Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  371 41852
Holder på å lage guide POI til mapsene. Har fått en ut nå som er på Queensdale. Noen som vet hvordan jeg kunne gjort det bedre? Link!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Mulig jeg som er tett, men da jeg skal bestille spillet fra guildwars sin nettside får jeg ikke "Norway" på country. Er ikke det nødvendig å ha mitt eget land når jeg skal registrere meg/laste det ned?
▼ ... noen uker senere ... ▼
hvordan vil jeg dra gw2 med disse specsa: intelpentium (r) 2,8ghz, 4gb ddr3 ram, geforce 210 1gb 520ghz. ? hadde vert greit med svar.
Sist endret av Spørsmåltegn?; 2. januar 2013 kl. 20:50.
Sitat av Spørsmåltegn? Vis innlegg
hvordan vil jeg dra gw2 med disse specsa: intelpentium (r) 2,8ghz, 4gb ddr3 ram, geforce 210 1gb 520ghz. ? hadde vert greit med svar.
Vis hele sitatet...
Tror nok du vil slite med å dra det, selv på Low.
var det jeg trodde, hvordan er det med amd sin a series sine itigrerte gpuer?
Sitat av Spørsmåltegn? Vis innlegg
var det jeg trodde, hvordan er det med amd sin a series sine itigrerte gpuer?
Vis hele sitatet...
Tror nok det går dårlig..
Min laptop med en i7 2630QM og 540m har ikke sjangs. Selv ikke på Low. Ligger på 10-15 FPS.
ok *jævligtmedtegn*
Nå har jeg ikke spillt GW2 siden release, er det noen som spiller enda? Noen som kanskje vil være med og spille litt fremover? Tenkte da og lage en ny character og lvl opp til max!
www.guildwars2.no -> Bedre å se etter guild der tror jeg. Guildet som drifter sia [NoX] rekrutterer og er ganske ålrighte
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Morgul Vis innlegg
www.guildwars2.no -> Bedre å se etter guild der tror jeg. Guildet som drifter sia [NoX] rekrutterer og er ganske ålrighte
Vis hele sitatet...
Takk for tipset! Har søkt om medlemskap nå!
Blitt en del spilling den siste uken, har en lvl 43 Asura Thief nå!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Flere som sliter med fps drop? Er spesielt ille når det er mange spillere på samme sted, kanskje det er et sli problem har gtx 690. Ligger skjeldent over 60fps på full og full hd oppløsning
Sitat av packman Vis innlegg
Flere som sliter med fps drop? Er spesielt ille når det er mange spillere på samme sted, kanskje det er et sli problem har gtx 690. Ligger skjeldent over 60fps på full og full hd oppløsning
Vis hele sitatet...
Mange som sliter med fps'en i GW2. Hørt at spillet ikke drar max ytelse fra skjermkort osv. Jeg får fps drop i Lions Arch og WvW, spiller på max grafikk med i5 2500k og 560TI 448 cores. Ligger rundt 60 fps ellers. Tror spillet er veldig cpu basert. Fikk bedre fps etter at jeg overklokka cpu'en.
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Mange som sliter med fps'en i GW2. Hørt at spillet ikke drar max ytelse fra skjermkort osv. Jeg får fps drop i Lions Arch og WvW, spiller på max grafikk med i5 2500k og 560TI 448 cores. Ligger rundt 60 fps ellers. Tror spillet er veldig cpu basert. Fikk bedre fps etter at jeg overklokka cpu'en.
Vis hele sitatet...
Stemmer nok det, men da er det dårlig cpu utnyttelse også for har i7 3770k på 4,2 ghz...
Sitat av packman Vis innlegg
Stemmer nok det, men da er det dårlig cpu utnyttelse også for har i7 3770k på 4,2 ghz...
Vis hele sitatet...
Ja, det er nok dårlig optimalisert, de fleste får fps drop når det er mye folk rundt.
Har et jævla problem; spillet mister noen ganger ''connection network'' og jeg blir logga ut til character select. Hadde det vært noe med internett dopet mitt, kabel og boks, så ville vel spillet gått helt ut til launcher?

