Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  70 22418
Ja, da er Blizzcon over og det har kommet endel informasjon om neste expansion.

Hva tror folket? Selv gleder jeg meg, og da mye til småtinga som at de flytter litt desimaler så vi får mer "normale" stats igjen mtp health, etc. De fjerner hit/expertise/reforging, og gamle raid kan gjøres om igjen sånn som det var meninga at de skulle gjøres (dog, ikke før etter et par patcher).

Så egentlig ikke noe som jeg ser på som negativt, jeg tror denne expansionen vil løfte WoW igjen. Eneste som kanskje var litt lite var antallet nye dungeons, men forhåpentligvis vil fler patches inn. MoP har bare 6/9 dungeons men har vel alt i alt vært en OK expansion det også.


Håper det kommer rimelig fort, men jeg tipper vi må vente til september.
We got machetes!
Mye bra, ser fram til nye race models. Men kunne gjerne beholdt hit&exp.
Sitat av Junglemafia Vis innlegg
Mye bra, ser fram til nye race models. Men kunne gjerne beholdt hit&exp.
Vis hele sitatet...
På tide at de gjør noe med rasene ja, de er snart 8år gamle og det synes godt på de fleste av de.

Når det kommer til hit/expertise er det like greit at de bare fjerne det imo. På shamanen min har jeg reforget ned alt jeg kan og sitter igjen med over 25% hit. Det samme med shadow priesten min. Evt. bør de balansere stats endel så man ikke sitter med syke nummer her, du får items med 11-1200 hit/expertise, så det er litt for drøye tall synes jeg.
We got machetes!
stats blir jo og forandret, noe de sa på blizzcon. Vet jo ikke om det kommer til å bli stående men.. Det de nevnte var at fks om du er paladin, og har en item med strengt på. (du er retri) Og skifter til holy spec, så vil strength bli omgjort til intellect.
Det vil muligens fungere, men hvordan blir det da om du f.eks er ret og prot? Vil da secondary-stats som haste/crit gå over til mer defansive stats?
Sitat av Hobby Vis innlegg
Det vil muligens fungere, men hvordan blir det da om du f.eks er ret og prot? Vil da secondary-stats som haste/crit gå over til mer defansive stats?
Vis hele sitatet...
Si du er paladin og får en fin hjelm fra et raid:
1) Når du er i Ret får du offensive stats (strength) som er optimale for å gjøre DPS.
2) I Holy får du healing stats (Int/Spirit) som er optimale for å heale.
3) I Prot får du defensive stats (Stam) som er optimale for å tanke.

I bunn og grunn har du bare ett sett med gear, så forandrer det seg etter som hvilken specc du bruker.
Så vidt jeg forsto skulle dette gjelde alt gear utenom trinkets og eventuelt våpen.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Si du er paladin og får en fin hjelm fra et raid:
1) Når du er i Ret får du offensive stats (strength) som er optimale for å gjøre DPS.
2) I Holy får du healing stats (Int/Spirit) som er optimale for å heale.
3) I Prot får du defensive stats (Stam) som er optimale for å tanke.

I bunn og grunn har du bare ett sett med gear, så forandrer det seg etter som hvilken specc du bruker.
Så vidt jeg forsto skulle dette gjelde alt gear utenom trinkets og eventuelt våpen.
Vis hele sitatet...
Da bør de gjøre noe med hvordan aggro bygges, for per dags dato er du en rimelig dårlig tank om du kun har stam. Greit nok, du har mye health, men du vil slite med å holde aggro. I dag (og i Cata) har strength vært en minst like viktig stat, i tillegg til parry. Så da får vi bare håpe de finner en fin løsning på det. Secondary-stats er en fin måte å gjøre det på imo, en tank har ikke like stort utbytte av crit og haste (vel, de fleste klassene ihvertfall).
Noen som vet hvor jeg kan finne noen bilder fra WOD med 1920x1080 oppløsning?
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Noen som vet hvor jeg kan finne noen bilder fra WOD med 1920x1080 oppløsning?
Vis hele sitatet...
Det ligger (ihvertfall lå i helgen) endel på MMO-champion Ligger vel noe på WoW-forumet også, men det er vel hovedsaklig wallpapers. Noen få screenshots var det vel muligens.
Jeg syns dette ser veldig lovende ut! Dette kommer helt sikkert til å bli den beste exp. på leeenge, som de selv sa Jeg har troen, og jeg ser det er en god del lore inne i bildet her, og det liker vi!
Ble veldig overrasket over at de faktisk drar tilbake til Draenor! aka outlands. Jeg elsker Draenei lore og er super hyped på more lore når det gjelder Argus, det håper jeg vi får vite mer av etter som the burning legion har chaset Draeneis i nesten 10.000 år. Veldig spennende! synes ikke de burde fjerne hit/expertice, synes det begynner og bli så lite stats og gå etter at det blir lite variasjon til ting.

