Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1015
Hadde en railsession med noen kompiser i dag, på en streetrail ved Geilo. Hiver dagens beste bilde på bålet, tar gjerne imot ris/ros! Driver og øver meg med lyssetting, fikk meg blits nummer 2 av nissen og er storfornøyd med det.



Basics:
EOS 40D @ 1/160, ISO100
24-70 f/2.8L USM @ 70mm, f/4
2x Sigma 530 Super (1/1, ikke myknet) @ stativ, høyre og venstre.
Syns bilen stjal litt mye av fokus, og bilde hadde vært kulere om han som sto på brettet hadde hatt på seg lue og briller.

Men ellers var det et fint bilde, kudos.

My 10 cents.
Sitat av Viva La sk33to Vis innlegg
Syns bilen stjal litt mye av fokus, og bilde hadde vært kulere om han som sto på brettet hadde hatt på seg lue og briller.
Vis hele sitatet...
Nei, nei, nei! Snowboardbilder handler ofte veldig mye om mye annet enn selve snowboardkjøringa. Arkitekt er ofte en stor del av et snowboardbilde. Det her var kult! Kudos!
Sitat av Lachrymology Vis innlegg
Nei, nei, nei! Snowboardbilder handler ofte veldig mye om mye annet enn selve snowboardkjøringa. Arkitekt er ofte en stor del av et snowboardbilde. Det her var kult! Kudos!
Vis hele sitatet...
Det var min mening. Kan godt hende at alle andre liker det som det er, men jeg er en ganske sær person. Jeg likte bildet, men etter min mening kunne det ha vært bedre. Det var ikke for å være frekk eller disse noen som helst.
fin tailpress
Det var en veldig stor og dominerende blå buss...
"Unnskyld, men det er en mann med snøbrett i bussbildet ditt!"
Sist endret av GothQueen; 29. desember 2009 kl. 01:08.
tror jeg ville skutt det litt mer fra siden og croppet mye nærmere. med nok zoom vil du få kjøreren større i bilderamma og i tillegg isolert han i det svarte som du har gjort nå.
Sitat av Lachrymology Vis innlegg
Nei, nei, nei! Snowboardbilder handler ofte veldig mye om mye annet enn selve snowboardkjøringa. Arkitekt er ofte en stor del av et snowboardbilde. Det her var kult! Kudos!
Vis hele sitatet...
Joda, men da skal det gjøres ordentlig. I dette tilfellet får bilens størrelse railen til å se liten ut. Uansett, dersom det er meninga at bilen skal være en så stor del av bildet er det ikke en særlig pen vinkel.

Ellers nice 5-0.
Sist endret av Gamgee; 29. desember 2009 kl. 16:01.