Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1759
https://www.milrab.no/proteinfabrikk...8673/p10993990

Tanker om slike produkter? Funker dem noe i det hele tatt?
https://www.healthline.com/nutrition...r-testosterone
Har lest endel om fenugreek og viser bra potensiale blant kosttilskudd.
Ville i tillegg sayset på Zinc og D vitamin.
Kosthold med lavt karbohydratinntak samt HIT trening både kondisjon og styrke. Legg inn faste som f.eks 8/16 timer så mener jeg at du har en fair sjanse til å påvirke testosteronproduksjonen.
Styr unna alt som reklamenres som testo-boosters. Det er overpriset og fungerer i beste fall svært lite.

Sink, Magnesium, Salt, Proteiner, Progressiv overload, Pauser, Fasting som nevnt over, og spis sunne RÅ-varer.
Mye fisk og omega-3.

Jeg fastet 5/7 dager og gikk opp 5 kilo tro det eller ei. Kroppen er en intrikat maskin, og alle er forskjellig.
Men jeg mener og tror at mindsettet er alfa omega.

Learn as you go. Men glem hva de prøver å pushe på deg. Les forskning og bøker, så får du fort en forståelse. Hvor gammel er du?
I stedet for å bruke spenn på sånt bruk de heller på psykolog. Ut fra de andre trådene dine har du et sykelig fokus på kropp og selvbilde å jeg håper du får orden på det det sitter i huet
▼ ... noen uker senere ... ▼
Testoboostere vil nok ha noe effekt på mengden serum-testosteron noe de selvfølgelig reklamerer heftig for, men (og dette er et stort MEN) den forholdsvis lave økningen som du oppnår ved bruk av disse produltene vil ha absolutt ingenting å si for hverken økning i muskelmasse, libido eller andre testosteron-relaterte kroppslige forandringer.
Som Blastabel sier uten å ta testoboostere som du enten må få av lege eller kjøpe illegalt, er den absolutt beste metoden sunt og variert kosthold og (tung) .styrketrening, samt å opprettholde en lav fettprosent (innenfor normalen < 19%).
Støtter det de fleste her sier. Jeg har testet mange av de og ingen har gitt noen effekt. Det jeg har lest om forskning på området tilsier at effekten i beste fall er liten. Zinc kan nok kanskje ha en effekt på testosteronproduksjonen, men bare dersom du mangler Zinc.
Supplementindustrien er for det meste basert på svindling av småkids med foreldras lommebok, det meste som blir solgt har lite eller ingen effekt. "Testobooster" er den største svindelen, etterfulgt av mass gainer som i bunn og grunn er protein blandet med raske usunne maltodextrinkarbohydrater, kan like så greit spise glukosesirupsmågodt uten fett. "Fatburners" og "PWO" er også ekstremt overpriset koffein, pwo har alltid for små doser av de andre ingrediensene for optimal effekt. "BCAA" er ubrukelig om du ikke går på ekstremunderskudd av protein.

Koffein for energi, Citrulline-Malate for pump, ZMA for søvnkvalitet og protein pulver er det eneste jeg vil anbefale en naturlig gymbro. Og Kreatin da, for 1/10000 effekten av dianabol, bruker det ikke selv da jeg ikke vil ha unødvendig væskeretensjon for minimal effekt.