Alt i alt gleder jeg meg.
We got machetes!
noen som har virtual ticket fra blizzcon?.. Eventuelt er det mulig å finne intervjuer og lignende? (har ikke ticket).
Sko gjerne sett mer fra blizzcon. Costume contest osv.

glem d fant massevis på youtube :9
Ligger også endel på MMO-champion, Junglemafia Er endel fra Q&A-rundene og hele lore-session.
Noen som vet sånn ca release? I år, neste år?
We got machetes!
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Noen som vet sånn ca release? I år, neste år?
Vis hele sitatet...
Har hørt det kommer ut i september neste år.. Men hvem vet. De er flinke til å la spillerne gå å lure.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Si du er paladin og får en fin hjelm fra et raid:
1) Når du er i Ret får du offensive stats (strength) som er optimale for å gjøre DPS.
2) I Holy får du healing stats (Int/Spirit) som er optimale for å heale.
3) I Prot får du defensive stats (Stam) som er optimale for å tanke.

I bunn og grunn har du bare ett sett med gear, så forandrer det seg etter som hvilken specc du bruker.
Så vidt jeg forsto skulle dette gjelde alt gear utenom trinkets og eventuelt våpen.
Vis hele sitatet...
Nå kommer det også nye stats da, husk det.
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Noen som vet sånn ca release? I år, neste år?
Vis hele sitatet...
De sa de skal få det ut før sommeren hvertfall, siden det ikke kommer noen ny stor patch før det. Står en plass på mmo-champion.com
Sist endret av disneyman; 12. november 2013 kl. 00:38.
WoW har mistet mange subscribers den siste tiden, så skal dem klare å lokke folk tilbake så må denne expansion være en suksess. Har som regel altid trua på Blizzard det dem tar i blir til gull, men er ikke så sikker på om de klarer det lengre med WoW.

Edit: Har virkelig trua på Heroes of the storm, trur det kan bli en hit i MOBA sjangeren.
Sist endret av Monzter; 12. november 2013 kl. 01:03.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Monzter Vis innlegg
WoW har mistet mange subscribers den siste tiden, så skal dem klare å lokke folk tilbake så må denne expansion være en suksess. Har som regel altid trua på Blizzard det dem tar i blir til gull, men er ikke så sikker på om de klarer det lengre med WoW.

Edit: Har virkelig trua på Heroes of the storm, trur det kan bli en hit i MOBA sjangeren.
Vis hele sitatet...
WoW har i alle år mistet subs i slutten av expansions, de kommer alltid tilbake når en ny expansion kommer. Er rett og slett bare folk som ikke gidder sitte i patch x.4 i flere måneder uten mål og mening.
Sitat av Zyke Vis innlegg
WoW har i alle år mistet subs i slutten av expansions, de kommer alltid tilbake når en ny expansion kommer. Er rett og slett bare folk som ikke gidder sitte i patch x.4 i flere måneder uten mål og mening.
Vis hele sitatet...
Er i grunn enig det du sier, å jeg kommer helt sikkert til å kjøpe det selv ut av ren nysjerrighet. Men regner med det blir som med de foregående expansions at du går lei etter 1-2 mnd, men om 10mil spillere gjør som meg så blir det jo penger i kassa til Blizzard.
Når jeg såg traileren så logga jeg bare ut av WoW, var ikke vits lenger og levle opp den priesten jeg ville ha til nexte expantion

Blir det ikke litt lett og bare gi folk en level 90 ?
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
Når jeg såg traileren så logga jeg bare ut av WoW, var ikke vits lenger og levle opp den priesten jeg ville ha til nexte expantion

Blir det ikke litt lett og bare gi folk en level 90 ?
Vis hele sitatet...
Det er faktisk veldig lett! Det folk glemmer er at Blizzard også er et selskap som vil selvfølgelig tjene mest mulig penger, og det er da en fin måte å få tilbake spillere som har sluttet og nye spillere.

