Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1299
Anonym bruker
"Full Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann, jeg og noen kompiser hadde tenkt til å ta en stor dose(400ug) LSD, men vi sliter med å få tak i.

Så da kommer spørsmålet, hvor mange gram sopp må man ta for å oppnå noe av den samme rusen?

Vi har erfaringer fra forskjellige doser LSD og sopp, men ikke høyere enn 200ug/2g sopp.
Jeg vil si 4 - 5g med cubensis for å oppnå rundt samme virkningsgrad.

Problemet med sopp er at det kan være store variasjoner i styrke, selv i samme art, som har grodd i identiske forhold. Og så kommer personlig toleranse, dagsform og alt det andre på toppen igjen.

Sopp er ikke bare sopp, husk å finne ut spesifikt hvilken type du får tak i, og gjør research deretter.
Anonym bruker
"Forferdet Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Først og fremst sammenligner man ikke Sopp og LSD. Hvilken sopp er det snakk om også?

Vet ikke om dosering, men vær forsiktig med å prøve å regne ut hvor mye sopp du trenger for å komme på en "LSD" tripp.

Min uinformerte mening
Anonym bruker
"Full Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Først og fremst sammenligner man ikke Sopp og LSD. Hvilken sopp er det snakk om også?

Vet ikke om dosering, men vær forsiktig med å prøve å regne ut hvor mye sopp du trenger for å komme på en "LSD" tripp.

Min uinformerte mening
Vis hele sitatet...
Er ikke sikker på hvordan sopp det er, skal finne ut av det.

Vet at sopp og lsd ikke er det samme, men mener noe ala det samme, få en heftig opplevelse og forhåpentligvis ego-death.

Har ikke tatt så mye sopp, har tatt 2g 2 ganger og vet at jeg trenger mer enn dette for å få en skikkelig aha-opplevelse.

Spørsmålet er bare hvor mye, vil jo ikke gå helt overkill heller.
Det er helt nødvendig å vite type sopp, for å kunne sammenligne noen lunde.
Anonym bruker
"Full Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er golden cubensis teacher.
For egodød mener jeg LSD er en mer egnet substans.

Ellers er vel 400mcg LSD i ca samme land som 5g cubensis sopp (om det i det hele tatt går an å sammenligne)

Ellers er det ikke så enkelt som at dobbel dose lsd eller sopp gir dobbel effekt. Effekten kan føles mangedobbel (litt som om goddrita på 12 øl ikke nødvendigvis er "dobbelt så rusa" som godbrisen på 6 - dog blir det litt annerledes på psykedelika, 2g sopp med litt lette visuelle forandringer og mindset er en veldig mer mild opplevelse enn 5g sopp med 3D visuals og møte med med aliens f.eks)
Sist endret av Bearass; 12. juli 2021 kl. 09:10.
Hvis du har tatt 2 gram sopp før, er det et ganske svært hopp og gå rett på 4-5 gram.
Ville heller testet 3-3,5 gram cubensis først og sett hvordan det fungerer
Anonym bruker
"Full Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar folkens!

Blir 3,5 eller 4g i naturen