Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4181
Er det noen her som vet hvor man kan se fotball VM på nett?

Jeg har ikke Tv her hvor jeg bor, men kunne tenkt meg å følge med på det som skjer.

For det som sendes på danske DR1 kan man bruke VLC og denne* streamen, men til annet søker jeg alternativer.

* VLC + DR1: rtsp://rtsplive.dr.dk:80/livestream12.sdp

Forslag?
Jeg vil tro 1'000'000 mennesker har spurt det spørsmålet før deg, så du finner nok svaret du leter etter ved hjelp av google.
#Offisielt Trønder
myp2 da =? http://www.myp2p.eu/

Hva er Myp2p?

Myp2p er et nettsted spesialisert på timeplaner for alle slags sport. Du kan se Live Sport ved hjelp av våre tidsplaner. På toppen, bla til Live Sports. Informasjonen vi gir er helt gratis. Du trenger bare noen klienter å laste ned og du er klar til å gå. Forberede seg til å se mye fotball, MLB, NHL, NBA, cricket, tennis og mange flere.

Men det er mer, kan du også se på Live TV-kanaler på din PC, ved hjelp av Live TV-delen.

Føl deg fri til å kikke rundt: Etter en stund vil du se Myp2p er den beste guiden for alle Live TV og Live sport.

Ny her?

Først ta en titt på Beginners guide; http://www.myp2p.eu/guide.php?part=software. Der har vi forklart hvordan du bruker Myp2p og tidsplaner.

Ha det gøy på Myp2p, sørg for å bokmerke oss. For spørsmål kan du gå til FAQ, Kontaktutvalget siden eller bare gå til vårt Forum. Registrer deg gratis, og få øyeblikkelig hjelp til alle dine spørsmål.

Nyt Myp2p!
waf
Ocupado...
waf's Avatar
Trådstarter
@simen929: Bare åpningskampen som ble vist der.

@Geordie: Allerede gjort - funnet frem til et par merkelige sider og testet ut, men det har ikke vært til opplevelsens fordel. Derfor forhører jeg meg her om noen vet om noe som faktisk fungerer.

@simonpro: Etter å ha buffret over 100 sekund uten å få verken bilde eller lyd med TVAnts og StreamTorrent ga jeg opp. Dersom du har noe forslag til hva som kan være feil er jeg åpen for det, men jeg ga opp etter 30 minutters prøving.
Sist endret av waf; 13. juni 2010 kl. 21:41.
Sitat av waf Vis innlegg
@simen929: Bare åpningskampen som ble vist der.
Vis hele sitatet...
Oi, så jeg dreit meg litt ut der ja!
Sitat av waf Vis innlegg
@simen929: Bare åpningskampen som ble vist der.

@Geordie: Allerede gjort - funnet frem til et par merkelige sider og testet ut, men det har ikke vært til opplevelsens fordel. Derfor forhører jeg meg her om noen vet om noe som faktisk fungerer.

@simonpro: Etter å ha buffret over 100 sekund uten å få verken bilde eller lyd med TVAnts og StreamTorrent ga jeg opp. Dersom du har noe forslag til hva som kan være feil er jeg åpen for det, men jeg ga opp etter 30 minutters prøving.
Vis hele sitatet...
samme her. noen som vet hvorfor signalet er så dårlig? mistet tilkobling annenhvert minutt. dette skjer ikke alltid
Har du noen kroner og avse så hadde itavisen en artikkel om VM sendinger over nett.

http://www.itavisen.no/844663/se-fot...s-paa-facebook
Sist endret av misanthropy; 13. juni 2010 kl. 22:51.