Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 4485
Vi var 6 personer, meg og 5 andre gutter, inkludert kjæresten min. Kjæresten min har tatt dopet før, men det hadde ikke jeg eller en annen fyr som var der. Kjæresten min hadde lenge snakket veldig positivt om dopet og hvordan alt blir fantastisk når man er på det. Det var veldig vanskelig for meg å tro på det ettersom jeg kun har hatt erfaring med alkohol og spacecakes, så jeg drev alltid og sammenlignet rusen med spacecakes.
Han fortalte meg om ting som hadde skjedd mens han var rusa på det og en gang hvor han nesten fikk en bad trip, men det endret seg fort på grunn av mdmaen. Han ville at jeg skulle ta et 100 drop første gangen fordi han selv hadde opplevd å ta for lite en gang og rusen hans ble ikke komfortabel i det hele tatt, men jeg var fremdeles veldig skeptisk på stoffet. Dop er dop, ikke sant. Det må alltid være en hake ved det, tenkte jeg.

Vi tok det på nyttårsaften, men vi var litt forsinka. Tidligere den dagen vasket vi en leilighet som tok tusen år å gjøre fint, så vi lå litt bak tidskjema når vi kom hjem. Kjæresten henta folk og endelig var vi alle samlet. Vi får mdma av han ene fyren som er med oss, og han er ganske nøye på at det skal være reint, så det føles litt trygt at han er der med oss. Han deler opp flere drop til oss, noen med 100 og noen med litt mindre. Han andre fyren som aldri hadde tatt dette før, på lik linje med meg, var ganske skeptisk til hele greia. Han ville gjøre det, men vi hadde ingen vekt, så han var skeptisk på om han kanskje kom til å få for mye. Han fikk en på ca 75 og de andre gikk ikke fullt ut bortsett fra kjæresten min. Jeg nøler en god stund om jeg skal ta det eller ikke, tar vel ca 20 min - en halvtime før jeg finner ut at jeg må ta det, ellers blir det jævlig ukomfortabelt for han andre fyren som nå stiger inn i sin første tur.

Alle har tatt og vi bare sitter og venter på at det skal kicke inn. Det går en stund og jeg begynner å føle det smålig i kjeften og jeg ser at pupillene mine er dritsvære når jeg går på badet for å se, men det er ikke noe mer enn det. Det bikker over midtnatt, vi har vært ute og sett på fyrverkeri og jeg bestemmer meg for å ta et nytt drop. Nå har jeg venta så lenge at hvis det hadde funka, så hadde det vel funka innen nå. La meg informere om at droppet mitt var potensielt mye lavere enn til fyren som ikke hadde tatt det før. Vi snakker mellom 50 - 75 her.
Jeg tar en ny og den er vel ca på 75. Vanskelig å si eksakt ettersom vi ikke hadde vekt. Tiden går og jeg føler meg bare mer og mer sliten. Vi sitter i stua med lyset av, og med glowsticks og youtube på tven. De setter på mange rare videoer, sånne videoer man kan se på når man tripper fordi det er kult osv, you get the drift. Jeg ligger i hjørnet med hodet trykt inni puta og bare chiller. På dette tidspunktet føler jeg meg egentlig ganske avslappa og koselig. Jeg bare nyter musikken mens jeg ligger der og tro det eller ei, jeg koste meg! Jeg undret selvfølgelig på hvorfor jeg ikke begynte å føle noe nå, og hvorfor jeg bare blir enda mer trøtt etterhvert som minuttene går. Et øyeblikk trodde jeg at jeg kanskje ikke reagerte på stoffet.

Kjæresten min setter seg ved meg og spør meg om alt går bra, om jeg føler noe enda osv. Dette er etter jeg har tatt mitt andre drop som var mer enn mitt første. Han ber meg om å sette meg opp. Jeg sitter en liten stund med beina krysset i sofaen. Han går på kjøkkenet eller noe og kommer tilbake og plutselig da kicker det inn! Det var ikke som å bli slått lamløst i hodet som med spacecakes, det var mer som er bølge som kommer over meg og alt blir bare helt jævlig rart, men samtidig er jeg ikke redd. Han setter seg ved siden av meg igjen og hele verden forsvinner. I akkurat det øyeblikket er bare alt fantastisk. Alt jeg bryr meg om er han og musikken gjør bare alt tusen ganger bedre. Kort tid etter blir jeg helt sinnsykt svett i henda, så jeg ber han om å hente en isbit. Jeg får isbiten og det er sååååå digg å holde den i hånda haha, det høres så jævlig loka ut, men det er helt ubeskrivelig hvordan opplevelsen med den isbiten var, herregud.
Jeg klarer å søle i sofaen og det var overhodet ikke meningen, så jeg unnskylder meg sånn hundre ganger etter hverandre, kommer på en flott ide og det er at jeg kan bruke et glass under henda mine slik at jeg ikke søler på sofaen! Jeg får komplimenter av han om at det var en smart idè og jeg kan ikke slutte å smile og tenke på hvor fantastisk alt er i akkurat det øyeblikket. Jeg tror nok at jeg så ut som den idioten der jeg satt med det glasset og isbiten og smilte som en komplett psykopat, haha.

