Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1387
Hei.
Jeg skal snart på en lengre reise og er på jakt etter noe underholdning å ha med meg på veien.

Jeg har fra før sett The Genius of Design, og mest sansynlig, alle episoder med Grand Designs. Nylig kom jeg over Tiny House Nation som var litt spennende da jeg liker tanken av små hus. Noen timer er det også blitt brukt på Extreme Engineering.
Jeg husker også noen år tilbake jeg fikk sett tre-fire episoder med noe jeg _tror_ het Worlds Greenest Homes eller noe. Det kunne minne om Grand Designs, men fokuserte på hus med smarte løsninger for å spare penger og eller miljø.

Er det noen her som har noen forslag til serier eller dokumentarer som kan være verdt å kikke på?

På forhånd takk!
Kanskje dette er i din gate:

https://tv.nrk.no/serie/arkitektens-hjem

Jeg har bare sett en episode - da en kompis er med - og hadde sansen for programmet.
Hvis du liker Grand Designs er det også meget sannsynlig at du vil like Grand Designs Australia. (Kom forresten over denne ranten over Grand Designs, litt morsom.)

Ellers så ligner George Clarke's Amazing Spaces en del på Grand Designs, verdt å se, selv om jeg syns Grand Designs er bedre.
Sist endret av Viva la Opium; 29. juni 2015 kl. 15:49.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skrumester
møkk's Avatar
Trådstarter
Tusen takk for forslag fra dere begge. Arkitektens hjem virket ganske interessant ut i fra første episode.