Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Denne tråden er promotert.
At en tråd er promotert betyr at staben grunnet kvalitet, viktighet eller av andre årsaker har valgt å fremheve tråden.
  2799 625934
Sitat av Affe Vis innlegg
Takker !

Noen som har formeninger om den ?

Eller er det kanskje dumt å ta i denne tråden ? :P
Vis hele sitatet...
Det er en veldig bra film som anbefales på det groveste.
offtopic: mye god inspirasjon til torrents her
Ikke for å være frekk og stjele tråden din, men jeg sitter i samme klemmen. Så en film da jeg var yngre som skremte vettet av meg men jeg finner den ikke. Har googlet og alt så ikke gi meg den. Så vidt jeg husker var den en mann som satt i fengsel og var helt gærn og fikk besøk av en dame fra FBI. Det avr også en kis som laget en kjole av menneskehud. Er 100% sikker på at den heter The Violence of the Hams men finner den ikke! All hjelp mottas med takk.
Sist endret av Astro Man; 19. august 2011 kl. 21:31.
Sitat av pedagogen Vis innlegg
Ikke for å være frekk og stjele tråden din, men jeg sitter i samme klemmen. Så en film da jeg var yngre som skremte vettet av meg men jeg finner den ikke. Har googlet og alt så ikke gi meg den. Så vidt jeg husker var den en mann som satt i fengsel og var helt gærn og fikk besøk av en dame fra FBI. Det avr også en kis som laget en kjole av menneskehud. Er 100% sikker på at den heter The Violence of the Hams men finner den ikke! All hjelp mottas med takk.
Vis hele sitatet...
Silence of the Lambs. Også kjent som Nattsvermeren
Sitat av pedagogen Vis innlegg
Er 100% sikker på at den heter The Violence of the Hams men finner den ikke!
Vis hele sitatet...
Forferdelig off-topic og ikke personlig ment, men KP for at du gav meg en god latter! Forøvrig en meget god film, anbefaller hele film-serien
jeg prøver å finne en film hvor jeg så et utklipp av for lenge siden. Det handlet om at det var en gjeng fengselsinsatte som skulle få mat på fatet i spisesalen, så begynte han ene å slenge drit til han andre, så tar han andre hele gryta med varm mat og slenger over trynet hans samtidig som han skriker noe sånt som ''you are stuck here with me'' elns.
Sitat av WoggaBogga Vis innlegg
jeg prøver å finne en film hvor jeg så et utklipp av for lenge siden. Det handlet om at det var en gjeng fengselsinsatte som skulle få mat på fatet i spisesalen, så begynte han ene å slenge drit til han andre, så tar han andre hele gryta med varm mat og slenger over trynet hans samtidig som han skriker noe sånt som ''you are stuck here with me'' elns.
Vis hele sitatet...
watchmen*titegn*
Sitat av Affe Vis innlegg
Takker !

Noen som har formeninger om den ?

Eller er det kanskje dumt å ta i denne tråden ? :P
Vis hele sitatet...
ripoff av Robinson Crusoe med Pierce Brosnan spør du meg... eneste forskjellen er at mer penger + amerikansk vinklet storyline er bak cast away
Jeg og en kompis satt og så I-Robot igår og midt i filmen kom jeg på en film som jeg ikke husker navn på:

Det eneste jeg kan huske av handling var at det var et orakel/visdomsperson/ting som så fremtiden og politiet brukte det til å fange gjerningsmenn før de rakk og drepe et offer. Langt bak i hjernemassen synes jeg å erindre at noen da greier å gjøre ting som dette "orakelet" ikke greier å forutse.

Husker egentlig ikke mer, bortsett fra at jeg synes den var bra og vil gjerne se den igjen :P
Det er en haug filmer med det plottet, kanskje du finner den her: http://www.psychic-experiences.com/psychic-movies.php
Sitat av Smileyface Vis innlegg
Jeg og en kompis satt og så I-Robot igår og midt i filmen kom jeg på en film som jeg ikke husker navn på:

Det eneste jeg kan huske av handling var at det var et orakel/visdomsperson/ting som så fremtiden og politiet brukte det til å fange gjerningsmenn før de rakk og drepe et offer. Langt bak i hjernemassen synes jeg å erindre at noen da greier å gjøre ting som dette "orakelet" ikke greier å forutse.

