Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  449 19313
Vi holder til på server 6.
Mine uttalelser i går anngående server 7, var dette pga. jeg kom hjem lettere beruset i går natt, og fikk vite at "alle" holdt til på server 7. Uansett, vi skal holde til på server 6. Beklager for problemer dette kan ha gitt for noen, og for dere (inkludert megselv) som spiller på server 7, det tar ikke tid å starte over igjen, men det tar tid å finne et så bra guild som dette

Guildet er verdt de problemene som kan ha oppstått

Uansett, vi spiller på server 6.
Det var godt å høre, det har vært littegrann forvirringer rundt det punktet der i det siste.
Jeg vil gjerne være med i guilden hvis det er mulig.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Da er man i gang
Eg også skal vere med i guilden.
Snipershot og Raze, kom på irc. #nlegends @ efnet.
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Tenkte jeg skulle informere om at vi arrangerer et lite vennlig raid på lørdag kveld. Tidspunkt blir oppdatert senere, og vil komme med en gang det er satt på irc kanalen. Hvis alle kunne på en eller annen måte kommet seg til booty bay og fått den flight-locationen på kartet hadde vi hatt en stor fordel. Så slipper vi å svømme eller løpe på land når vi skal raide. Vi tar båt fra Booty bay til Ratchet og raider barrens. Vi er ganske mange satser jeg på, så det skal ikke bli så veldig vanskelig.

Mvh
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Er med på raid!
Blir vel hardcore gaming i helga da regner jeg med
Er selvfølgelig med. Har ikke fått spilt siden forrige søndag pga brannmur. Så er bare level 10 nå. Men regner med jeg får levelet opp en god del til imorgen
vell.. passer det for 10-13 levler å komme da? hakke anelse ossn kreeps det er der jeg..
Det blir andre spillere som er Horde vi kommer til og sloss mot på raids (Som regel). Så jeg tror ikke at level 10 er så veldig smart.

For et raskere svar og kanskjer mer detaljert kan spørre i IRC Kanalen vår, #nlegends @ EFnet. Om du ikke vet hvordan du bruker IRC så finnes det mange guider eller du kan ta kontakt med meg på PM så kan jeg hjelpe deg.
Er alene på server 8, characteren min heter 'Balkin'...

Lurte bare på om det er noen flere nFF'ere på server 8? (final beta)

Isåfall, søk etter meg og add meg som 'friend'...
Lurer på en ting, denne klanen kommer til å forsette når fullversjonen slippes?
Værtfall da lurte jeg på om det er mulighet for meg å joine da? har vært så uheldig å ikke fått spilt beaten, ingen steder her jeg bor som har noen beta kiter igjen
Må man være fra samme siden av bekken for å kunne være i samme guild? Blir sikkert med i en nff-guild.
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Må være alliance ja. Det er ikke sikkert jeg kommer til å fortsette i retail, så dere må nok snakke med skaarj om å få være med. Regner dessuten med at siden dere har vært på nFF såpass lenge så får dere være med
De som vil være med kan sende en PM til skaarj(skaarj ingame) eller meg(wiggles), hvis jeg er pålogget.
Jupp, skal bli kult når retailen kommer har gleda meg så sinnsykt lenge, det som er så jævli er at jeg har hatt så sinnsykt uflaks når det gjelder beatene på wow har aldri fått sjangsen selv om jeg har prøvd :P

Men skal bli digg å få testa det når retailen endelig kommer.

Edit: Noen som har noen fine sider som har med WoW å gjøre? har en del, men tenkte det finnes vel fler
Sist endret av Nitrius; 17. januar 2005 kl. 18:12.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
www.thottbot.com er kjekk om ingen visste av
Noen som vet om det med Honored og Dishonored PvP kills vil bli satt i gang i betaen? Høres veldig gøy ut å kunne få tilgang til ekstra items, og kunne komme inn i spesielle borger hvis man fikk mange poeng.

