Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2079
Omgivelsene forkastet.

Etter en hard peak på 2C-T-2 bestemte jeg meg for å røyke salvia. Resultatet ble ganske mye villere enn jeg hadde forventet.

Stoffer:
40 mg 2C-T-2, oralt
Ukjent stor dose cannabis røyket etter ca. 1 time.
Ukjent stor dose salvia 10x ekstrakt røyket etter 3-4 timer

Etter å ha trukket et heftig trekk salvia, satt jeg i stolen og lot røyken være inne i ca. ti sekunder. Jeg pustet ut og satt meg ned i sofaen. Det første som skjedde var at jeg begynte å flire med kompisen min. Så begynte jeg å le, og hodet datt plutselig til høyre. Synet fortsatte i en bue og virkeligheten ble vridd brutalt vekk. Alt ble svart, og jeg var plutselig i en drøm der kompisen min kom til syne og fortalte meg ting. Hva dette var husker jeg ikke helt nøyaktig. Etter dette kunne jeg se meg selv og rommet jeg var i gradvis bygges opp på nytt igjen. Jeg følte at veggen bak meg kom på plass igjen. Som om jeg var en skuespiller på en scene, og crewet hadde funnet ut at de skulle forkaste det som var og plassere alt på nytt mens jeg stod frosset inntil veggen. Den ene armen min var i været langs veggen slik at jeg kunne se med ene øyet på ene siden (vegg) og andre øyet på andre siden (rommet). Det spesielle med dette var at jeg var i en drøm på ene siden med veggen, og en ukjent dimensjon på andre siden. Jeg begynte å snu meg og gradvis klarte jeg å snurre meg helt vekk fra drømmen og inn i den ukjente virkeligheten. Dette var snakk om å fysisk reise seg opp og snu seg rundt i sirkler. Her var alt med sterke tegneserieaktige farger, og alt var stilisert. Dette var 'scenen' jeg pratet om tidligere, og jeg hadde for meg at kompisen min bare var en skuespiller i en film om meg selv her. Som dere sikkert skjønner har denne biten her vært ekstremt vanskelig å skrive ned, rett og slett fordi det var en så vill visuell opplevelse at det skal språkkunnskaper langt over min fatteevne for å få dette ned ordentlig.

Jeg spurte han: "Hva har skjedd?" og han svarer at jeg har røyket salvia. Jeg fortsetter og spør om det som skjer er ekte, og han sier at det er det. Der og da oppfattes svaret veldig drømmeaktig og jeg får følelsen av at jeg er i en drøm igjen. Jeg ble plutselig overbevist om at det hele var snakk om en veldig kontrollerbar drøm, og jeg fant ut at jeg måtte sjekke om det virkelig var en drøm på en måte. Så... idèen var å stabbe kompisen min. Hvis det var drøm, ville det ikke ha noe å si, og hvis det var ekte, så... Rusen slapp såpass at jeg fikk koblet to og to sammen, og jeg begynte å le av den bisarre idèen jeg nettopp hadde hatt. Det tok også lang tid før jeg innså at jeg hadde røyka salvia, selv om det ble sagt klart fra til meg da jeg hadde spurt tidligere. Da dette slo meg fikk jeg en god del å tenke over.

Måten jeg hadde blitt dratt ut av virkeligheten på helt plutselig uten å skjønne at jeg hadde røyka noe gav meg litt noia den neste timen for at jeg plutselig skulle dras ut igjen sånn helt uten videre. Ikke veldig skremmende, men den brutale måten det foregikk på den første gangen, og til en viss grad gang nr. 2 med et lite salviatrekk (for å ha sjanse til å analysere første gangen bedre) gjorde allikevel at jeg følte jeg når som helst kunne bli vridd inn i en annen virkelighet igjen.

Alt i alt en spaced combo, med helt ville visuals. Som kompisen min sa: "Vi er alle laget av stjerner og planeter, er det rart det blir litt spaca da?" Jeg kommer definitivt til å røyke salvia oppå andre stoffer igjen. Gjerne sterkere ekstrakt også.
Sist endret av Nichotin; 30. november 2009 kl. 20:21.
hehe, sykt har hatt extreme visuals på salvia selv, heftig å mixe med andre ting virker det som! av det jeg har blandet det med selv, har effekten kun blitt heftigere med thc, dog har ikke testet å blande det med noe psykedelisk enda..
Jeg har også en tendens til å bli en vegg eller et møblement hver gang jeg røyker salvia

God triprapport.
jeg pleier ganske ofte å få det for meg at jeg er i et 'spill' og at jeg ikke helt kan kontrollere hvordan jeg blir 'spillt' etc, jævelig vannskelig å forklare..

