Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2880
Hei! Jeg har hørt at man kan få halliser ved inntak av zopycolne sovetabletter. Jeg har en haug av disse, men hvordan skal jeg ta de? Snorte de?
Imovane/Zopiklon inntar du ved å putte dem i munnen og svelge, gjerne ved hjelp av litt vann. Dette er den mest forsvarlige inntaksmetoden. Holder du deg våken vil du muligens kunne oppleve synsforstyrrelser m.m., dette varierer fra individ til individ.
Begynn med rundt 20mg hvis det er din første gang, og vent 30-40 min før du bygger på med 10mg til. (rinse and repeat)
Tar du for mange blacker du helt ut. Noe som kan resultere i en tur på byen du ikke husker noe av.

Hallusinasjonene man får er mer at man ser dobbelt, enn at det plutselig står en elefant i stua di.
Sist endret av curx; 14. oktober 2012 kl. 00:50.
jeg har nå spist 3 av dem . og røyket 2. skulle det kommet noen funk? føler meg gankse sløv. men har ikke noen synsforsyrrleser
DET MÅ ALDRI INJISERES UANZ! Gjorde det selv noen ganger innen mine kompiser startet å miste både fingre og hender som følge av det. Enkelte spiser 10-20 slike og blir efter eget sigende i lignende tilstand som ved inntak av store doser Xanor (alprazolam) og Flunipam (flunitrazepam) og Halsion ((triazolam)ikke lenger på norske og mange andre lands apotek) - Aktive, "digg følelse", spisekick, våkne (ved blanding av sukker og kaffe), hukommelsestap av hendelser fra rusen i efterkant. Andre tar 2-2,5mg før sengetid og er happy med det. I min ungdom tok jeg 2-3 rett før sengetid. (Dersom man holder seg våken lenger enn 40-60 min efter oralt inntak, mister de innsovningseffekten.) Det virket et par år i månedlige epoker, men nå virker de ikke overhodet lenger uavhengig av mengde. MAN SKAL SELVSAGT IKKE SNORTE DEM!!!!! DET ER IDIOTI!! Mitt råd er å bruke felleskatalogens instruksjoner i akkurat dette tilfellet. Selg dem dersom du ikke har innsovningsproblemer! Stay Natural. Chemicals are for Loosers! ´-)
Sitat av zerozero Vis innlegg
Stay Natural. Chemicals are for Loosers! ´-)
Vis hele sitatet...
Da er det vel greit med kokain, morfin og datura? Det er jo naturlig.

Dessuten er det zolpidem/stilnoct som er kjent for å gi halliser og visuelle effekter. Jeg ser troll og dritt bare på 10mg.
Bendulf: Burde ikke du roe ned litt på dop bruken etter de ville psykosene du har vært i ?
Er da virkelig zolpidem / stilnokt som er kjent for å produsere disse hallunisasjonene. Dessuten slipper man den helsikkes smaken Til og med å puste etter zopiklon smaker bæsj

Innkaksmåte:
Knus dem, svelg dem i rizzla (lite vitts)
Svelg dem med et glass vann (Anbefalt)
Bland med alkohol hvis du ikke har lyst til å huske noe av kvelden, men det du ikke husker er garantert rimelig sjukt anyways så er bel best for deg selv.
Knus dem, putt dem i en pumpe og pump de opp bak feks (aldri gjort det selv)

3-4 tabs er minimum hvis jeg skal slappe av

7.5mg x 4 feks

Jeg har aldri hørt om noen som har fått hallunisasjon av zopiklone, aldri fått det selv. Etter å ha gaffla inn på sikkert en 10-15 da jeg var yngre. Endte jo ikke bra kan du si, og uten hallunisasjoner
Sist endret av Trippa; 15. oktober 2012 kl. 03:21.
Sitat av zerozero Vis innlegg
Stay Natural. Chemicals are for Loosers! ´-)
Vis hele sitatet...
Da må hele jordas befolkning være losers, siden alt materiale i hele verden er laget av kjemikalier. Vann er et kjemikalie. Så vennligst kvitt deg med den tanken at kjemikalier er noe negativt.
Den vanligste måten å bruke disse typer preparater på; man tar den før man legger seg, for å sove. Tviler på at det er spesielt anbefalt å ta disse for rusens det.
Jeg har forsøkt å snorte dem i tillegg til å spise 3-4 (5mg), det kan ha fungert, det kan ikke ha fungert. Jeg aner ikke, alt forsvant fra det punktet ut. Poenget er, spis dem. Ikke bruk dem til rus, de er egentlig ikke særlig egnet til annet enn sovemedisin. Du går raskt over til punktet der du ikke husker noenting, og dosen som trengs for det varierer fra gang til gang. Og hva er vitsen med å være ruset om du ikke husker noe av det?

