Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 9358
Crazy Son Of A Bitch
God dag freak!

Har bestemt meg får å sjå igjennom alle fast and furios filmene i rekkefølge no før furious 7 kjem. Etter eit kjapt google søk fant eg denne sida.

https://www.themoviedb.org/collectio...ous-collection

Der ser man at det er enda fleire filmer enn vertfall eg viste om. Dei er tydeligvis om historien til dei forsjellige hovedpersonane. Så da lurer eg.

Hvilken rekkefølge skal eg sjå filmene får å oppleve filmene på best mulig måte? Kan selvfølgelig sjå dei i den rekkefølgen dei vart lansert, men har hørt at man skjønner historien bedre vist man ser dei i en annen rekkefølge.

Takker får svar!
Se dem i vanlig rekkefølge men hopp over Tokyo Drift eller se den til slutt om du vil se den, den har ikke noen sammenheng med de andre filmene og er uten story.. Så 1. 2. 4. 5. 6.

De andre filmene du prater om er vel bare 5-6 minutters dvd-extra's til noen av filmene? Ellers vet jeg ikke hvor de hører hjemme..
Fast and the furious filmene kan sees akkurat slik som de er, er nok det beste.
Du kan fint droppe Tokyo drift som nevnt over da den ikke har noen sammenheng igrunn. Jeg vet Lucas Black(Hovedrollen i Tokyo Drift) skal spille i Fast 7, så mulig han gjør et slags comeback der men.
Crazy Son Of A Bitch
Trådstarter
Blir ikkje fast 7 litt basert på det med at Han blir drept i den krasjen med Jason Statham i tokyo drift da? Så man kan vell ikkje hoppe heilt over tokyo drift?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av xSAY Vis innlegg
Blir ikkje fast 7 litt basert på det med at Han blir drept i den krasjen med Jason Statham i tokyo drift da? Så man kan vell ikkje hoppe heilt over tokyo drift?
Vis hele sitatet...
Jo. Han dør i Tokyo drift, derfor er filmen relevant.