En annen faktor er at jeg ofte - løper inn mot mobs og begynner å angripe, men characteren bare løper rundt å slår og gjør ingen dmg men så etter 3-4 sec så skjer alt som skjedde på den tida med èn gang. Ekke det største problemet til en som ikke følger med, men jeg liker å ha best ytelse og topp oppmerksomhet når jeg spiller Æla lett å time CD's med 5 sekunders etterheng!

Noen som kan fortelle meg hva som er galt? Noen som har erfart lignende?

Mariuana - Norn Ranger -> Piken Square - NoX, Norse Oil Expedition
Sitat av Nakkeskot Vis innlegg
Har et jævla problem; spillet mister noen ganger ''connection network'' og jeg blir logga ut til character select. Hadde det vært noe med internett dopet mitt, kabel og boks, så ville vel spillet gått helt ut til launcher?

En annen faktor er at jeg ofte - løper inn mot mobs og begynner å angripe, men characteren bare løper rundt å slår og gjør ingen dmg men så etter 3-4 sec så skjer alt som skjedde på den tida med èn gang. Ekke det største problemet til en som ikke følger med, men jeg liker å ha best ytelse og topp oppmerksomhet når jeg spiller Æla lett å time CD's med 5 sekunders etterheng!

Noen som kan fortelle meg hva som er galt? Noen som har erfart lignende?

Mariuana - Norn Ranger -> Piken Square - NoX, Norse Oil Expedition
Vis hele sitatet...
Har det alltid vært slik?
Tipper du har noe problemer med nettet ditt ja. Prøv og sjekk pingen din, og muligens prøv med en restart av routeren, mulig at det kan hjelpe.

Fellow NoX'er her btw!
Sitat av Toseki Vis innlegg
Har det alltid vært slik?
Tipper du har noe problemer med nettet ditt ja. Prøv og sjekk pingen din, og muligens prøv med en restart av routeren, mulig at det kan hjelpe.

Fellow NoX'er her btw!
Vis hele sitatet...
Yo hoe! Excelsior Acaviser! Godt du oppdaterer deg på de riktige sidene Ser deg plutselig!

Freaks overalt jo! Ja, har prøvd alt og jeg mistenker naboen over har fuksa litt med kablene, siden han er elektriker! (Han skal faen meg passe seg fror jeg er rørlegger ) Etter litt lesing om subjektet og testing av trafikk så utelukker jeg ikke at det er et problem som har røtter i ruter/hardware og at jeg må ta en tlf til leverandøren min og smilekjefte

Dette skal ordnes. Vil'n ikke så ska'n!

Hilsen Mariuana @ Piken Square (IG)
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Mange som sliter med fps'en i GW2. Hørt at spillet ikke drar max ytelse fra skjermkort osv. Jeg får fps drop i Lions Arch og WvW, spiller på max grafikk med i5 2500k og 560TI 448 cores. Ligger rundt 60 fps ellers. Tror spillet er veldig cpu basert. Fikk bedre fps etter at jeg overklokka cpu'en.
Vis hele sitatet...
du kan jo opne taskmanager og sjå korleis cpu usage ligger an, samt du kan bruke msi afterburner til å skjekke load på gpu.

har sjølv 20-40 fps. specs finne du i signaturen min.
Om noen vil være med i norsk guild for freaks legg til Piraten.4725

Det blir hovedsaklig satsing mot pvp, tournaments etc.
Sist endret av cos; 8. februar 2013 kl. 12:44.
Sikkert blitt spurt om tidligere, men orker ikke lese gjennom 19 sider.. Søker en guild på Piken Square, har en lvl 79 Human Warrior.. Gjerne litt "laid-back" guild, da jeg ikke tar GW-spilling altfor seriøst
Sitat av Rotaderp Vis innlegg
Sikkert blitt spurt om tidligere, men orker ikke lese gjennom 19 sider.. Søker en guild på Piken Square, har en lvl 79 Human Warrior.. Gjerne litt "laid-back" guild, da jeg ikke tar GW-spilling altfor seriøst
Vis hele sitatet...
http://nox.no/
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Noen som fortsatt spiller? Jeg er på Underworld og spiller elementalist level 33 for øyeblikket. Legg til deadblade eller Greolen