Leste også at det det skulle gå ann å ta over spesielle byer med katapulter i tillegg til chars. Kanskje det er mulig nå, men at jeg ikke har funnet de rette territoriene?
Fikk ta i beta kit idag, Spiderman hadde heldigvis noen eksemplarer igjen
Så nå sitter jeg å laster ned spillet men det er ca 15 timer igjen da så den er nok ikke ferdig før i morra en gang.

Men lurer på jeg på noen ting, kan blizzard sin downloader resume? altså vis jeg avsluttern og starter den igjen?

Hvilken server spiller dere på? hvilken server er denne guilden på?

Og kunne noen forklart meg forskjellen på PvP og PvE Servere?
Sist endret av Nitrius; 18. januar 2005 kl. 17:44.
Hadde vært fint om jeg hadde fått vist hvilken server dere spiller på? sitter å lurer på hvem jeg skal velge nå
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Wiggles
Anyways, vi holder oss til server nr seks. Dropp det andre sier,


PvP SERVER NR 6 FOLKENS

Hvis du spiller på en annen så er du ikke med i guildet enkelt og greit.
Vis hele sitatet...
Nokk en gang massive pc problemer! Så nå skal jeg kjøpe nytt grafikkort...

Edit: I hate my level!
Så da skal ikke lvlen min være så ille noob som den er nå skaarj.
Sist endret av classic_war; 20. januar 2005 kl. 21:58.
Hehe da var jeg så dum at jeg bare starta på en server og det ble seff pvp 8, også sjekker jeg posten her å finner ut at dere holder til på 6ern det var lite uflaks, ja ja er i lvl 15 allerede så gidder ikke å starte nytt på en annen server, venter heller til retailen kommer jeg da
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Synes det er på tide å få opp en respektabel hjemmeside nå. Med litt bilder og info om hver spiller og div. stuff vi har tatt for oss i Azeroth ++
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
*Bump*
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vi har jo en hjemmeside da, men er vel ikke bra nok.. ja og forresten så vet dere vel at retail kommer: 11.02.05
Denne guilden er tragisk, rett å slett. Alle oppfører seg som noen drittunger. Det er ingen som gidder å hjelpe andre enn seg selv. Guild lederen er en stor spøk, jeg vet ikke, har du spilt WoW før eller? For dårligere lederskap i en guild skal du faktisk lete en stund etter.
Et av medlemmene som fks Clue, gjør ikke noe annet enn å klage å syte over alt og alle. Hadde forhåpninger om at dette skulle bli en brukbar guild, særlig når det kom VT server også.
Jeg er meget skuffet.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg er enig i at endel av de lavlevelfolka er suppehuer, men har fått hjelp de gangene jeg har spurt, og syns lederne er generellt greie folk.

så slutt sytinga selv!
Jeg mente like mye høylevel som lavlevel
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Det er da vitterlig ingen som tvinger deg til å være med? Meld deg ut og finn deg en brukbar guild da. Men ting jeg ikke vil finne meg i er at du åpent på forumet legger ut om at jeg er en vits. Den slags usakligheter trenger jeg ikke. Jeg har faktisk hjulpet mange, men i starten var jeg ikke så høyt lvl og derfor ikke noe vits å ha meg på lag. Et av problemene i guildet var at vi lot ALLE som ville være med. Derfor var det mange som sluttet etter første eller andre kvelden, vi har en elite som består av Ulla, skaarj, baskar og reshar. Det er de som uten tvil har spilt mest. Kanskje de skulle hjulpet litt mer til, MEN tenk på en ting, de er på høyt lvl fordi de selv har ofret tid på å spille. SÅ ikke kom her og whine om at du ikke har fått hjelp. Alle missions i spillet er 100% mulig å gjennomføre.
Det er heller ikke nødvendig å klage på clue, hvis du ikke liker det han sier, så stikk på en annen kanal på VT da.

btw: dette er bare en beta.