Dårligste "rusmiddelet" jeg noensinne har prøvd.
Sitat av KultNick Vis innlegg
Da må hele jordas befolkning være losers, siden alt materiale i hele verden er laget av kjemikalier. Vann er et kjemikalie. Så vennligst kvitt deg med den tanken at kjemikalier er noe negativt.
Vis hele sitatet...
nå er det vell noen kjemikalier som er mere naturlig fremsiltt en andre
Sitat av zerozero Vis innlegg
DET MÅ ALDRI INJISERES UANZ! Gjorde det selv noen ganger innen mine kompiser startet å miste både fingre og hender som følge av det. Enkelte spiser 10-20 slike og blir efter eget sigende i lignende tilstand som ved inntak av store doser Xanor (alprazolam) og Flunipam (flunitrazepam) og Halsion ((triazolam)ikke lenger på norske og mange andre lands apotek) - Aktive, "digg følelse", spisekick, våkne (ved blanding av sukker og kaffe), hukommelsestap av hendelser fra rusen i efterkant. Andre tar 2-2,5mg før sengetid og er happy med det. I min ungdom tok jeg 2-3 rett før sengetid. (Dersom man holder seg våken lenger enn 40-60 min efter oralt inntak, mister de innsovningseffekten.) Det virket et par år i månedlige epoker, men nå virker de ikke overhodet lenger uavhengig av mengde. MAN SKAL SELVSAGT IKKE SNORTE DEM!!!!! DET ER IDIOTI!! Mitt råd er å bruke felleskatalogens instruksjoner i akkurat dette tilfellet. Selg dem dersom du ikke har innsovningsproblemer! Stay Natural. Chemicals are for Loosers! ´-)
Vis hele sitatet...
ok....dette måtte æ bare rette litt på....for d 1.imovane/zop.skal seff spises-og det aller beste æ vet av "benzo"rus-og d til tross for at d ikke e d.!!!...Ikke imo-men Zop KAN injiseres-bortkasta,ingen forskjell på effekten..bare stygge arma...spis dem du,ikke overdrive-men nyut d mens d e der...effekten,som han derran over sier,avtar...
Så du mister stay natural-chemicals are for looosers......kremt....om du spis d,e d like kjemikals lille venn....uannsett kordan måte man inntar,nesa munn arma ræva ju naim it.....like kjemikalskt alt m måte sir nu bare æ....pilla e for å spises,om de e av kjemikala eller sukker

Og æ kan flleskatalogen utenat....vet ka æ snakka om!
Hallusinasjoner på stilnoct/zolpidem er veldig variabelt. Det varierer blandt annet fra person til person, mengde og generelle dagsopplevelser. Ikke alle får synsforstyrrelser av dette preparatet. Personlige erfaringer viser at for å få hallusinasjoner, må du være rellativt sliten i kropp og sinn. Synsforstyrrelsene skyldes at hjernen går over i en våken drømme tilværelse. Når du tvinger hjernen til å være våken når du har inntatt tablettene, foresaker zolpidemen at store deler av hjernen blir bedøvd av at store mengder gaba blir frigjort. Dette gjør at du kan "se" ting som ikke helt stemmer med virkligheten. Som offtest iform av såkalte trails etter gjenstander som beveger seg, ting kan sveve og komme nærmere deg, og i sjeldne tilfeller i form av drømmelignende vesner/objekter. En annen virkning av Stilnoct/zolpidem er en forvirrings tilstand, med en form for trykk i hodet, samt hos noen kvalme (spessielt hos meg).

Inntaks metoden burde være oralt inntak i form av hele tabletter, evt kan du knuse dem for en raskere virkning. Å snorte dem er vondt, og gir ikke noen nevneverdig anderledes opplevelse.
Ingen moralpreken, men anbefaler deg å heller bruke pillene til det de er ment som, nettopp innsovningsproblemer.
Husk at siden Zolpidem er et benzodiazepine-liknende stoff, så har det en kryss tollereanse med vanlige benzoer. Så avhengighet kan fort balle på seg om du bruker begge stoffene.

Advarsel: da zolpidem er kjent for å gi hukommelsestap ved større doser enn anbefalt, er det fort gjort å gjøre noe man kan angre på. Har selv gått på den smellen et par ganger..
Zopiclone KAN få deg til å se dobbelt. Jeg understreker KAN. Zopiclone er ikke ett rusmiddel, og kommer ikke med noen rus. Det er sovepiller. De gjør deg trøtt, thats it. Milde hallusinasjoner kan forekomme, men ikke nok til at jeg ville regnet Zopiclone til ett brukbart stoff å dope seg på. Hvorvidt du faktisk husker det er jo igjen en annen sak. Du kan jo lese her.

http://freak.no/forum/showthread.php?t=233500
Ritalin........
Oi kan et rusmiddel få deg til å se dobbelt? På måten du skriver det som virker det som om dette er spennende. Arrester meg om jeg tar feil der! Men er det spennende å se dobbelt?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av kalelis Vis innlegg
Oi kan et rusmiddel få deg til å se dobbelt? På måten du skriver det som virker det som om dette er spennende. Arrester meg om jeg tar feil der! Men er det spennende å se dobbelt?
Vis hele sitatet...
Beklager for sent svar, men hvis du ikke er sarkastisk:

Det er ikke spennende. Om du vil se "dobbelt" som det kalles, så still deg midt i rommet, rett armene rett ut fra kroppen, og snurr rundt/spinn om din egen akse så fort du greier. Eventuelt, hvis du ikke får det til fort nok, så kan du gå til en lekeplass, snurre opp en huske og sette deg i den når den retter seg ut. Du vil da få såkalt nystagmus (ikke helt sikker på om det er slik det staves) som er akkurat den samme effekten.

Hvis du spiser nok zopiclon (eller drikker nok alkohol, for den saks skyld) så vil du mest sannsynlig ikke huske det uansett, så det er bortkastet å prøve.
Sist endret av Superpelle; 8. november 2012 kl. 08:59.