Men min sykeste opplevelse på salvia må være en morgen, hadde nettopp våknet og fått 10g 10X salvia på posten..
Før det hadde jeg bare erfaring med 5x!
Setter meg ned og tenker: hmm, kan umulig gå så ekstremt galt? må bare teste det!) så fyller opp pipa temmlig stappet, og trekker... (ca 0.3) -fikk aldri noe extreme tripper på 5x så tenkte ikke at det var så stor dose)
Holder det inne 20-30 sekunder, helt til det ikke kom noe særlig røyk ut når jeg blåste ut igjen liksom..
Begynnte å smake rusen veldig, litt vannskelig å sette helt ord på, så ser jeg ned på senga og alt blir på en rar måte snudd opp ned, og jeg glemmer jo med en gang at jeg har røyka!
Prøver å løfte på puter og gnomer, men det er helt uforklarlig, akkurat som hele veggen og alt i rommet ble sugd vekk/dradd sakte vekk/snudd opp ned! Gikk på en måte i spinn!
Akkurat som om en duk blir dradd av et bord hvis du skjønner.. hehe jævelig sykt!
Fikk det for meg at alt det var planlagt og at hele livet mitt var et slags sjult-kamera TVshow som ble avslørt!! nesten umulig å forklare, opplevelsen var iallefall helt vill!
Følte meg litt fornermet på en måte, hehe..!
Så ser jeg klipseren med salvia'n i og tenker: hva faen?! Skandale!! (visste ikke at jeg var på tur, skjønnte det liksom ikke enda) og kaster posen bortover gulvet, jogger/løper vimsete ut av rommet pga alt ble sugd/dradd vekk av en scene eller noe som er umulig å forklare!
Løp opp trappene (bor nederst i blokk) der alt på en måte var tegneserie-aktig!
Glemmer litt hvorfor jeg løper, men tenker ikke noe mer over det, løper videre!
Når jeg kommer ut (i t-skjorte og joggebukse, barbeint) og løper litt rundt på snøen og legger meg ned(I snøen!!) så kommer jeg plutselig på at jeg har røykt salvia!
Men fikk det for meg at det hadde gått en del timer.. (hadde kansje gått 7-10min)
Hadde selfølgelig ikke med meg nøkklen ut, så måtte ringe og vimse til ringeklokke til ringklokke..
Men til slutt fant jeg ut av at jeg var ved feil blokk og gikk til blokka mi,(Jævelig kaldt!!!) og fikk en til å låse opp..
Etter det lå jeg bare å tenkte på hvor syk opplevelsen var! nesten litt for vill, samt facinerende!

konklusjonen var: aldri røyke det alene igjen, greit å ha noen til å minne deg på at du bare 'tripper' etc
Sist endret av noizesupressor; 9. april 2007 kl. 15:04.
Sitat av Slaktern
Jeg har også en tendens til å bli en vegg eller et møblement hver gang jeg røyker salvia

God triprapport.
Vis hele sitatet...

jeg også!
har ofte opplevd å synke/smelte nedover
å bli til sofaen en stol eller en vegg
Herlig rapport Nichotin^^ Endelig noe som er interessant å lese og som virkelig har noe her hjemme og gjøre. Nå i det siste så flommer forumet praktisk talt over av møkk. Bare en sjelden gang i blant dukker det opp noe som faktisk hører til her. Takk.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Det kan være litt overvelmene når funken kommer sånn brutalt på.
Det er riktig at det kan være overvelmende, men det er litt sånn jeg liker det. Eneste problemet med salvia er at man gjerne ender med å vandre rundt og da er det greit å ha en person med kontroll nok til å i det minste passe på at man ikke river ned ting og slik.
Takk for denne. Jeg skal prøve salvia selv en gang om ikke så lenge, og det å lese slike ting gjør meg bare mer gira. Kudos!

PS. Det heter overveldende på norsk.
Nichotin: har du noe erfaring med å røyke salvia i en sopptur?
peta: Til sommer kommer jeg til å teste overdrevne doser Copelandia Cyanescens og salvia antakeligvis, og kommer til å skrive rapport da.

Jeg fikk testa salvia oppå 2C-E denne helgen. Forskjellen nå var at jeg var såpass bevisst at jeg konstant lo og sa ting som "dette er det dummeste jeg har røyka" og "haha, salvia er så evig LOL" mens ulike virkeligheter satt seg fast i armen og ryggen min. Jeg var såpass tilstede at jeg kunne se kompisene mine, men såpass på tur at ting konstant prøvde å morphe meg vekk. Forskjellen denne gangen var at jeg hadde såpass kontroll at jeg fysisk børsta vekk alle forsøk på å dra meg et annet sted. Positiv opplevelse, og alt jeg kan si er: Salvia er seriøst LOL. På en positiv måte, selvsagt, og i mangel på bedre beskrivelse. Resten av kvelden gikk jeg litt shaken og enda mer spaca rundt enn det jeg allerede var på 2C-E. Det satt definitivt inntrykk, på en rar måte.