Resten av griningen og klagingen din kan du ta på PM til meg eller skaarj.
Slenger meg på denne gruppa jeg også. Greit eller?
Sitat av Wiggles
Det er da vitterlig ingen som tvinger deg til å være med? Meld deg ut og finn deg en brukbar guild da. Men ting jeg ikke vil finne meg i er at du åpent på forumet legger ut om at jeg er en vits. Den slags usakligheter trenger jeg ikke. Jeg har faktisk hjulpet mange, men i starten var jeg ikke så høyt lvl og derfor ikke noe vits å ha meg på lag. Et av problemene i guildet var at vi lot ALLE som ville være med. Derfor var det mange som sluttet etter første eller andre kvelden, vi har en elite som består av Ulla, skaarj, baskar og reshar. Det er de som uten tvil har spilt mest. Kanskje de skulle hjulpet litt mer til, MEN tenk på en ting, de er på høyt lvl fordi de selv har ofret tid på å spille. SÅ ikke kom her og whine om at du ikke har fått hjelp. Alle missions i spillet er 100% mulig å gjennomføre.
Det er heller ikke nødvendig å klage på clue, hvis du ikke liker det han sier, så stikk på en annen kanal på VT da.

btw: dette er bare en beta.

Resten av griningen og klagingen din kan du ta på PM til meg eller skaarj.
Vis hele sitatet...
Word

Som om jeg skulle ha sagt det selv.
Har egentlig ikke så mye annet å legge til, enn at det ikke alltids er så mye hjelp å få hele tiden, for som oftest er det dere vil ha hjelp til så latterlig teit at man kan finne ut av det på egenåhnd om en ofrer mer enn 5 min i det.
Jeg har allerede sluttet i guilden.
Jeg sier bare min mening om guilden.
Skal du bli kvitt Clue er det ikke vits i å stikke ut av VT, du må slutte i guilden. At du sier at jeg må stikke på en annen kanal på VT fordi noen snakker bare bullshitt og whiner, sier jo vel bare litt om guilden? De som er "highlevel" oppfatter jeg som utrolig overlegne. Jeg har fått hjelp fra noen i guilden EN gang. Det var faktisk tro det eller ei Clue, som hjalp meg. Mens jeg måtte høre på skrytet hans av at de monstrene som jeg holdt på med var n00bs.
Syns ikke du at du som guild leder burde klare å holde LITT følge med de som er høyest level?
Et siste eksempel var et raid jeg var med på i guilden. Noen lurte på hvorfor ikke du var på VT under raidet, da fikk de til svar at du ikke gadd. Håper for din skyld at du ikke har den samme holdninga enda?

Edit til skaarj: Når jeg spørr om hjelp om noe, så er det fordi jeg trenger det. Jeg spørr ikke om hvor Kharanos er eller hvor jeg finner ditt å datt. Men jeg spørr om hjelp i guilden hvis det er et quest jeg trenger hjelp til. Akkurat som jeg hjelper andre i guilden som spørr om hjelp til et quest. Hva er egentlig et guild til? Jeg trodde iallfall at det var for å få hjelp, og hjelpe når andre trenger det.
Sist endret av Iceman; 6. februar 2005 kl. 21:11.
Jeg vil gjerne være med, hvis dere har tenkt til å være allie. Jeg gadd ikke lese igjenom de 22 sidene, så jeg fikk ikke med meg det.
Har dere planlagt hvordan realm dere skal være på?
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
VT server var aldri min idè og helt ærlig så ser jeg fremdeles ikke vitsen. Kan du forestille deg 25 folk som maser på healing på en gang? Nei takk, da spiller jeg heller uten VT og blir drept, rezzer og løper videre. Jeg har utmerket følge på hvem som er høyt lvl, ramset opp i forrige post. Jeg vil også få påpeke at guildet er noe meg og skaarj styrer med på fritiden vår, vi får ikke en drit for det, så ikke kom her og forvent førsteklasses oppvarting, ingen av oss har tid til å planlegge raids 24/7.
Dette var bare en testfase uansett. Jeg tviler sterkt på at vi fortsetter guildet til retail. HVertfall fra min side.