Er uenig i at folk skal få en lvl 90, men skjønner det også fra Blizzard sin side.
At man kan starte på lvl 90 er jo fordi Blizzard ikke ønsker at levling skal være et stort fokus lengre, er jo endgame som skal være hovedfokus, å som Bruflat sier så er det et trekkplaster for tidligre spillere at man ikke skal starte på lvl 1 eller der du var nå du sluttet å spille.
Hva? Har de fortsatt ikke tenkt å gi seg med dette? Trodde endelig Blizzard skulle la wow få være i fred nå.. men neida, har vel funnet et par ting til å nerfe, ting som skal gjøres mer noob-/barnevennlig og litt spillmekanikk som skal ødelegges.
Sitat av Deagleflyndre Vis innlegg
Hva? Har de fortsatt ikke tenkt å gi seg med dette? Trodde endelig Blizzard skulle la wow få være i fred nå.. men neida, har vel funnet et par ting til å nerfe, ting som skal gjøres mer noob-/barnevennlig og litt spillmekanikk som skal ødelegges.
Vis hele sitatet...
Du har vell skjønt nå etter alle år at du ikke kan fortsette og leve i boblen din hvor Tbc og Vanilla var best? Er jo bare små ting som kan klages på så langt.
Sitat av Deagleflyndre Vis innlegg
Hva? Har de fortsatt ikke tenkt å gi seg med dette? Trodde endelig Blizzard skulle la wow få være i fred nå.. men neida, har vel funnet et par ting til å nerfe, ting som skal gjøres mer noob-/barnevennlig og litt spillmekanikk som skal ødelegges.
Vis hele sitatet...
Du skjønner at det er umulig å la et MMO "være"? For å tilfredsstille spillere på alle nivå behøver de konstante endringer og oppdateringer, noe som inkluderer nytt content. Naturligvis vil det da alltid ha oppturer og nedturer. Hittil ser WoD ut til å bli et friskt og godt løft for WoW!
Sitat av Bruflat Vis innlegg
Du har vell skjønt nå etter alle år at du ikke kan fortsette og leve i boblen din hvor Tbc og Vanilla var best? Er jo bare små ting som kan klages på så langt.
Vis hele sitatet...
Sitat av 10minutemail Vis innlegg
Du skjønner at det er umulig å la et MMO "være"? For å tilfredsstille spillere på alle nivå behøver de konstante endringer og oppdateringer, noe som inkluderer nytt content. Naturligvis vil det da alltid ha oppturer og nedturer. Hittil ser WoD ut til å bli et friskt og godt løft for WoW!
Vis hele sitatet...
Er enig i at i en mmo er det nødvendig med jevnlige oppdateringer. Men dette burde vel gjøres over patcher i stedet for en ny ekspansjon hvert andre år? Til slutt blir det jo titalls av dem. Blir jo den femte nå, og man betaler nok som det er for spilletid
Den femte på ni år, synes ikke det er for mye egentlig. De som spiller spiller som regel mer enn en time i måneden og må derfor tilfredstilles med nytt innhold. De 250-300kronene hver expansion koster er ikke stort. Gametid synes jeg heller ikke er for dyrt, jeg (og de fleste andre som spiller) spiller såpass mye at hver time spilt ikke blir så veldig kostbar

Det kommer jevnlig patcher, vi er tross alt i den tredje allerede etter 13 måneder med MoP. 6.0 kommer sannsynligvis til sommeren og 6.1 (selve WoD) forhåpentligvis tidlig på høsten.
Sitat av Hobby Vis innlegg
Det kommer jevnlig patcher, vi er tross alt i den tredje allerede etter 13 måneder med MoP. 6.0 kommer sannsynligvis til sommeren og 6.1 (selve WoD) forhåpentligvis tidlig på høsten.
Vis hele sitatet...
Blizz håper på release i vår. 6.0 er WOD. Kommer ikke flere patcher til MoP.
*.0 har alltid vært en pre-patch, *.1 har alltid vært expansion. Ser ikke hvorfor de skal endre på det denne gangen. F.eks var 5.0 en del av Cata, men MoP var 5.1. Det er ikke en patch med mye innhold, men mer småtteri de legger til for å gjøre release smoothere. De sa på lørdag at det vil bli gjort denne gangen også.
MoP-prepatch og selve MoP var 5.0.4. og kom 28. August. 5.1.0 var Landfall, og kom 27. Nov.