Husker egentlig ikke mer, bortsett fra at jeg synes den var bra og vil gjerne se den igjen :P
Vis hele sitatet...
Tror du tenker på Minority Report
http://www.imdb.com/title/tt0181689/
Lurer på hvilken film dette er.

Er en scene der en liten gutt er på en sykkel med vinger, og det står chuck yeager på hjelmen hans.

Takk på forhånd
Sitat av booboo Vis innlegg
Tror du tenker på Minority Report
http://www.imdb.com/title/tt0181689/
Vis hele sitatet...
Jaa der var den. thx
Sitat av Martinzky Vis innlegg
ripoff av Robinson Crusoe med Pierce Brosnan spør du meg... eneste forskjellen er at mer penger + amerikansk vinklet storyline er bak cast away
Vis hele sitatet...
Bare at den Robinson Crusoe filmen har ingen ting med boka å gjøre untatt samme navn og personen er forlist, Castaway er en knall film somanbefales på det sterkeste, mye mye bedre en den med Brosnan.
hmm... Jeg mener jeg har sett en film hvor det er en fyr som har utrolig flaks hele tiden... Uansett hva han gjør så har han flaks... Det er en scene jeg mener å huske hvor han kjøper et flakslodd som han vinner på, og gir det bort til en eller annen random (muligens han bak disken).
Eg har sett ein film som handler om Spartacus sitt opprør, den er sånn passe ny. Den går frå når han rømde frå gladiatorskulen til han blei forrått då han skulle rømme heilt sør i Italia. Eine senen i filmen så sniker han seg unna romerene ved å sette fakler på kyr som vil distrahere romarane.
Sitat av Demolution guy Vis innlegg
Eg har sett ein film som handler om Spartacus sitt opprør, den er sånn passe ny. Den går frå når han rømde frå gladiatorskulen til han blei forrått då han skulle rømme heilt sør i Italia. Eine senen i filmen så sniker han seg unna romerene ved å sette fakler på kyr som vil distrahere romarane.
Vis hele sitatet...
Sikker på at du ikke bare har sett en trailer til tredje sessong av Spartacus-serien? Mener å huske at det er nettopp dette tredje sessong skulle handle om. Så vidt jeg har fått med meg starter denne i januar 2012.
Sist endret av Eplekjekk; 25. august 2011 kl. 09:41.
Jeg har irritert meg utrolig over en film jeg så for ganske lenge siden.

En lærer på en skole el. universitet liker storesøsteren til en av elevene, han ber eleven om å hjelpe ham bli med på en tur e.l. hvor storesøsteren er med. Jeg tror turen var til Russland eller Sovjet, eller noe liknende som gav fra seg en dunkel følelse.

I løpet av denne turen får han hjertestans eller dør på en annen måte, da får han en (muligens) eksprimentell medisin av noen folk med en dame i spissen. Hun vil sette sprøyten en plass hvor det ikke etterlaterseg spor og velger brystvorten. Han våkner til live igjen. Disse folkene følger etter ham når han reiser videre, og kommer mens han sover om nettene, husker ikke hva de gjorde disse nettene.

Det er vel +- 10 år siden jeg så filmen, noen som kan hjelpe?
Cowboy film (serie er ikke sikker), der man følger to karer. En normal fyr med blondt hår og en svær skjeggete jævel. De elsker å sloss mot skurker like mye som de sloss mot hverandre. Husker en scene på starten av den ene filmen, der han blonde kommer til en shabby restaurant, skyter et par skurker, så spiser han bønner og brød som om det var hans siste måltid på denne jord, og velger så å klage på maten etterpå. Husker litt andre små ting også, at de hjalp en mexikaner som var blitt skutt ved å fjerne kula ut av han med fingra sine
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Cowboy film (serie er ikke sikker), der man følger to karer. En normal fyr med blondt hår og en svær skjeggete jævel. De elsker å sloss mot skurker like mye som de sloss mot hverandre. Husker en scene på starten av den ene filmen, der han blonde kommer til en shabby restaurant, skyter et par skurker, så spiser han bønner og brød som om det var hans siste måltid på denne jord, og velger så å klage på maten etterpå. Husker litt andre små ting også, at de hjalp en mexikaner som var blitt skutt ved å fjerne kula ut av han med fingra sine
Vis hele sitatet...
http://www.finanzaonline.com/forum/attachments/lamaca/1164850d1259225315-coppie-storiche-1.jpg

