Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1966 169385
Er det noen som er med i en klan eller spiller med noen som jeg kan joine?
Noen som vet når dayZ standalone kommer ut? og hvordan det blir med bugs osv.

Blir det slik at alt bli tilbakestilt som om spillet er helt nytt eller vill alle ha det samme gearet osv. fortsatt?
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Noen som vet når dayZ standalone kommer ut? og hvordan det blir med bugs osv.

Blir det slik at alt bli tilbakestilt som om spillet er helt nytt eller vill alle ha det samme gearet osv. fortsatt?
Vis hele sitatet...
Neste måned (forhåpentligvis).
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Noen som vet når dayZ standalone kommer ut? og hvordan det blir med bugs osv.

Blir det slik at alt bli tilbakestilt som om spillet er helt nytt eller vill alle ha det samme gearet osv. fortsatt?
Vis hele sitatet...
Standalone vil ikke ha noe med vanlig dayz og gjøre. Så fresh start.
Så vi må kjøpe spillet på nytt?
Sitat av Oatre Vis innlegg
Så vi må kjøpe spillet på nytt?
Vis hele sitatet...
Sigh............ JA, du må kjøpe det på nytt. Det virker ikke som folk forstår risken ved å kjøpe et spill BARE på grunn av en mod.

Uansett, så vil det bli svært billig. Vet ikke om Rocket har kommet med noen spesifikk pris, men trur det er snakk om rundt 15 Euro.

Kilde.
Sist endret av sondrebot; 21. oktober 2012 kl. 18:30.
Sitat av Oatre Vis innlegg
Så vi må kjøpe spillet på nytt?
Vis hele sitatet...
Nei. Du kan fortsatt spille modden DayZ gjennom Arma 2. Vil du spille Dayz standalone, må du kjøpe det.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Standalone vil ikke ha noe med vanlig dayz og gjøre. Så fresh start.
Vis hele sitatet...
Vel hvis du har sett bildene fra standalone, er de fleste bygningene tatt fra Arma2, barracks er der, sykehusbygningen er der, ble skuffet når jeg så de, håpte de ville jobbet mer fra scratch, men ser ut som det kanskje blir WarZ likevell
Jeg og en liten gjeng spiller ;-)
Jeg og gjengen (aarlien og en til) fant nettopp bil og stuff i sobor han andre ble snipa, men droppa han hardt i hodet med DMR. Hadde heavy-loaded bil med masse våpen, plant annet masse akm-er, aks 74u, DMR, M14 AIM og bizon. Jaja, gøy og spille må jeg si

Server sier jeg ikke
DayZ Survivor games er igang! Alle de beste Dayz streamerne sloss om en real life Dayz pakke verdt 1000 dollar. Check it out; http://no.twitch.tv/qngaming?=live_e...vivorgamez.com
Har chernarus karakteren min noe å gjøre med Lingor character, hvis jeg prøver ut Lingor?
Lyst til å prøve ut, men gidder ikke dø med mye bra gear.
Sist endret av Oatre; 31. oktober 2012 kl. 20:21.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Lingor og andre spesialmaps er private-hive, altså separate.
dayz-norge.net er en god klan, mange medlemmer, Aktiv gjeng med egen Roleplay Server, Bandit Vs Survivors, vi har også egen ventrilo channel.
▼ ... over et år senere ... ▼
Finnes det noen ordentlige orginale servere? Akkurat som AWA, men helst en hvor zombiene ikke er så jæææævli OP!
Man har halvt blod på 3-4 hits
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Gå på gamestop, kjøp et steam kort (spør hvordan du bruker det for det hvet jeg ikke selv) og kjøp DayZ på steam