http://us.battle.net/wow/en/blog/7922040
Sist endret av Mengele; 12. november 2013 kl. 12:27.
Sitat av Mengele Vis innlegg
MoP-prepatch og selve MoP var 5.0.4. og kom 28. August. 5.1.0 var Landfall, og kom 27. Nov.

http://us.battle.net/wow/en/blog/7922040
Vis hele sitatet...
Sånn bortsett fra at linken din ikke inneholder datoer P: MoP kom 25. september... http://www.wowwiki.com/World_of_Warc...ts_of_Pandaria

Akkurat den datoen husker jeg rimelig greit da det er bursdagen min :P


Nå er Blizzard kjent for å ikke gi ut datoer for release før de er 100% sikre på release, så tror fortsatt det er en stund til vi får se en dato. Det går alltid mye rykter rundt release, men det er ingenting som er sikkert før Blizz går offisielt ut med det.

Gleder meg stort til filmen WarCraft, hadde bare håpet de kom med mer info. Vage antydninger om 2015 og rykter om Colin Farrell ga oss ikke stort.
Sist endret av Hobby; 12. november 2013 kl. 12:34.
Sitat av Hobby Vis innlegg
Gleder meg stort til filmen WarCraft, hadde bare håpet de kom med mer info. Vage antydninger om 2015 og rykter om Colin Farrell ga oss ikke stort.
Vis hele sitatet...
Ikke så mye antydninger om filmer da, men heller mere fakta

Filmingen starter i Vancouver tidlig neste år. Bekreftet premieredato er 18. desember 2015.
Vis hele sitatet...

Men ingen skuespillere er vell bekreftet enda da.
Sist endret av Nikon01; 12. november 2013 kl. 13:11.
Sitat av Hobby Vis innlegg
Sånn bortsett fra at linken din ikke inneholder datoer P: MoP kom 25. september... http://www.wowwiki.com/World_of_Warc...ts_of_Pandaria

Akkurat den datoen husker jeg rimelig greit da det er bursdagen min :P


Nå er Blizzard kjent for å ikke gi ut datoer for release før de er 100% sikre på release, så tror fortsatt det er en stund til vi får se en dato. Det går alltid mye rykter rundt release, men det er ingenting som er sikkert før Blizz går offisielt ut med det.

Gleder meg stort til filmen WarCraft, hadde bare håpet de kom med mer info. Vage antydninger om 2015 og rykter om Colin Farrell ga oss ikke stort.
Vis hele sitatet...
Kan du ikke lese? MoP kom 25. September, prepatchen (patchen som var current når MoP releasa, og som MoP fortsatte å være) kom 28. august. Står også dato i linken; by Daxxarri Nov 29, 2012 6:00 PM PST. Er ikke fakkings vanskelig å finne ut når 5.1 kom og hva 5.0.4 var.

Jeg er klar over Blizzard sine måter å release spill på, men saken er at WoD ikke har ny class/race og ikke ny starting-zone, noe som gjør at Beta-testingen blir kortere enn til vanlig (MoP var 7mnd). Jeg tipper slutten av mai.

Ghostcrawler har også sagt at de håper på å slippe en expansion i året i fremtiden, og at de er på vei dit. Saken er at de cancellet patch 5.5, og SoO kommer ikke til å være en ny 12-mnd tier. Siden du nekter å gjøre research på nettet kan denne videoen opplyse deg litt.

http://www.youtube.com/watch?v=vAsFAvF91vc
Sist endret av Mengele; 12. november 2013 kl. 13:34.
Også så sint da. Jeg fikk ikke redigert innlegget mitt hvor jeg hadde glemt av deler av første setningen, der jeg ville kommentere det du skrev som så ut som om du mente at MoP kom 28/8. Jeg vet veldig godt hva 5.0.4/5.0.5 er/var (prepatch i august, release i september). Det blir ikke noe 5.5, det har jeg aldri sagt heller, det jeg derimot sa at vi vil få pre-patch 6.0 FØR WoD kommer. Blizz har sagt helt siden WOTLK at de vil komme med expansions årlig, men det har enda ikke skjedd. Jeg hadde nok timer med Blizzcon i helgen, så vet hva som ble sagt. Det har vel aldri vært noen *.5-patch, så tror ikke ting blir stort annerledes enn før, uansett hva de sier. Meget mulig jeg tar feil, det vil kun tiden vise.Men med Blizz kan man ikke forvente noe i det hele tatt før de har kommet med en endelig dato, noe vi nok får se på nyåret en gang.