Det var mye her som var fantastisk, men det jeg vil nevne er at pupillene mine ble dritstore og jeg, kjæresten min og han andre fyren som ikke hadde tatt dette før var på kjøkkenet og snakket litt om ting. Kjæresten min ville at vi skulle være så komfortable som mulig ettersom dette var begges første tur. Vi endte opp med å snakke om øyenfarger og slikt og de kommenterte alltid på hvor sinnsykt store pupillene mine var, haha.

En ting som gjorde meg litt ukomfortabel og stressa var at fetteren til kjæresten min kom og lurte på om han kunne kjøre. Han hadde skrudd av telefonen tidligere den kvelden av en grunn, så jeg syns det var jævlig dumt av han å komme hjem til han for å spørre liksom. De gikk forbi stua vår og vi har gjennomsiktige gardinger, og det var ikke den aller beste timingen de kunne kommet for å være helt ærlig....
Det satte meg ut og det satte kjæresten min ut også, så jeg prøvde å "trøste" han litt med å si at alt skal gå bra osv osv. Man har liksom ikke lyst til at slekta di skal se deg rusa på noe annet enn lovlige midler, eller kanskje ikke det engang..

En ting jeg la veldig godt merke til var at øynene mine var ganske årvåkne. Synet mitt var ganske fokusert på ting jeg så på og jeg var helt klar i hodet under hele trippen. På et tidspunkt var alle på kjøkkenet og jeg satt på en stol og snakket foran alle om hvordan jeg følte meg under påvirkninga og det som var så sinnsykt var at alle så på meg og hørte på meg. Det er noe jeg aldri har opplevd før. Det var ganske sinnsykt.

Tre ting som kunne vært litt skremmende, men jeg opplevde det ikke sånn: Flimmersyn. Dette hadde jeg en god del utover kvelden og jeg syns det bare var kult.
Ingen balanse. Jeg sleit veldig med å holde balansen, men det kan være pga jeg nesten ikke hadde spist iløpet av dagen. Det plagde meg ikke, men jeg syns det var litt rart.
Macintosh Plus. Kjæresten min satte på Death Grips sin remix av Macintosh sangen, men jeg var ikke så fan av det, så jeg ville heller høre på originalen. Han satte på originalen og etter den vanlige delen så blir jo sangen litt....annerledes. Jeg visste jo at sangen hadde en annen del, men den hørtes helt jævlig ut på mdma! Fy faen, det var jævlig ukomfortabelt, så vi endte opp med å bare skifte sang for det ble for jævlig.
Jeg hørte på den sangen noen dager etter turen, og da hørtes den delen mye mildere ut, så jeg tror det var rusen som gjorde slik at den delen hørtes verre ut enn det den egentlig er.

Jeg endte opp med å ta 3 drop. Den første mellom 50 - 75, andre og tredje var rundt 75. Det tredje droppet begynte ikke å funke før etter vi hadde lagt oss, så det ble bare spilt av masse shit inni hodet mitt og jeg ble litt rastløs, men fikk sove tilslutt. Uka etter var helt jævlig. Jeg var ganske langt nede en helt uke. Det startet med dagen etter hvor jeg kunne plutselig begynne å gråte. Da begynte jeg å gnisse litt med tennene og bite hardt.
Etter den depressive perioden, ble jeg bare følelsesløs, apatisk.
Det er nesten så jeg ville vært bakfull istedenfor hangover fra en mdma tur, idet minste varer den ihvertfall ikke i en hel uke. Grunnen til at det ble en så sterk comedown for meg er også fordi jeg er diagnostisert med depresjon.

Men 9/10 would do again.