Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 5817
Triprapport: 2c-t-2, GHB, fleinsopp
Et helt nytt plan av selvinnsikt.

Jeg vil først innlede med å si to ting:
1) At jeg hadde mitt livs mest intense og mest givende trip til tross for at jeg lå og spøy 80% av tiden sier litt om potensialet til 2c-t-2. Det er ikke til å kødde med, men gaven man får av en stor dose må allikevel sies å være uendelig høy.
2) FOR GUDS SKYLD IKKE PRØV Å GJØRE DET SAMME. 2c-t-2 alene, greit nok, men ikke start rett på en heftig dose i kombinasjon med andre droger. Det skal nevnes at jeg har prøvd 2c-t-2 før, men da med under halvparten av dosen.


Stoffer og dosering:
GHB, 2g 1-2 ganger i timen fra rundt tolvtiden og helt til 2c-t-2 kicket inn for fullt.
Flein, en eller annen kapsel, klokken ett.
2c-t-2, 40mg rundt klokka to.

Sted:
Hjemme, div. black metal på playlista.

Mye av det som skjedde ble så heftig og så abstrakt at det egentlig er umulig å beskrive det på noen fornuftig måte. Jeg starter fra rundt da 2c-t-2 startet å kicke inn.

Jeg satt foran PCen, og var ganske tilstedeværende. Litt mindfuck fra soppen, og godfølelsen fra GHB. Jeg hadde sprøytet 1cl (40mg) med 2c-t-2 i munnen for rundt en halvtime siden. Plutselig kom den heftige rusen som lyn fra åpen himmel. Jeg mistet brått hele jeg-begrepet og ble sittende og surre mens jeg vugget litt frem og tilbake i stolen. Rent psykisk var jeg helt borte i en vill verden der jeg plutselig var i en situasjon der jeg kunne velge om jeg ville ta den røde pillen eller den blå pillen. Jeg ble lovet at den blå pillen skulle være en heftig opplevelse som ville ta pusten fra meg, mens den røde ikke skulle gjøre noe som helst. Jeg løfter labben og griper mot en av dem. Et kjapt lys senere begynner jeg å få ville brekninger mens jeg plutselig blir bevisst på at jeg sitter bøyd over PC-bordet. Jeg spyr. Og spyr. Og litt til. Jeg hadde tydeligvis tatt den blå pillen, mentalt. En stemme sier til meg: Dette kommer til å være her i morgen. Jeg faller ut av situasjonen og er tilbake i den ville verden der jeg ser meg selv tilby meg selv ecstasy. "Tar du denne kommer du til å få en heftig tur", sier jeg til meg selv. "Stoler du på meg?". Igjen snapper jeg halvveis inn i virkeligheten mens jeg spyr mer. Jeg skjønte at jeg hadde valgt å ta pillen igjen.

Jeg er fremdeles ingen person, og begrepet virkelighet eksisterer fremdeles ikke. Jeg spyr igjen, og klarer å karre meg inn på badet i de få sekundene jeg er bevisst nok til å flytte kroppen min. Jeg tenker for meg selv at jeg skal prøve å legge meg ned for å holde meg trygg. Problemet er selvfølgelig ta jeg mister touch med kroppen igjen mens jeg hives ut i den ville verdenen der jeg møter alle mine negative sider. Jeg ser meg selv som tar droger, jeg ser meg selv slå noen, jeg ser meg selv gå berserk. Disse forsvinner, og jeg hører "frykt ikke mer, disse kommer ikke igjen". Plutselig er jeg født på ny mens jeg står over vasken og gulper voldelig. Jeg blir liggende og ta på meg selv på gulvet etterpå mens jeg drømmer meg ut og inn i mange ulike situasjoner. Fremdeles inget jeg-begrep, eller virkelighetsbegrep for den saks skyld. Det skjedde ganske mye mer enn det jeg har fortalt nå, men det er rett og slett klin umulig å sette ord på det. Det som av og til skjedde var at jeg ble kastet tilbake i meg selv, og i noen få sekunder skjønte at jeg var meg selv, en ekte person før alt forsvant og jeg mistet kontakten med dette planet. Det ble mange gode timer med en selvinnsikt på et helt nytt plan jeg aldri trodde jeg skulle få.

Etter fire-fem timer er jeg såpass nede at jeg klarer å gjøre bevisste handlinger. Jeg ligger på gulvet på badet og stirrer i veggen, og plutselig går det opp for meg hva jeg har gjort. Jeg ser rundt meg. Rot og spy over alt. Jeg hiver de nedspydde klærne i dusjen mens jeg dukket frem og tilbake fra PC-rommet til badet og tilbake. Alt er så uvirkelig. Jeg hadde enda ikke noen helt fast link til virkeligheten på grunn av de kraftige hallusinasjonene på 2c-t-2. Alt bølger, ting flytter på seg, mønstre over alt. Drømmeaktige og klare farger, jeg føler at alt er en scene der jeg bare flyter rundt i den tynne tilværelsen. Har ingen følelser annet enn en slight slitenhet i hodet. Det gikk sakte opp for meg at jeg ikke kom til å få sove på en god stund, og jeg ringer Bakkus for å prøve å begripe hva som har skjedd.