Bud Spencer og Terence Hill heter dem
har spilt en rekke filmer sammen

They Call me Trinity, Trinity is still my name
okey, så en film igår på tv, husker desverre ikke kanal, men tror det var nrk3...
så bare slutten, så her kommer den (SPOILER ALERT!)
Ben Affleck (Ja, har sett på IMDB, finner ikkenoe, kanskje det ikke er han) har endel blod på seg, det er en del skyting i filmen.. han går blodig inn på et sykehus og krangler med en mann, så setter han seg inne i et glassrom med 2 eldre menn som ligger og blir holdt i live av en maskin, han sitter midt i mellom disse sengene og trekker ut kontakten til begge 2. Jeg tror han gjorde dette fordi det var prat om at en lege ellernoe ville ofre han ene fyren for at han andre skulle overleve...

Noen som vet hvilken film dette er?

okey, så en film igår på tv, husker desverre ikke kanal, men tror det var nrk3...
så bare slutten, så her kommer den (SPOILER ALERT!)
Ben Affleck (Ja, har sett på IMDB, finner ikkenoe, kanskje det ikke er han) har endel blod på seg, det er en del skyting i filmen.. han går blodig inn på et sykehus og krangler med en mann, så setter han seg inne i et glassrom med 2 eldre menn som ligger og blir holdt i live av en maskin, han sitter midt i mellom disse sengene og trekker ut kontakten til begge 2. Jeg tror han gjorde dette fordi det var prat om at en lege ellernoe ville ofre han ene fyren for at han andre skulle overleve...

Noen som vet hvilken film dette er?

Sitat av Door145 Vis innlegg
okey, så en film igår på tv, husker desverre ikke kanal, men tror det var nrk3...
så bare slutten, så her kommer den (SPOILER ALERT!)
Ben Affleck (Ja, har sett på IMDB, finner ikkenoe, kanskje det ikke er han) har endel blod på seg, det er en del skyting i filmen.. han går blodig inn på et sykehus og krangler med en mann, så setter han seg inne i et glassrom med 2 eldre menn som ligger og blir holdt i live av en maskin, han sitter midt i mellom disse sengene og trekker ut kontakten til begge 2. Jeg tror han gjorde dette fordi det var prat om at en lege ellernoe ville ofre han ene fyren for at han andre skulle overleve...

Noen som vet hvilken film dette er?

okey, så en film igår på tv, husker desverre ikke kanal, men tror det var nrk3...
så bare slutten, så her kommer den (SPOILER ALERT!)
Ben Affleck (Ja, har sett på IMDB, finner ikkenoe, kanskje det ikke er han) har endel blod på seg, det er en del skyting i filmen.. han går blodig inn på et sykehus og krangler med en mann, så setter han seg inne i et glassrom med 2 eldre menn som ligger og blir holdt i live av en maskin, han sitter midt i mellom disse sengene og trekker ut kontakten til begge 2. Jeg tror han gjorde dette fordi det var prat om at en lege ellernoe ville ofre han ene fyren for at han andre skulle overleve...

Noen som vet hvilken film dette er?
Vis hele sitatet...
var ikke meningen at dette skulle komme to ganger..
Sitat av Door145 Vis innlegg
okey, så en film igår på tv, husker desverre ikke kanal, men tror det var nrk3...
så bare slutten, så her kommer den (SPOILER ALERT!)
Ben Affleck
Vis hele sitatet...
Zappet bare forbi, men mener det var denne de sendte: http://www.imdb.com/title/tt0420757/
Sitat av Door145 Vis innlegg
okey, så en film igår på tv, husker desverre ikke kanal, men tror det var nrk3...
så bare slutten, så her kommer den (SPOILER ALERT!)
Ben Affleck (Ja, har sett på IMDB, finner ikkenoe, kanskje det ikke er han) har endel blod på seg, det er en del skyting i filmen.. han går blodig inn på et sykehus og krangler med en mann, så setter han seg inne i et glassrom med 2 eldre menn som ligger og blir holdt i live av en maskin, han sitter midt i mellom disse sengene og trekker ut kontakten til begge 2. Jeg tror han gjorde dette fordi det var prat om at en lege ellernoe ville ofre han ene fyren for at han andre skulle overleve...

