Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  164 19431
Da jeg spilte, var det jo ikke noe annet enn å drepe villsvin og plukke blomster. Hva er det du snakker om?

Men jeg kommer nok til å prøve mer.
Det skal sies at spillet har mye å gi likevel.
Må bare komme seg ut av de første drittplassene.
Sist endret av Rolsen Royce; 4. mars 2014 kl. 15:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Da jeg spilte, var det jo ikke noe annet enn å drepe villsvin og plukke blomster. Hva er det du snakker om?
Vis hele sitatet...
Bullshit. Har spillt opp til level 12-15 på alle tre alliances, og questene er absolutt ikke utformet slik. Det er også et stort argument for spillet blant alle reviews jeg har sett.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Har fått key og stuff, men ser ut til at jeg må betale for å spille Beta? (er jo ikke usannsynlig eller urimelig) noen som kan bekrefte dette? eller er jeg på feil side?
Sitat av Gig Vis innlegg
Har fått key og stuff, men ser ut til at jeg må betale for å spille Beta? (er jo ikke usannsynlig eller urimelig) noen som kan bekrefte dette? eller er jeg på feil side?
Vis hele sitatet...
Du må ikke betale for å spille beta. Men det er ingen beta nå heller, kun en PTS server som er oppe, men det er bare for inviterte.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Kan du forklare litt nærmere hvordan jeg får spilt?
Sitat av Gig Vis innlegg
Kan du forklare litt nærmere hvordan jeg får spilt?
Vis hele sitatet...
Du må få deg en key, lage brukerkonto og laste ned.. Men du er avhengig av at det er en test kjørende for å kunne logge inn å spille.
Du har sikkert fått key til beta weekends. Da må du vente til neste kommer, det blir enten 14.-16. mars eller 21.-23. mars
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Greetings G*** I***,

Your account has been successfully activated! If you have any questions about your account, you can contact us at help.elderscrollsonline.com and we’ll be happy to assist you.
Vis hele sitatet...
Så jeg har konto og beta key, men eneste sted jeg finner noe download må jeg betale 49.99€ for

edit: var vist 449 kr
Sist endret av Gig; 7. mars 2014 kl. 00:53.
Sitat av Gig Vis innlegg
Så jeg har konto og beta key, men eneste sted jeg finner noe download må jeg betale 49.99€ for

edit: var vist 449 kr
Vis hele sitatet...
Du må løse inn koden din..
http://account.elderscrollsonline.com/en/
1. Få en invite/kode.
2. Registrer deg, last ned spillet.
3. Vent tålmodig på neste helg det er beta.

EDIT: A bit late. Å svare timevis etter å ha åpnet tråden var ingen god idé
Sist endret av Snilepisk; 7. mars 2014 kl. 02:51.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Jeg fant ihvertfall "redeem code" til slutt og spillet lastes ned nå. takk for hjelp
Game disconnected
pokemon's Avatar
Fikk beta key idag kan jeg spille med en gang jeg har lastet ned klienten eller er det et spesielt tidsrom?
Sitat av pokemon Vis innlegg
Fikk beta key idag kan jeg spille med en gang jeg har lastet ned klienten eller er det et spesielt tidsrom?
Vis hele sitatet...

Står godt forklart i mailen.

Fra fredag den 14. mars til mandag den 17. mars.
Game disconnected
pokemon's Avatar
kult, leste ikke så nøye gjennom.
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Da jeg spilte, var det jo ikke noe annet enn å drepe villsvin og plukke blomster. Hva er det du snakker om?
Vis hele sitatet...
Sitat av danielsk Vis innlegg
Bullshit. Har spillt opp til level 12-15 på alle tre alliances, og questene er absolutt ikke utformet slik. Det er også et stort argument for spillet blant alle reviews jeg har sett.
Vis hele sitatet...
http://i.imgur.com/TqUIq2Y.png

Løgnhals!
Sist endret av Rolsen Royce; 16. mars 2014 kl. 06:07.