Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1231
Nå har jeg Viasat Digital Gull med en Sony digital tuner, hva kan jeg gjøre for å se kiosk kanalene og eventuelt se på alle kanalene "som ikke støttes av programkortet"..hvor kan jeg få tak i programkort o.s.v o.s.v? Hva kan jeg gjøre med denne pakken?

<-<-


------------------
---------------------------------------------
"There's no such thing as swedish vikings"
Vis hele sitatet...
Be Smart

---------------------------------------------
Der har du bomma stygt...
PPV kanalene Kiosk, er det Canal Digital som eier, så da trenger du en Conax CAM.
Dessverre er det ingen koder for Canal Digital's kanaler, men hold ett øye med http://network54.com/Forum/63553
Det er der det skjer...

------------------
One vision, one purpose
nei... du burte heller ha ventet til de analoge sendinger er avsluttet før du kjøpte
digitial... det har blitt sagt på message bordet på http://www.piratdk.com for lenge
siden at de BESTE recverne ikke blir laget i
starten....

nå vil det jo dukke opp flere som har innebygget viaccess og conax.....

se foreksempel på http://www.tveco.no
Trådstarter
Men, jeg skjønner ikke...hva har jeg bommet på? tuneren?, er newbie i parabol, ingenting som kan gjøres? piratkort? ingenting? :/
Originally posted by web0:
Men, jeg skjønner ikke...hva har jeg bommet på? tuneren?, er newbie i parabol, ingenting som kan gjøres? piratkort? ingenting? :/
Vis hele sitatet...
Problemet er at din tuner KUN kan ta inn sendinger (med kodesystemet Viaccess). Kiosk kanalene tilhører Canal Digital, og de bruker kodingen Conax. Ergo, siden du ikke har tuner som kan dekode Conax, så kan du ikke få inn f.eks Kiosk. Hvis du allikevel hadde tuner som kan dekode Conax, så kunne du allikevel ikke programmert piratkort, nettop fordi at kodene ikke eksistrer.(enda)
Hvor lenge det tar før hex-filene til Canal Digital kommer, aner jeg ikke.

------------------
One vision, one purpose
hmmm....

du kan jo kjøpe/leie 1 boks til med conax...

men er det ikke litt tåpelig å ha 2 bokser
til parabolen???

det skal vist være noe som heter
force duo master som vist nok skal kunne
ta begge systemer i samme boksen
....

Originally posted by The Ruler:
hmmm....
du kan jo kjøpe/leie 1 boks til med conax...
men er det ikke litt tåpelig å ha 2 bokser
til parabolen???
Vis hele sitatet...
Det blir vel ikke noe spesielt tåpelig med to bokser, men kostnadene blir rimelig høye. Hvis du vil ha "maxi" pakken til
Canal Digital, CANAL ENTERTAIN, så koster det deg kr. 299 pr/mnd ...(men det er jo verdt det...)

------------------
One vision, one purpose
Trådstarter
menneh..nå sitter jeg her med 2 års kontrakt på Viasat! ..

------------------
---------------------------------------------
"The only good Smurf is a dead Smurf"
Vis hele sitatet...
$-)

---------------------------------------------
Du har ikke en ekstra inngang til Cam da??? Hvis du har det så kan du leie Cam og kort og putte i tuneren din. Viasat og CD har jo begynt og samarbeide...

Mvh Maniac.
Det går selvfølgelig, men da kommer spørsmålet om kostnader opp igjen... Canal Digital skal slutte med analoge sendinger, så det må være et digitalt abonnement.

------------------
One vision, one purpose