Noen som vet hvilken film dette er?

okey, så en film igår på tv, husker desverre ikke kanal, men tror det var nrk3...
så bare slutten, så her kommer den (SPOILER ALERT!)
Ben Affleck (Ja, har sett på IMDB, finner ikkenoe, kanskje det ikke er han) har endel blod på seg, det er en del skyting i filmen.. han går blodig inn på et sykehus og krangler med en mann, så setter han seg inne i et glassrom med 2 eldre menn som ligger og blir holdt i live av en maskin, han sitter midt i mellom disse sengene og trekker ut kontakten til begge 2. Jeg tror han gjorde dette fordi det var prat om at en lege ellernoe ville ofre han ene fyren for at han andre skulle overleve...

Noen som vet hvilken film dette er?



var ikke meningen at dette skulle komme to ganger..
Vis hele sitatet...
Det er ikke Ben Affleck, men Ryan Reynolds som spiller i denne filmen.

Smokin' Aces.
http://www.imdb.com/title/tt0475394/
Så en skrekkfilm for et par år siden, og kommer ikke på hva den heter noe mer.

Husker ikke så fantastisk mye, men klovner var en stor del av filmen, i allefall starten, hvor ei dame sitter barnevakt for to unger. I soverommet hvor barnevakten skal sove, er veggen fylt med små klovner, og rett ved senga sitter det en diger klovn i en gyngestol.

Barnevakten blir ringt av moren, som lurer på om alt går bra. Barnevakten svarer at det går fint, men at den store klovnen som sitter i gyngestolen skremmer henne litt. Moren svarer at hun ikke har noen stor klovn i en gyngestol.
I det hun sier det, ser vi at den store klovnen står rett bak barnevakten.
Deretter blir det mye hyling, skriking, etc etc.

Jeg tror også jeg husker mer, men det er mulig jeg blander to filmer.
Det hele handler om en psychopat som har samlet sammen tre jenter fra klassen, som visstnok gjorde narr av han pga ett eller annet, og nå skal han ta hevn.

Dette ble nok litt rotete, men håper dere greier å lese det, og forhåpentligvis vet dere hvilken film jeg snakker om!

Takk,
saX.
Sitat av saxoni Vis innlegg
Så en skrekkfilm for et par år siden, og kommer ikke på hva den heter noe mer.

Husker ikke så fantastisk mye, men klovner var en stor del av filmen, i allefall starten, hvor ei dame sitter barnevakt for to unger. I soverommet hvor barnevakten skal sove, er veggen fylt med små klovner, og rett ved senga sitter det en diger klovn i en gyngestol.

Barnevakten blir ringt av moren, som lurer på om alt går bra. Barnevakten svarer at det går fint, men at den store klovnen som sitter i gyngestolen skremmer henne litt. Moren svarer at hun ikke har noen stor klovn i en gyngestol.
I det hun sier det, ser vi at den store klovnen står rett bak barnevakten.
Deretter blir det mye hyling, skriking, etc etc.

Jeg tror også jeg husker mer, men det er mulig jeg blander to filmer.
Det hele handler om en psychopat som har samlet sammen tre jenter fra
klassen, som visstnok gjorde narr av han pga ett eller annet, og nå skal han ta hevn.

Dette ble nok litt rotete, men håper dere greier å lese det, og forhåpentligvis vet dere hvilken film jeg snakker om!

Takk,
saX.
Vis hele sitatet...
Mener det kan være It, men det er evigheter siden jeg så den, så jeg husker ikke så mye.
"It" er det ikke. Filmen er forholdsvis ny. 2000 +
Takk for svar, though.
Clown Statue heter filmen.