"Bakkus.. sorry at jeg vekker deg as, men... vet du hva? Kunne du sett for deg meg ligge i mitt eget spy på badet? Vel... nå skal du høre..."

Jeg forteller det som har skjedd, og er takknemmelig for at personen i andre enden faktisk vil høre på meg rundt klokken seks på morgenen. Det er ingen andre i verden jeg kunne funnet på å ringe. Vi prater, og jeg starter å fortelle en hel rekke ting med den dypeste ærlighet. Det blir litt som på ecstasy, bortsett fra at man ikke lar godfølelsene lede tonen. Man prater helt og inderlig ærlig, og man blir selv åpen for all ærlighet og kommunikasjon tilbake. Sånn sett et mye bedre terapidrog enn ecstasy, da man ikke sier ting man egentlig ikke mener. Jeg hadde en av mine mest givende samtaler på lenge mens verden sakte men sikkert sluttet å bølge og flytte på seg. Etter noen timer var jeg gangbar nok til å spise litt mens jeg som smått begynte å rydde.

Dette konkluderer denne rapporten. Jeg angrer ikke et sekund, men det er kun fordi jeg kom helskinnet ut av det uten at det ble noen materiell skade. Jeg ble tatt på senga og tatt langt forbi mine villeste fantasier om virkningene av 2c-t-2. Selv om jeg ikke hadde sitter var sikkerheten allikevel kalkulert med i bildet. Jeg visste at folk hadde tatt større doser enn meg av samme stoff, og tenkte som så at det verste som kunne skje var litt spying og i verste fall en bad trip. Spying, ja. Bad trip? Nesj. Dette var faktisk den beste trippen jeg har hatt noen gang, til tross for de timene som gikk med i ettertid på å vaske vekk spy.

Jeg har også fått en enorm lekse om dosering, kombinasjoner og situasjon, og kommer definitivt til å prøve å unngå tilsvarende setting igjen. Amsterdam blir en bra avslutning på egne eksperimenter, men etter det tror jeg nok jeg legger hatten på hylla for en liten stund... Jeg kan si det med ganske stor sikkerhet og, for nå føler jeg meg ferdig og mettet.


/Nichotin
Helrått Nicho, bra skrevet og innsiktsfull. ER givende å lese slike raporter. Keep up the good wokr.
enig. bra lesematriale :P
Hvordan turte du å kjøre en såpass heftig tripp uten sitter? Må si at triprapportene dine er virkelig interessant lesestoff, Nicho. Håper du fortsatter med rapporter hvis det skulle bli flere tripper utover.
Serbern ditcha deg igjen ? Hadde jeg vært i Oslo hadde jeg tura med deg kamerat .
Igjen sitter jeg igjen med en enorm nysgjerrighet og misunnelse etter å ha lest nok en god trip-rapport.
håhå så stas, 2c-t-2'en var ikke småtterier ass, triprapport fra meg og affa kommer snart!
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Shit! Jeg hadde jo ikke peiling på at det lå slik ann med deg, ellers hadde jeg jo ikke logga av!

Bra rapport i alle fall, og fett at du fikk noe positivt ut av det. Du må bare ikke bli helt nyktern før vi får sjangsen til å finne på noe sammen nå da!
Bjølg: Nedsatt dømmekraft etter GHB + sopp, vil jeg anta.

Fonzey: Jeg gleder meg virkelig til det. Dere tok jo 2c-t-2 alene, og klarte å holde dere gående selv etter 50mg. Med andre ord, min tripp ble ganske forskjellig fra deres siden jeg også hadde sopp og GHB innabords. Ikke at jeg angrer kombinasjonen, men det betyr også at jeg må teste det alene en eller annen gang i fremtiden.

Et godt tips: Hvis man tar 2c-e eller 2c-t-2, sørg for å ikke ha noe viktig å gjøre dagene etterpå. Det er klin umulig å sove, og man forblir enormt sliten i hodet ganske lenge.
Tør jeg spørre åssen Black Metal du hørte på ? Normalt sett ville jeg tro at det ikke gir alltfor mye ro i sjela når du har intatt hallusinogener.
Nei, det er helt riktig. The Kovenant, Satyricon, Mayhem og Immortal er noen utdrag fra spillelista. Aner ikke hva som spilte, egentlig, for jeg var såpass borte i min egen verden mens jeg enda satt på datarommet at jeg ikke enset annet enn summing fra høyttalerne.
Bra tripraport
Jeg har ikke hørt så mye om 2c-t-2 eller noen av de andre 2c**** stoffene, men det høres utrolig heftig ut! Uheldigvis bor jeg i finnmark og det er ikke kjangse og få tak i det.
Er disse rusmiddler mye av i oslo eller andre storbyer?
Hoho.. Genial rapport. Du skriver nydelig nicho, spør du meg, så er historien din rene dopen i noen minutter mens jeg leser den, du skriver vilt levende.
Sitat av rbt
Uheldigvis bor jeg i finnmark og det er ikke kjangse og få tak i det.
Er disse rusmiddler mye av i oslo eller andre storbyer?
Vis hele sitatet...
De kan bestilles på nett, blant annet. Søk litt, og sjekk sjappene du finner mot undrug.org.

