Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 8990
Hei, leter etter en liste over de beste tv-seriene, noe lignende imdb sin top 250 film-liste, bare for tv-serier altså. Har prøvd å google men finner ingenting, noen som vet om en slik side/liste, eller har lignende tips?
Her har du i allefall liste over top 50 fra tvtorrents, en enorm database for tv-serier til nedlastning.




31-50:



(listen inkluderer alle sjangre/mini-serier)
Sist endret av mopdo; 10. september 2010 kl. 19:47.
Sjekk ut TV.com

Toppliste
Sist endret av Restyle; 10. september 2010 kl. 19:49.
Konge! da har jeg i hvert fall noen lister takktakk
Sitat av Buddah Luddah Vis innlegg
Konge! da har jeg i hvert fall noen lister takktakk
Vis hele sitatet...
Bare som et lite tips, så ser du de listene fra tvtorrents, de aller fleste høyt oppe har samme karrakter, da kan du se litt på votes.

Kan dessuten sterkt anbefale dexter om du ikke har sett den. Den serien som har fanga oppmerksomheten min mest av alle serier. Kommer også en 5. sesong nå 26. september!
Anbefaler "How I met your mother." Genial serie.
Ta også en titt på «Anbefal én serie»-tråden her på forumet. Mye bra
StarGate <3

Ingen over, ingen under.
Firefly!

Beste serien laget .
▼ ... over en uke senere ... ▼
takk for anbefalinger! men har allerede sett alt av how i met your mother og dexter;p har og tittet en del på anbefal en serie-tråden tenker jeg og får sjekke ut stargate og firefly etterhvert også, må bare bli ferdig med the wire btw; har sett litt på chuck, og synes virkelig at serien er forferdelig dårlig... hva skjer med at den er såpass likt eller så mye sett? (har kun sett tre episoder da, men det fikk meg ikke akuratt lysten på å fortsette..
Sitat av Buddah Luddah Vis innlegg
takk for anbefalinger! men har allerede sett alt av how i met your mother og dexter;p har og tittet en del på anbefal en serie-tråden tenker jeg og får sjekke ut stargate og firefly etterhvert også, må bare bli ferdig med the wire btw; har sett litt på chuck, og synes virkelig at serien er forferdelig dårlig... hva skjer med at den er såpass likt eller så mye sett? (har kun sett tre episoder da, men det fikk meg ikke akuratt lysten på å fortsette..
Vis hele sitatet...
Har du sett Chuck fra begynnelsen? Hvis ikke må du nesten gjøre det for å få med deg alt, da blir det morsomt. :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dexter overgår absolutt alt! Hvis du liker drama/thriller anbefaler jeg også Six Feet Under, House M.D. og Sopranos
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Snippxx Vis innlegg
StarGate <3

Ingen over, ingen under.
Vis hele sitatet...
Stargate har jo,imo, ingen underholdningsverdi...
Se på Dexter, Entourage, Californication, Breaking Bad og/eller chuck!
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Stargate har jo,imo, ingen underholdningsverdi...
Se på Dexter, Entourage, Californication, Breaking Bad og/eller chuck!
Vis hele sitatet...
Både Dexter og Entourage har falt veldig av de siste sesongene da. Men sånn er det vel med alt, alle serier blir dårligere jo flere sesonger de har - uheldigvis.

Nye serier fra 2010 jeg vil anbefale er ihvertfall "The Event" og "Boardwalk Empire".
Battlestar Galactica

Enestående serie.

Synd den er avsluttet, men på den andre siden bra de fikk avsluttet på egne vilkår.

Prequel Caprica har blitt produsert i en episode, samt. enda en Prequel er planlagt "Battlestar Galactica: Blood & Chrome
Mad men for alle penga!! konge serie
Utrolig at ingen har nevnt V, knall god serie om romvesner på jorda i forkledning
Sitat av sixfeetunder Vis innlegg
Anbefaler "How I met your mother." Genial serie.
Vis hele sitatet...
Jah, fyf'en. How I Met Your Mother er en av de beste seriene jeg har sett. Jeg er hekta!

Sitat av mopdo Vis innlegg
Her har du i allefall liste over top 50 fra tvtorrents, en enorm database for tv-serier til nedlastning.




31-50:



(listen inkluderer alle sjangre/mini-serier)
Vis hele sitatet...
haha, det kan'ke være en skikkelig liste. " Heroes " er jo ikke der! ;o
Du trenger bare House. Nuff said.
Siste 5 seriene jeg har startet med:
- Vampire Diaries
- Rome
- The Event
- Breaking Bad
- Spartacus

Anbefales alle sammen ;-)
House MD
Gode gamle M*A*S*H
Hem til byn (kanskje ikke for alle)
The Addams family
Fleksnes

PS: Min post nr. 100

Pappa har akuratt lasta n.. Nei jeg mente selvfølgelig kjøpt en ny serie som vi akuratt har sett episode 1 av. Den vil jeg anbefale til dere alle! Om det er noen som har sett på ice roads truckers på history channel så er det i samma stil bare i Himalaya.

Du følger 3 stykker som faktisk kommer fra ice roads truckers som skal prøve å kjøre lastebil der. Ser flere ganger at de holder på å kræsje, biler som kjører forbi dem i full fart uten å se først, og når de endelig ser så er det en bil rett foran dem så går det på hårstrået føre de kræsjer. (svinger inn igjen)

Det heter IRT Deadliest Roads.
Se denne: http://www.youtube.com/watch?v=aSG3Zg41MDU
Akkurat nå:

- The Walking Dead
- Dag
- Misfits
- Dexter
- Weeds
- Mad Men

All time:
- Twin Peaks
- Riget
- Band of Brothers
- Carnivalé
- Deadwood
- Firefly