Edit: Eller ikke. Var mer en setting til en urban legend.
http://urbanlegendsonline.com/2010/03/clown-statue/
Sist endret av hottentott; 3. september 2011 kl. 14:07.
Fant ikke noe "Clown Statue" på IMDB i allefall. Men det var vel akkurat sånn filmen var.
Leter etter en film, handler om 2 samurai "grupper" som går imot hverandre, den ene personen ( hovedpersonen ) får beskjed om å drepe alle i den andre gruppen, dette gjør han men så tar han vare på barnet som tilhører gruppen til den gruppen han skulle drepe og får derfor sin tidligere klan etter seg. Noen som vet hvilken film jeg prater om?(:
Denne gif'en er ikke fra en film, men fra en musikk-video (som jeg antar har gått sin seiersgang på internett) og jeg lurer fælt på hva den heter eller hvor jeg kan finne den.

http://senorgif.memebase.com/2011/08...life/#comments

Takker på forhånd!
Sitat av Svartepetter Vis innlegg
Leter etter en film, handler om 2 samurai "grupper" som går imot hverandre, den ene personen ( hovedpersonen ) får beskjed om å drepe alle i den andre gruppen, dette gjør han men så tar han vare på barnet som tilhører gruppen til den gruppen han skulle drepe og får derfor sin tidligere klan etter seg. Noen som vet hvilken film jeg prater om?(:
Vis hele sitatet...
"The Warriors Way"
http://www.imdb.com/title/tt1032751/
Sitat av B_Romeo Vis innlegg
Denne gif'en er ikke fra en film, men fra en musikk-video (som jeg antar har gått sin seiersgang på internett) og jeg lurer fælt på hva den heter eller hvor jeg kan finne den.

http://senorgif.memebase.com/2011/08...life/#comments

Takker på forhånd!
Vis hele sitatet...
Hvis det er selve musikkvideoen du er ute etter er det en link under gif'en til høyre (youtube). Eller trykk her:

http://www.youtube.com/watch?v=Tjvlrf0OM3M

Den heter Livin De Life av A. Samuels.
Den hvor en manns barn og kone blir drept av en dude, så skaffer han seg advokat, men morderen slipper greit unna. Derfor vil han ha hevn, så han lokker morderen ut av huset ved å si at politiet kommer, og at han må følge instrukser for å komme seg unna. Så blir morderen lurt, tatt inn av fyren i et rom, og torturerer ham imens han filmer det. Han blir tatt, og vil ikke "innrømme at han har gjort det", med mindre han får en deiligere seng ellernoe. Så fortsetter han å sprenge ting, kidnappe folk etc imens han er i fengsel ved hjelp av forbredelser han gjorde før han havna der. Hver gang vil han ha noe for å innrømme.

Også er det en kjekk poltifyr som prøver å finne ut av det....

Noen forslag?
Den filmen hvor en person er i en "liksomverden" som er bygd bare for han, og han blir filmet 24/7 og det blir sendt på tv og er verdens mest sette tv serie. og han som bor inne i denne "boblen" som de har laget tror jo at der han lever er ekte ,men menneskene utenfor styrer nesten alt som skjer. men han finner ut etterhvert at han er i en "boble" pga at han svømmer langt til der hvor bygge stopper så finner han en dør så går han ut. så husker jeg ikke mer av filmen.
Sitat av Rambola Vis innlegg
Den filmen hvor en person er i en "liksomverden" som er bygd bare for han, og han blir filmet 24/7 og det blir sendt på tv og er verdens mest sette tv serie. og han som bor inne i denne "boblen" som de har laget tror jo at der han lever er ekte ,men menneskene utenfor styrer nesten alt som skjer. men han finner ut etterhvert at han er i en "boble" pga at han svømmer langt til der hvor bygge stopper så finner han en dør så går han ut. så husker jeg ikke mer av filmen.
Vis hele sitatet...

er det The truman show?
http://www.imdb.com/title/tt0120382/
jepp det er det! tusen takk!
Det er en norsk film da, det handler om en venne gjeng og livet deres.
Dei er 5-6 stykker som er i 25 års alderen.
Filmen blei kansje lansert rundt 2003-2006?
Husker eg såg den for noen år siden, men var vert fall ikke før 2000.

Eg husker en scene fra filmen.
Den sterkeste karen i gjengen er sur, og går på gata. Han dulter borti noen random folk som begynner og sloss med han.
Vennen hans ser dette og hiver av seg klerne og springer mot dei random folka, og jager dei vekk.

