Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1618
Er det noen her som har noen veldig enkle ASP filer?en gjeste bok OSV?sånne enkle script,holder på å lære meg ASP så jeg kunne ha tenkt meg noe enkelt å redigere så jeg forstå litt mer av det.
Sist endret av nidaroz; 10. desember 2003 kl. 20:03.
asp er kult...
gå inn på aspin dott com, der finner du mye... folkene på hotscripts.com har mye mer, men kvaliteten på det som er på aspin er høyrere...
nidaroz's Avatar
Trådstarter
Tusen takk..ja ASP er drit bra.begynner å fatte poenget hvordan det funker. Å det er genialt. Egentlig ganske enkelt å forstå. Ja ja takk for hjelpen værtfall
Sist endret av nidaroz; 10. desember 2003 kl. 20:04.
lenge leve php
Må si meg enig med zeth. ASP er ustabilt som fy, dessuten minner php mer om cgi og javascript (ja, jeg vet det er browser-side) enn det asp minner om de to. Noe som gjør det enklere å lære seg. Spennvidden og mulighetene vet jeg heller fint lite om forskjellene. Selv om php dekker mine behov, helt klart!
ikke glem at php er gratis og cross-platform
helt enig med zeth, php ruler !
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hmm er ikke php serverside?

*uvitende*
ja, php er servierside, men asp er kulest...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Originally posted by dephic
ASP er ustabilt som fy, dessuten minner php mer om cgi og javascript (ja, jeg vet det er browser-side)
Vis hele sitatet...
Tenkte han mente at java, og php og cgi var browserside .)
Better than thou.
javaSCRIPT! for pokker
cgi er også serverside.. men det visste dere..

amen!!
Argh..

cgi = serverside
php = serverside
asp = serverside
javascript = browserside
java = browserside

Sånn... en gang for alle
java har ingenting med javascript å gjøre. javascript brukes til å få vinduer og sånt til å fyke opp når man surfer. java er et fullverdig programeringsssråk, som kan brukes i mobiltelefonter og sånt...