Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 17932
Hei.

SWIM har et par stk ketogan stikkpiller som hver inneholder 10mg Ketobemidone. lurer på om noen her har erfaring med dette stoffet? har lest endel om det og vet at det er et rimelig potent opiat

funker det og spise stikkpillene selvom dem er beregnet til og bli tatt rektalt? vet at biotilgjengeligheten er ca 30 oralt og 40 rektalt.

anbefalt dosering?

takknemmelig for svar!
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Ville stukket de i toeren, da det er det de er laget for
Dosering går utifra toleransen din, men her er rapport fra en som tok 10mg analt.
Ting som er ment for å gå i rassen, går i rassen.
Trådstarter
10 0
men funker det og ta dem oralt? uaktuelt og ta dem rektalt for min del..
Stikkpiller har en del hjelpestoffer. Finn ut om disse stoffene er skadelig for magesekken på noen måte. Hvis alt er ok vil du helt sikkert oppnå rus ved oralt inntak uten ukjent fare.
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Stikkpiller har en del hjelpestoffer. Finn ut om disse stoffene er skadelig for magesekken på noen måte. Hvis alt er ok vil du helt sikkert oppnå rus ved oralt inntak uten ukjent fare.
Vis hele sitatet...

Hva spiller det for rolle? Det er en stikkpille og stikkpiller skal inn i toern.
Er bare å stikke den inn bak og nyte turen. Bare tull å svelge stikkpiller. En må jo være rimelig homofob får spise stikkpiller
Det er vel samme faen for deg, hva vet jeg. Men det spiller tydeligvis en rolle for trådstarter, så jeg kom med et tips.
Slik jeg har fått det med meg er det mange som forbinder alt som puttes i rumpa med homofili. På barne/ungdom skolen var man nesten homo dersom man hadde brukt paracett som stikkpille.

Men og putte et stoff i to'ern enten det er stikkpille, veske eller en annen form fungerer veldig bra, syntes nå jeg. I mange tilfeller, ihvertfall med opiater er biotilgjengligheten høyere, rusen kommer noe raskere og kan føles mer intenst.
Trådstarter
10 0
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Stikkpiller har en del hjelpestoffer. Finn ut om disse stoffene er skadelig for magesekken på noen måte. Hvis alt er ok vil du helt sikkert oppnå rus ved oralt inntak uten ukjent fare.
Vis hele sitatet...
Takker

http://www.felleskatalogen.no/medisi...-pfizer-560517 er samme type som dette. googla virkestoffene og ser ikke ut som at det er noe farlig og ta oralt
Sitat av fiskenXXX Vis innlegg
Takker

http://www.felleskatalogen.no/medisi...-pfizer-560517 er samme type som dette. googla virkestoffene og ser ikke ut som at det er noe farlig og ta oralt
Vis hele sitatet...