"Hele" guildet jeg er i har bestemt seg for å flytte til en annen server da Bronze Dragonflight er temmelig død og det er ikke annonsert noen merge for BDF enda. Noen her som spiller på Stormscale? Kommer til å flytte i jula. Er vel ca. 30 aktive spillere/raidere og litt påheng som flytter. Gleder meg til å komme til en server med litt mer aktivitet.
Sist endret av Hobby; 12. november 2013 kl. 13:57.
Sitat av Hobby Vis innlegg
Også så sint da. Jeg fikk ikke redigert innlegget mitt hvor jeg hadde glemt av deler av første setningen, der jeg ville kommentere det du skrev som så ut som om du mente at MoP kom 28/8. Jeg vet veldig godt hva 5.0.4/5.0.5 er/var (prepatch i august, release i september). Det blir ikke noe 5.5, det har jeg aldri sagt heller, det jeg derimot sa at vi vil få pre-patch 6.0 FØR WoD kommer. Blizz har sagt helt siden WOTLK at de vil komme med expansions årlig, men det har enda ikke skjedd. Jeg hadde nok timer med Blizzcon i helgen, så vet hva som ble sagt. Det har vel aldri vært noen *.5-patch, så tror ikke ting blir stort annerledes enn før, uansett hva de sier. Meget mulig jeg tar feil, det vil kun tiden vise.Men med Blizz kan man ikke forvente noe i det hele tatt før de har kommet med en endelig dato, noe vi nok får se på nyåret en gang.

"Hele" guildet jeg er i har bestemt seg for å flytte til en annen server da Bronze Dragonflight er temmelig død og det er ikke annonsert noen merge for BDF enda. Noen her som spiller på Stormscale? Kommer til å flytte i jula. Er vel ca. 30 aktive spillere/raidere og litt påheng som flytter. Gleder meg til å komme til en server med litt mer aktivitet.
Vis hele sitatet...
Du sa også at WoD release var 6.1 Var det jeg reagerte på.

Når det gjelder server er Draenor den største Normal-serveren i EU/US. Den er stort sett Horde-populated, og ca. halve serveren er skandinavisk. Masse bra PvE som skjer på Draenor. Stormscale er mer PvP-fokusert.
Sitat av Mengele Vis innlegg
Du sa også at WoD release var 6.1 Var det jeg reagerte på.

Når det gjelder server er Draenor den største Normal-serveren i EU/US. Den er stort sett Horde-populated, og ca. halve serveren er skandinavisk. Masse bra PvE som skjer på Draenor. Stormscale er mer PvP-fokusert.
Vis hele sitatet...
Vi er en god kombo av PvE/PvP. Vi har også et guild på Draenor, men etter lange køer for å logge inn, spes søndager (som er raidnight) så valgte vi å prøve Stormscale. Er litt der også, men mye mindre Vi er per dags dato alliance, men vi går for factionchange. Tar med meg 3-4 chars tipper jeg, de resterende får bli igjen på BDF enn så lenge, regner med at de dør der

Så gjenstår det bare å se om raidene i WoD blir like bra som f.eks ToT og SoO var/er. Mye utfordrende de første månedene, håper de klarer å få til det i fremtiden. Krysser fingrene for litt utfordrende bossfights
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hobby's Avatar
Trådstarter
Ser nesten ut til at spådommen min om september kan bli reelt

http://www.wowhead.com/news=226439/p...ts-of-pandaria
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hobby's Avatar
Trådstarter
https://eu.battle.net/shop/en/produc...WoWx6-presales

Da kan folk kjøpe seg 90s. Har mine tvil om at det skal heve kvaliteten på spillet. Greit nok, de kommer til å trekke til seg litt folk, men...

Blizz har sagt at spillet har forventet release "fall 2014", så vi får hvor nært jul det kommer Sluttet å spille i slutten av januar pga mangel på noe å gjøre, litt usikker på om jeg kommer tilbake.
Jeg vet ikke om jeg har forstått dette riktig, men er det sånn at etter man har kjøpt expansion, så må man også kjøpe lvl boost? Eller følger det med expansion?
Hobby's Avatar
Trådstarter
Du får med en lvl-boost, men du kan kjøpe så mange ekstra du bare vil. 50euro per ekstra boost.

