Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 44921
Ja hvis du er sikker så er det jo en ting. Bare vær OBS på at det er MYE fake drittpiller ute og går.
Så får du ha lykke til videre med searchen på en rivo rus
Ja det er det som regel mye av. Er i en fin form nå, takk.
Det er good Hvor mange Mg ble det?
6mg. Om du leser oppover. Vurder og ta ett eller 2 til.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
6mg. Om du leser oppover. Vurder og ta ett eller 2 til.
Vis hele sitatet...
Benzo-syndromet. Jeg garanterer deg at du kommer til å ta minst 3 til.

Jeg skulle ta 3 i dag. Begynner å nærme meg 10!
Hehe, satt og tenkte på det samme rett etter at jeg svarte. Men regner med å ta kvelden etterhvert med tanke på at det er en ny dag i morgen.
Ta heller et par når du står opp!
Ja så det, men tenkte bare om du hadde att er. Rivotril funker jo nesten bedre dagen etter, så har du jo litt cozy form i mårra også
Sovet i evigheter. Men fikk faen ikke sove i går. Ble ganske så hyper av de. Nå føler kroppen ut som slim på en måte, er fortsatt bakfjern. Har tatt 1/4 del nå rett etter att jeg sto opp.
rivotril er en av de benzoene som varer lengst, dvs 72 timer. Les felleskatalogen og sammenlign med valium, etc.

Greit, kanskje du blir ruset i noen timer, men PROBLEMET er at du er fucked i noen dager selv om du ikke innser det selv.
Sist endret av SkittenKanyle; 12. februar 2014 kl. 19:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Rivotril er å blir et dritt dop. Jeg kommer ikke til å huske halvparten av hva jeg har gjort og man ender opp med å være ruset i 4-5 dager. Ender det nå, håper på det beste.
▼ ... flere år senere ... ▼
hei. lurer på om noen vet om " reduseres effekt av paralginforte hvis den brukes med rivotril ".
bruker paralginforte x3 på grunn rygg, begynte med rivotril 2mg for uke siden. Føler ikke samme effekt av paralgin lengere.takk
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Coffern Vis innlegg
ja glemte å nevne de... mista en ukes hukommelse pga kombinering med alkohol, men så ble det litt mye den kvelden også... Men benzo og alkohol er aldri en god kombinasjon..man tror man har full kontroll, og det er der du tar heeelt feil som oftest =)

Rivotril er også rask på å bygge seg opp toleranse, og dersom du tar 4x2mg den ene kvelden vil du ikke oppnå noe mer rus enn hva du gjorde forrige gang på 2x2mg.

Prøv også å holde litt mellomrom mellom hver gang du benytter rivotril da den henger utrolig lenge igjen i kroppen. Halveringstiden er på opptil 48 timer altså 2 døgn. Men du kan spore det i kroppen opp til 30 døgn.

Ta 1x2mg, føler du at det ikke er nok vent en time og kjør på 1x2mg til, dersom det ikke virker da ville jeg bare ventet til dagen etterpå og kost meg den dagen for noe jeg tok dagen før.

Er det EN eneste ting du vil holde under kontroll er det bruken av rivotril, hørt de gir grusomme abstinenser dersom du skjener ut og først FÅR pillesuget på disse.

Vis varsomhet og kos deg, kombiner gjerne med ett par trekk. Noe mer enn det vil jeg aldri anbefale deg å blande det med. =)
Vis hele sitatet...
Spore det i kroppen i opp til 30 dager? Dersom det er rett betyr det at de vil se det på en sånn vanlig spyttest/rusorøve de tar på stedet i trafikkontroll?