Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2365
Har bestilt noe fra Kina og det står at den kommer innen 20 oktober. Så jeg lurer på blir de sendt med fly eller båt?
Sitat av spider_man Vis innlegg
Har bestilt noe fra Kina og det står at den kommer innen 20 oktober. Så jeg lurer på blir de sendt med fly eller båt?
Vis hele sitatet...
Spørs kanskje hva du har bestilt? Håper du ikke har bestilt en pangolin?
Jeg har bestilt flere ting gjennom våren og sommeren. Jeg syntes det virker som det tar litt lenger tid enn vanlig. Typisk 5-6 uker hvor det vanligvis tar 3-4 uker. Det meste blir sendt med båt med mindre du betaler ekstra for raskere levering.
Der er ingen problemer, tar bare litt lenger tid. Men bestiller jeg med laveste (ingen) porto er det mange selgere som annulerer ordrene nå.
Speed man
Trådstarter
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Spørs kanskje hva du har bestilt? Håper du ikke har bestilt en pangolin?
Vis hele sitatet...

Haha. Bestilte noe i gruppen verktøy/selforsvars.

Står at pakken er på The shipment has arrived at the export terminal,hvor lang tid tar det derfra sånn ca?
Sist endret av spider_man; 11. august 2020 kl. 17:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Alt i fra 3-10 uker fra "arrived at export terminal".
(Selvforsvars)våpen må du regne med blir beslaglagt av tollen.
Speed man
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
(Selvforsvars)våpen må du regne med blir beslaglagt av tollen.
Vis hele sitatet...
Har fått gjennom mye før. Har venner som har fått gjenom 5 knokejern osv. Så denne kommer nok gjennom.
både fly og båt blir brukt. virker litt random fra aliexpress ihvertfall. Har du og pakken din veldig flaks, så kommer den på <1 uke, men det er relativt sjeldent, mer realistisk er >4uker. Spørs litt på selgerene også, ser at noen klarer å bruke opptil 2uker bare med å levere pakken til posten.. da tar det fort litt tid før du får den!
Jeg har handlet mye fra Kina i over et tiår og har aldri opplevd å ikke motta varene mine før nå. Har skjedd to ganger i år at jeg har måttet kontakte ebay for å få refundert penger, fordi varene aldri dukket opp. Sporing via posten.no viser ingenting. Sporing via China Post viser at pakken ble sendt på fly, og deretter har det ikke skjedd noe på 2-3 mnd.
Speed man
Trådstarter
Ny beskjed på tracing i natt den er Depart [Beijing Airport], next stop [Beijing International Mail Exchange] (transit), None.
Sist endret av spider_man; 13. august 2020 kl. 04:43.
Er den i Peking blir den nok sendt med fly.
Bestilte en kikkert for 3 uker siden, kom i går. Fra Kina.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Speed man
Trådstarter
pakken min er i norge nå da er den her på tirsdag om den kommer gjennom.
Sist endret av spider_man; 23. august 2020 kl. 17:39.