Boosten du får med expansion kan du få allerede nå om du forhåndsbestiller. Mer info på:

http://eu.battle.net/wow/en/blog/13184836/
https://eu.battle.net/shop/en/produc...haracter-boost
Sist endret av Hobby; 11. mars 2014 kl. 09:26.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hobby's Avatar
Trådstarter
Sitat av Hobby Vis innlegg
[url]litt usikker på om jeg kommer tilbake.
Vis hele sitatet...
Og det gjorde jeg :S

Kona kjøpte expansion + 12måneders gamecard til meg i bursdagsgave så jeg kan spille litt casual nå og da. Så da blei det plutselig en ekstra lvl90 på meg :P


Gleder meg til oppdatert UBRS for nostalgiens del, bare de ikke endrer det altfor mye
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei alle sammen, skal kjøpe pc til min sønn som skal kunne spille wow.
Noen som vet hvor jeg finner spec info til den siste utgaven?
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Ruggen Vis innlegg
Hei alle sammen, skal kjøpe pc til min sønn som skal kunne spille wow.
Noen som vet hvor jeg finner spec info til den siste utgaven?
Vis hele sitatet...
Sitat av http://www.wowhead.com/news=223446/warlords-of-draenor-what-we-know-so-far
Q: Will there be any updates to the graphics and changes to the minimum system requirements?

Yes—we’re planning a number of tweaks and improvements to the graphics engine in this expansion, including some updates related to the upgraded player characters and the introduction of the Garrison. We’re also looking into updating other existing systems with an eye toward improving graphical quality and performance. We’ll announce the exact system requirements closer to the expansion’s release.
Vis hele sitatet...
Så ingen som vet system requirements enda, men wow er ikke det mest krevende spillet å dra på dataen, så å bygge en grei allrounder til 6-8000 vil være optimalt for poden din, da kan han spille alt av spill, på varierende grafikk (har selv en gammel komplett gamer fra 2011 som originalt kostet 8000, og den drar enda nye og tunge spill som battlefield 4.)
Ta en titt på komplett gamer.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er økonomien i WoW helt ødelagt nå ? Jeg har akkurat begynt å spille litt igjen og legger merke til at nesten alt koster det samme og det er umulig å tjene penger.
Sist endret av Source; 21. april 2014 kl. 22:23.
Proff kannibal
Sitat av Source Vis innlegg
Er økonomien i WoW helt ødelagt nå ? Jeg har akkurat begynt å spille litt igjen og legger merke til at nesten alt koster det samme og det er umulig å tjene penger.
Vis hele sitatet...
Nope, drar fortsatt inn 20-30k i uken med bortimot 0 innsats
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Tell me how!
Det mest ideelle er å ha flere characters med max i begge primary proffesions.
Først av alt, for å oppnå høyest mulig profitt bør du være på en server som er rikelig befolket, aka. high/full, her kan du også fort finne ut hva som selger best.

Dersom du er lat, kan du f.eks ha max jewelcrafting og enchanting;
Jewelcrafting
- Kjøp ghost iron ores fra AH/farm --> prospect --> lag gems --> selg på AH
(Kan være lurt å registrere evt. hvor mye gull du kjøper for i antall stacks for å så regne ut hvor stor profitt du faktisk får ut av det etter du har solgt alt, her bør du sjekke priser på ghost iron ore og sammenligne prisene for hver enkelt gemtype).

Enchanting
- Kjøp mats fra AH --> Lag dyre enchants --> Selg på AH (Her gjelder det samme som nevnt ovenfor).
Proff kannibal
Sitat av Echuz Vis innlegg
Tell me how!
Vis hele sitatet...
Er på en low/medium server, kjøper ores billig fra ignorante mennesker og selger gems dyrt, samme med enchantmats og enchants
Alt kommer ann på når i uken/tid på dagen man legger ut.
Sist endret av Kong Grizzly; 22. april 2014 kl. 01:52.
Hobby's Avatar
Trådstarter
Low-pop servere har stort sett mye høyere pris enn high-pop servere pga mindre konkurranse. Jeg spiller på en server for tiden som er low, og får lett inn 50k i uka på gems og enchants.. Legger ut hovedsaklig på fredager ettersom det er fler folk som spiller i helgene. Ta deg en tur til Thunder Isle, farm for en nøkkel til skattekammeret til Thunder King. Her får du elder charms, noe som gir deg bonusrolls i de fem første LFRene. Bonusrolls i de har 100% droprate, og disenchanter du alt kan du lett ha 30-40 crystals i løpet av en uke med minimal innsats. Tanket den først delen i går kveld, og det tok nøyaktig 20 minutt. Så det går rimelig kjapt.