pengene returnert..

kjøper heller cd'en når de suger så jævlig. og de vet det selv.
!?
Selger de musikken til så dårlig kvalitet også? Trodde 96 bitraten var noe de brukte bare fordi det var gratis i denne perioden
Det er jo musikkfiler på 1-2MB. 20 Sanger rommer ca 30MB så det sier jo litt.. Men hvis en hører på med bare diskant så går det jo 8)
Opprinnelig postet av kermit-
!?
Selger de musikken til så dårlig kvalitet også? Trodde 96 bitraten var noe de brukte bare fordi det var gratis i denne perioden
Vis hele sitatet...
nei de selger den i den crappy kvaliteten og. og det virker jo som de vet at de suger, iom at det var null diskusjon med meg, da jeg skrev en mail (som viste at jeg var klar over hvor mange bitrate en cd skal være på) så fikk jeg det tilbakebetalt. så de vet at produktet er dårlig.
Opprinnelig postet av Sméagol
[b]Last ned BlazeMedia Pro og konverter alle filene fil MP3 eller noe. Lisensen på de filene som ligger der kan ikke brennes. Har prøvd Blaze på WMA før og det funker fett.
Vis hele sitatet...
Blaze funket ikke til å konvertere.
Trengs det noen ekstra codec'er, mon tro?
fant en mulig måte å gjøre det på, om enn litt tungvint.. har ikke prøvd det enda heller:

http://www.zittware.com/Products/CDM...MA_to_MP3.html
Så TV2 logoen var kommet opp nå. Har de seg sponsor?
Nordmenn lastet ned som gale da Tono åpnet for gratis musikk på nettet i anledning sitt 75-års jubileum. 122.000 enkeltspor ble lastet ned i løpet av dag en av feiringen.
..
løpet av de første 9 timene ble det lastet ned 225 spor i minuttet, det vil si 122.000 enkeltspor tilsammen
..
- Vi jobber kontinuerlig for å optimalisere ytelsen fra de ulike servere, men håper brukerne vil kunne ha forståelse for det faktum at pågangen er voldsom, heter det i en pressemelding.
Vis hele sitatet...
tv2.no
Jeg har et program som kanskje virker.
Kan uppe det til et sted, bare gi meg addressen.

Det heter WMA converter.
Virket hos fattern.
Men altså.. Hvorfor i all verden ripper de ikke CD-ene til mp3 med et program, i stedet for å bruke Windows Mediaplayer, også i tilegg velge SÅ dårlig bitrate!?
Latterlig..

Kudos:

Vidar.myftp.biz
Port 21
upload / upload
IKKE PASV (passive mode)

Skal slenge det på home.no.net når jeg har fått det =)
very impotent freak
Delusional's Avatar
Opprinnelig postet av Vidde
Men altså.. Hvorfor i all verden ripper de ikke CD-ene til mp3 med et program, i stedet for å bruke Windows Mediaplayer, også i tilegg velge SÅ dårlig bitrate!?
Latterlig..
Vis hele sitatet...
DRM - Begrensing på filene, mp3 er mye mer "piratkopivennlig"
Delusional: Men hvorfor Så dårlig bitrate? Kan man ikke ha bedre når det ikke er mp3, men wma?
very impotent freak
Delusional's Avatar
Jeg mener å ha hørt (veldig usikker kilde) at deres 96brate tilsvarer en 128brate med mp3. Tror deres komprimeringsmetodde er bedre. Ikke ta dette alt for seriøst jeg vet ikke, jegbruker selv ikke wma. pga dvdspilleren min ikke støtter det.
Altså, jeg lasta ned et par sanger, og synes at det ikke var verst kvalitet... Det eneste som er dritt, er at når jeg åpner det i Winamp, så kan den ikke spilles av, så kommer en pop-up fra musikkonline.no som sier at den ikke godkjenner lisensen..!?

Connecting to Vidar.myftp.biz port 21
Connected, waiting for response...
220 Vidde's FTP
USER upload
331 Password required for upload.
PASS (not shown)
230 User upload logged in.
SIZE /CD3/wmaconverter.zip
550 No such file or directory.
TYPE I
200 Type set to I.
PASV
227 Entering Passive Mode (80,203,44,117,17,180).
Connecting to 80.203.44.117 port 4532
Directory not in cache - please wait until the server is ready.
Connection timed out

Dette kommer når jeg prøver å connecte.
227 Entering Passive Mode

IKKE passive..
Også må du slenge den i "progs"-mappa under request..

DRITTFTP! :!#*Æ%^&
Hvordan skal jeg slå av passive mode med Bulletproof FTP?
Nå er den på Vidde sin ftp.
Håper du deler da Vidde

Mvh
Kudos
MWAConverter


edit: Vi har et problem først.. Den nekter å konvertere pga beskytttet filer.. De har lisens...
Så, noen som vet om hvordan man kan komme forbi det?
Sist endret av Vidde; 24. november 2003 kl. 23:16.
Oppretta en tråd her:
http://www.freakforum.nu/forum/showt...threadid=25279

Ångående dekryptering av WMA filer. Denne funker, har konvertert 14 mapper med filer nå til MP3.
Funka den, og det var jævlig digg, men en ting..
Hvorfor sier folk at kvaliteten suger?
Prøv dette:
Last ned en sang du har, og du VET er CD-rip. .mp3, 128 kbps, 44000 hz osv..
Så laster du ned akkurat den sangen fra musikkonline.no..
Så bruker du programmet til Smeagol til å converte den til .mp3 med 128 kbps.
Sleng begge filene i Winamp, og prøv å hør forskjell.
Anyone?
Enig der Vidde.
Det er ikke dårlig kvalitet i det hele tatt.
Det er jo også gratis! Utrolig digg.
De ligger jo julegaver til hele familien der jo.