Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3257
Hei, tenkte det var på tide å sende inn GPU for RMA. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å få det igjennom? Nå for tiden fungerer det men hver andre uke omtrent så skjer det noe rart i feks. lette spill som CS og tyngre spill som GTA V. Vurderte megge apparat men kan hende det blir overkill. Noen som har gjort noe tidligere? Er ikke veldig kompetent når det kommer til overclocking men har hørt det kan ta knekken på andre ting og. Ønsker ikke at HK eller andre komponenter blir ødelagt.


-fo1
Nei fordi du er teknologisk handikappet og klarer bare å lire av deg "help pcen min funker ikke", gpu er snart 5 år.

"Pga min egen inkompetanse ønsker jeg at noe magisk skal skje med min gpu så jeg fåren ny en, jeg kan bricke den selv om det hjelper meg"

Du bor i Norge og er dritheldig som har disse rettighetene, skammelig å se forsøket.


Forresten så anbefaler jeg denne
https://www.usbkill.com/usb-killer/1...killer-v3.html

Plugg i skjerm, hovedkort, Playstation, smart kjøleskap, alt som har usb og som er ditt, og vent på trylling.

My 2 cents.