Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1054
Anonym bruker
"Ergerlig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, opplever for tiden strøm gjennom hele kroppen tenker det er etter mdma men aldri hatt det så ofte før! Ble noe vant til det tidligere da jeg sluttet med benzo etter noen års bruk, men da var det intense frysninger kanskje hvert 15min i noen måneder. Det har aldri gidd seg men de kommer kanskje 3-4 ganger i uken nå nesten et år etter!
Gikk på en smell forrige uke der det var xanax i en uke pluss kanskje 3 dager med knipps og speed! Er egentlig rusfri og nå 3 dager etter har jeg hatt strøm gjennom hele kroppen hvert 10min eller noe, etter trening idag varte det i opptil 5 sekunder! Jeg tror jo det er mdma’en men kan det være noe i knippsen som gjør det? Kan den være farlig eller noe? Smålig bekymret for de
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hadde det selv, skjedde etter 1g mdma en kveld, også dum som jeg er tok jeg 0.3 dagen etter.
Dårligste uka jeg har hatt men opplevde ikke noe varig skader, vil tro det er fordi du har fryktelig lavt serotonin nivå, røyk og chill elns, så går det over ettervært.
Det kalles ‘Brain zaps’. Står mye om det på google.. Det går over etterhvert, bare sørg for du spiser godt og sover bra
Sist endret av esselte12; 15. februar 2020 kl. 21:35.
Anonym bruker
"Ergerlig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja satser på at det er det, ble noen dager på rad! Røyker ikke eller noe da jeg går på prøver til vanlig! Edit; er to tre ganger i minuttet og de varer i noen sekunder!
Elsker mdma så håper ikke dette betyr at jeg ikke burde ta det noe mer
Anonym bruker
"Ergerlig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av esselte12 Vis innlegg
Det kalles ‘Brain zaps’. Står mye om det på google.. Det går over etterhvert, bare sørg for du spiser godt og sover bra
Vis hele sitatet...
Takk, ja er flink på det
Anonym bruker
"Arbeidende Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er mdmaen / exstacyen. Det kalles serotonin syndrom og mange opplever det samme av å bråstopp på antidepressiva som fungerer på samme sted i hjernen.
er visst sånn at man skal kontakte lege men min erfaring er at det går over etter noen uker selvom det er jævla kjipt. Om det har vært sånn i tre år ja da er det på tide å gå til legen!
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde det selv etter en periode med overdreven knips-bruk, varte bare ca 1 uke da. Men når jeg misbrukte tramadol i 1.5 år ca så hadde jeg brainzaps i minst 3 uker etter at jeg slutta coldturkey. Gikk over etter 3 uker der jeg tok dobbelt dose multivitamin hver dag, tran, ordentlig kosthold, 10 timer søvn per dag og trening.
Påtide å holde seg på matta vist du "egentlig" var rusfri?