Kansje ikke så god beskrivelse, men hadde våre flott viss noen husker ka denne filmen hette

Hmm, gjekk på wikipedia og fannt liste over norsk filmer, fannt navnet Sinus. Så eg såg traileren og det var visst filmen eg lette etter :P
Hei
Jeg leter etter en "skrekkfilm" jeg så på tv for noen år siden. Sikkert laget på 80' tallet en gang. Det var i en liten landsby i usa, der folk måtte gjemme seg i husene sine/på taket, fordi der var noen forvokste meitemarker som prøvde å spise dem. Sinsykt dårlig film egentlig, ble mer en komedie. Men jeg bare MÅ se den igjen.
Sitat av frodo94 Vis innlegg
Hei
Jeg leter etter en "skrekkfilm" jeg så på tv for noen år siden. Sikkert laget på 80' tallet en gang. Det var i en liten landsby i usa, der folk måtte gjemme seg i husene sine/på taket, fordi der var noen forvokste meitemarker som prøvde å spise dem. Sinsykt dårlig film egentlig, ble mer en komedie. Men jeg bare MÅ se den igjen.
Vis hele sitatet...
Tremors
Sitat av moret Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Å takk hehe
Jeg leter etter en gammel film, hvor det handlet om en rød bil som kjørte rundt av seg selv og drepte folk. Lurer på om det var en rød cadilac uten at jeg skal være for sikker på det.

Såg den for over ihvertfall 10 år siden, så vil tro den er fra 80 eller tidlig 90 tallet. Husker jeg digget den, og vil se hvor latterlig filmen hadde vært og sett i dag
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Jeg leter etter en gammel film, hvor det handlet om en rød bil som kjørte rundt av seg selv og drepte folk. Lurer på om det var en rød cadilac uten at jeg skal være for sikker på det.

Såg den for over ihvertfall 10 år siden, så vil tro den er fra 80 eller tidlig 90 tallet. Husker jeg digget den, og vil se hvor latterlig filmen hadde vært og sett i dag
Vis hele sitatet...
Det er nok Carrie, fra 1976

Kongefilm
Sitat av børre Vis innlegg
Ingen som har noen ideer om hvilken film dette kan være?
Vis hele sitatet...
Kan det være patch adams?

Sitat av KnutA92 Vis innlegg
hmm... Jeg mener jeg har sett en film hvor det er en fyr som har utrolig flaks hele tiden... Uansett hva han gjør så har han flaks... Det er en scene jeg mener å huske hvor han kjøper et flakslodd som han vinner på, og gir det bort til en eller annen random (muligens han bak disken).
Vis hele sitatet...
It Could Happen to You med nicolas cageE?
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Jeg leter etter en gammel film, hvor det handlet om en rød bil som kjørte rundt av seg selv og drepte folk. Lurer på om det var en rød cadilac uten at jeg skal være for sikker på det.

Såg den for over ihvertfall 10 år siden, så vil tro den er fra 80 eller tidlig 90 tallet. Husker jeg digget den, og vil se hvor latterlig filmen hadde vært og sett i dag
Vis hele sitatet...

Christine heter filmen.

http://www.imdb.com/title/tt0085333/
Sitat av karrage Vis innlegg
Er nok ikke den. Det som forfatteren skiver, det skjer. Er en liten mulighet for at filmen er(laget av) japanere/kinesere.
Vis hele sitatet...
Høres ut som en anime serie kalt death note
Lurer på hvem film dette er: Det handler om brannvesen i usa, også blir en sperra inne og dør til slutt.han dør av røyken
Sitat av L4ss3x Vis innlegg
Lurer på hvem film dette er: Det handler om brannvesen i usa, også blir en sperra inne og dør til slutt.han dør av røyken
Vis hele sitatet...
Det heter HVILKEN film.

Ladder 49 kanskje?
http://www.imdb.com/title/tt0349710/
En film hvor en stunt mann eller noe kom utfor en skade. Slik at alt som sjedde ble han til og glemme dagen etterpå. Og slik fortsatte det en stund.

Kan hende det var litt ut i filmen. Jeg fikk ikke sett hele, pluss det er lenge siden ;s

Edit: Dama til denne mannen er politi med big ass om jeg ikke husker feil!
Sist endret av TheSunshine; 10. september 2011 kl. 21:39.