Takk for all den positive responsen!
hahahahaha, dødsbra planen var egentlig å spise litt flein på trippen til meg og fonzey og, men jeg glemt'n hjemme. kanskje like greit? :P
Tror nok det var lurt av dere å droppe flein så lenge dere ikke var sammen med oss andre. Hadde vært lite kos å bli liggende å spy ute i kulda uten å vite hva som er virkelig eller ei.
Utroli bra skrevet! er så kos å sitte inne og lese om triprapporter, skrevet utroli bra altså må jeg si
Sitat av Nichotin
Nei, det er helt riktig. The Kovenant, Satyricon, Mayhem og Immortal er noen utdrag fra spillelista. Aner ikke hva som spilte, egentlig, for jeg var såpass borte i min egen verden mens jeg enda satt på datarommet at jeg ikke enset annet enn summing fra høyttalerne.
Vis hele sitatet...
Kovenant, ikke black metal. Bare måtte Meget bra rapport.
godt skrevet, men sitter og lurer veldig på hvordan det gikk med skjermen og tastaturet ditt? Ser for meg et grusomt bilde med et stykk ødelagt tastatur hvertfall?
Sitat av St.Vitus
Kovenant, ikke black metal. Bare måtte Meget bra rapport.
Vis hele sitatet...
Eh, jo?


For å prøve å beskrive hva som skjedde igjen, med bedre ord:
Jeg kom gang på gang i en mental loop, som startet med at jeg eller noen andre tilbød med å ta en pille eller et stoff. Jeg fikk valget med løfte om at dette kom til å bli min livs heftigste opplevelse om jeg stolte på meg/dem. Plutselig gikk alt som et blaff og jeg datt inn i meg selv mens jeg spøy (noe som skjedde på ordentlig). Å spy var en herlig følelse av å ha vært med på noe megaintenst og herlig. Det er ganske flippa når man er på ett eller flere droger, og visualiserer at man faktisk stapper i seg enda mer. Som sagt skjedde dette gjentatte ganger på ganske lik måte. Den siste gangen fikk jeg visket minnet om hva som nettopp hadde skjedd (men jeg husket det mens jeg kom ned senere) og datt inn i en skikkelse som ikke nødvendigvis var meg selv. I mangel på bedre beskrivelse vil jeg si det var som å bli født på ny, da det sakte gikk opp for meg at jeg var en person, at jeg var hjemme, at dette var ekte osv.

Definitivt en nivå 5-tripp. Fysisk har jeg følt med crap de siste dagene, men psykisk har jeg følt en indre fred jeg kun har opplevd etter første gangen på ecstasy. Det skjedde også så mye mer enn mentale loops, men det er så enormt abstrakt at det er klin umulig å sette ord på det. Alt jeg kan si om det er at det definitivt har lokket ut mange demoner jeg er glad for å bli kvitt.
Sitat av Nichotin
Vis hele sitatet...
Eh, Nei. Er nok ikke Wikipedia som er den mest pålitelige til å bestemme hvilken musikksjanger ulike band er. La oss ta ett eksempel, mange mener Venom er de første som spillte Black Metal men det er vel heller trash. Samme som Sodom,Hellhammer og Celtic Frost.
Kovenant oppfyller svært lite elelr kanskje ingenting av det man kan kalle Black Metal.

Edit: Oi, beklager tenkte på det andre Covenant som ble nevnt i samme artikkel. Men Kovenant er mer Power Metal.
Sist endret av St.Vitus; 30. desember 2006 kl. 00:11.
Herregud som denne tråden skled ut, men: Første skiva til Kovenant da de het Covenant var black metal. Etter det skled det skikkelig ut, noen kaller det til og med "space-metal"(sic!). Svenske Covenant derimot spiller EBM.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg slettet to innlegg her som var unødvendig OT, og ville kanskje gjort det samme med det innlegget over her (om han bare ikke hadde så rett!)

Jeg tenker at vi bare avslutter den praten om musikk her, også får de som er uenig være det - stille, for seg selv.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Veldig bra skrevet når man leser det får man en veldig innsikt i hva du har opplevd på trippen selvom man selvfølgelig ikke kan se for seg det som du ser
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Glimrende rapport. Anbefaler alle å lese Donna Tartts : "Den hemmelige historien" Her følger vi en gruppe studenter som prøver det meste, bla dionysisk vannvidd(som minner veldig om en voldsom syretripp)