Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4789
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis man ser seg nødt til å svelge et kondom med en liten mengde stoff, hvor lang tid kan det ta før det kommer ut igjen?
Er snart to døgn siden inntak.
Det tar alt fra et og et halvt til tre døgn før mat har passert gjennom fordøyelseskanalen.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men jeg spiste mais igår, og den kom ut i sted, kan mat snike i avføringskøen?
Sjaman, en ny vei.
Martypewz's Avatar
Kondomer er ikke laget for det der.

anbefaler det litt lakserolje.
Dra til legevakta.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Terskelen for å oppsøke lege er lav, ser ikke helt behovet for det foreløpig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Terskelen for å oppsøke lege er lav, ser ikke helt behovet for det foreløpig.
Vis hele sitatet...
Hva svelga du? Hasj? Isåfall er det verste som kan skje er at du ligger "bevisstløs" en dag, skjedde med meg når jeg spiste rundt 10g.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hehe kommer definitivt ikke til å ligge bevistløs, sprekker dongen kommer jeg til å fly rundt som en apekatt.
Mye fart er det snakk om da? Kan fort bli veldig ubehagelig om det sprekker, så ville anbefalt å gå til anskaffelse av benzo, bare for sikkerhets skyld.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kom ut isted, spylte det rett ned i dass, er fyllesyk og har ingen interesse å grave i min egen avføring.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Snakk om å drite penger. heh..
Haha. Neste gang tar du laxoberal-dråper+dulcolax i alle former og microklyx (drikk olje, kaffe, væske setter fart på tarmene ofte), - avføringsHjelpeMidler..(og kondomer..er kanskje ikke sååå trygt ved evt mye magesyre osv men your choice). Bra det ordna seg anyway da men kjipt tap da dude..
Svelga du dop for morro skyld? Eller trodde du kanskje at dopet skulle komme ut separert fra dritten?
Nei, er ikke slik at det spretter ut en kondompresang klar til å åpnes.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kom ut isted, spylte det rett ned i dass, er fyllesyk og har ingen interesse å grave i min egen avføring.
Vis hele sitatet...
And this is why most people do this shit in the bathtub.