Er du redd for fiser'n din eller? Den skal opp bak, er det så vanskelig å forstå?
Du blir ikke homo av å ta droger i baken. Homo er å elske pikk - andre menns pikk - du skjønner det? Slutt å surre nå, skal du ta dem så ta dem i røven.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Er teit å gå utifra at fyren er homofob. Jeg hadde selv sketchet på å stikke ting i rassen før, og det kan også grunnes hemoroider el.
Sløseri å spise dem.Fungerer mye bedre rektalt.
Autorisert sniker
4 0
Fakta er at du dobler effekten ved å spise dem.
Har desverre ingenting annet enn egen erfaring å vise til,
men prøv å svelge en og kjenn på effekten. Neste gang tar du
den riktig vei, altså rektalt.
Du kjenner garantert forskjell. Dette var noe jeg selv lærte av en gammel rev i faget.
Sitat av listende Vis innlegg
Fakta er at du dobler effekten ved å spise dem.
Har desverre ingenting annet enn egen erfaring å vise til,
men prøv å svelge en og kjenn på effekten. Neste gang tar du
den riktig vei, altså rektalt.
Du kjenner garantert forskjell. Dette var noe jeg selv lærte av en gammel rev i faget.
Vis hele sitatet...
Du bør lese deg opp på emnet før du uttaler deg om ting du ikke har peiling på.
Nesten alle opiater kicker mye bedre rektalt enn oralt.
Trådstarter
10 0
fant akkurat ut at stikkpillene jeg har ble gitt ut i 1996.. så regner med dem er for gamle til og brukes? fant ingen info om holdbarhet på nette
Jeg ville ikke ha tatt disse pillene noen av veiene.
I tillegg til virkestoffene inneholder pillene makrogol, et meget potent avføringsmiddel.
Trådstarter
10 0
Sitat av Knask Vis innlegg
Jeg ville ikke ha tatt disse pillene noen av veiene.
I tillegg til virkestoffene inneholder pillene makrogol, et meget potent avføringsmiddel.
Vis hele sitatet...
Takker for infoen, bestemte meg for og droppe det og heller satse på og få dyrka noen valmuer i sommer isteden
Autorisert sniker
4 0
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Du bør lese deg opp på emnet før du uttaler deg om ting du ikke har peiling på.
Nesten alle opiater kicker mye bedre rektalt enn oralt.
Vis hele sitatet...
Jeg skrev hva min erfaring var når det gjelder akkurat
disse stikkpillene.
Du må gjerne lese deg opp på opiater så mye du absolutt vil,
skal absolutt ikke hindre deg,
Men som jeg skrev tidligere, 'dette er min erfaring når det gjelder
disse stikkpillene og derfor anbefaler jeg at han tar de oralt for
å få best utbytte av dem'....
Ps
Vanlig høflighet er muligens ett tema du burde lese deg opp på...
Sitat av Knask Vis innlegg
Jeg ville ikke ha tatt disse pillene noen av veiene.
I tillegg til virkestoffene inneholder pillene makrogol, et meget potent avføringsmiddel.
Vis hele sitatet...
Det er vel for å balansere forstoppelsen man får av å bruke opiater/opioider.
Sitat av listende Vis innlegg
Jeg skrev hva min erfaring var når det gjelder akkurat
disse stikkpillene.
Du må gjerne lese deg opp på opiater så mye du absolutt vil,
skal absolutt ikke hindre deg,
Men som jeg skrev tidligere, 'dette er min erfaring når det gjelder
disse stikkpillene og derfor anbefaler jeg at han tar de oralt for
å få best utbytte av dem'....
Ps
Vanlig høflighet er muligens ett tema du burde lese deg opp på...
Vis hele sitatet...
Mulig en litt røff tone i forrige innlegget mitt,men jeg snakker også fra erfaring.Har brukt de fleste opiatene som er tilgjengelig i Norge,og rektalt gir raskere å kraftigere effekt.Dette gjelder egentlig de fleste rusmidler.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Knask Vis innlegg
Jeg ville ikke ha tatt disse pillene noen av veiene.
I tillegg til virkestoffene inneholder pillene makrogol, et meget potent avføringsmiddel.
Vis hele sitatet...
Støtter opp denne. Jeg fikk en 10pack med Ketogan 10mg etter jeg hadde en UVI, men det er en kamp å holde det inne i rævva i mer enn 10-30 minutter som er tiden det tar før det virker, man MÅ bare drite det ut. Jo lengre man klarer å holde det inne, jo mer utbytte får man.

Så nå fikk jeg en ny resept på en 10pack som jeg tenkte å hente ut, men noen som vet om man kan gjøre et generisk bytte til 20pack Ketorax 5mg (oral)? Begge pakkene ender på 100mg Ketobemidon. Ketogan inneholder også et spasmolytikum, mens Ketorax gjør ikke det, så man snakker jo egentlig om en nedgradering i russammenheng, eller?
Sist endret av Skyfx; 10. august 2013 kl. 08:05.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Mulig en litt røff tone i forrige innlegget mitt,men jeg snakker også fra erfaring.Har brukt de fleste opiatene som er tilgjengelig i Norge,og rektalt gir raskere å kraftigere effekt.Dette gjelder egentlig de fleste rusmidler.
Vis hele sitatet...
What he said
▼ ... flere år senere ... ▼
OP i bakken med en din lille bøsse