Hvorfor håper du for min skyld at jeg ikke har den samme holdningen til VT enda? Vil noe forferdelig skje med meg hvis jeg har?
Iceman, om du hadde vist om hvor mye mas jeg har fått om å hjelpe folk med quest, folk som faktisk er 20 lvl lavere enn meg. Det gidder jeg ikke, spørr folk på din egen lvl, det blir noe annet. Det er ingen easymode. Om jeg skulle ha hjulpet alle med alt, hadde jeg ikke fått tid til å gjøre noe selv. Jeg hjelper de som er rundt mitt lvl, dvs. baskar, reshar og Ulla. For det meste.
Vell vell der var FB ferdig, og alle må vente til fredag med og få spilt vidre(og da blir det vell MASSIV LAGG) men siden det ikke blir noen Northern Legends i retail lurer jeg på om noen her blir med på en horde guild midlertidig er det: Balduras, Seregon, Chris, Poopur, en som ikke var med i NorthernLegends(bearclaw), og meg selv som antegelig vis kommer til og starte en, hvis det er noen flere som har intresse så si i fra.
Sitat av classic_war
... og alle må vente til fredag med og få spilt vidre(og da blir det vell MASSIV LAGG)
Vis hele sitatet...
Nåja, om det blir massiv lag er ikke så sikkert, da serverne blir kraftig oppgradert, og økt i antall til release. Tror neppe det blir en slik lag som vi opplevde i går kveld
Hei, har skumma postene og slik jeg ser det, er ikke dette noen mindre brukbar guild. Jeg melder meg inn til retail for å prøve.
Har selv spillt AM final og EU final 2. Men har ikke hatt mulighet til å joine guilden fordi jeg har spillt på andre servere og fordi jeg satset på å spille AM versjon med en kompis. Men dette ble vanskelig, så derfor satser jeg fullt og helt på EU.

Tunes:
Nandrak (night elf, druid, 31)
Capone (Dwarf, hunter. 15)
mvh A_O-MoP
Tviler sterkt på at det blir noe av guildet i Retail. Wiggles har resignet mer eller mindre, og skaarj har dratt over til et annet guild... (det har forsåvidt jeg også!)
Men det var gøy så lenge det varte, og et verdig forsøk på å lage en guild...
Jaja. Da så. Tenker jeg endten melder meg inn i en eksisterende eller mekker en selv da. Litt synd at dette ikke funket for nFF. Det burde jo være stor interesse for MMORPGs hos de fleste freaker. Eller var det fjortis faktoren som stengte dørene for guilden?
Nja ville ike sagt att det ikke funket for nFF, i hvertfall ikke etter en gratis beta, det er i retail vi får se om det funker eller ikke.
Ellers se: http://www.freakforum.nu/forum/showt...t500649&conly=
hmm mulig jeg ikke får laget noen guild alikevell, vi får se jeg sier i fra nermere retail(torsdag)
Torsdag? Jeg ble fortalt Fredag av noen kompiser. Så snakket jeg med Spaceworld (som var utsolgt) de sa fredag. Jeg ringte til elkjøp før i dag og de sa at de ikke hadde fått noen dato. What's going on?
*bump* *bump* *bump*
Lag en ny post heller, istedet for å bumpe denne threaden som egentlig skulle ha vært stengt, da guildet er lagt ned, og spørsmålet du maser om er helt irrelevant for topic.
Beklager så mye, men tenkte det var like greit liksom.
sorry

edit: Har spurt andre folk nå uansett. Det er fredag. Allt av CE er utsolgt på forhåndsbestilling. Men på elkjøp er det førstemann til mølla, så der skal jeg henge hele dagen til jeg får en :P.
Sist endret av A_O-MoP; 9. februar 2005 kl. 19:04.
Heisann Wiggles =)
Lurer på om jeg fortsatt er med videre. Var jo med i final beta og second phase.
Hvis jeg ikke er det melder jeg meg gjerne på
Takk for en fin guild
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Guilden er nedlagt. Men det er en ny nff guild på vei opp i gamingforumet
Dang :/
Det var synd
Er det du som starter opp den nye tep0sen ?