Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2646
Yo freaks!

Det er vel ikke et direkte rusrelatert spørsmål, men indirekte er det jo det så det for holde!😁 Sommer'n er jo her og coronatiden har jo ikke akkurat bidratt til mindre folk ute i skog og mark. Det resulterer jo litt til at det blir værre og værre å finne en god trippe spot uten folk på dagtid. Så, er det noen snille sjeler her som har en spot eller to på lager? Veit slike spotter er litt "helig" for noen, men hjelp settes stor pris på!
Og du tror ikke at politiet leser her?
Mange fine steder oppe ved feks sognsvann.
Vært der på skogsparty ved ett par anledninger faktisk.
Pakk sekken med frukt å grønt av ymse slag, noe juice/god drikke, dra på måfå ut i bymarka så er du der du trenger å være.
Psykonaut
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Og du tror ikke at politiet leser her?
Vis hele sitatet...
Såklart gjør de det. Og du tror de gidder og bruke masse tid å ressuser på å sitte og vente i skauen på noen som kanskje kommer? Er jo ikke akkurat som jeg skal datere med dato og kl slett jeg drar. Folk flyr rusa rundt i Oslo's gater hver dag. Tror de har viktigere problemer å tenke på en noen som gjemmer seg langt oppi skogen for og ikke være et problem for andre mennesker.....

Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Mange fine steder oppe ved feks sognsvann.
Vært der på skogsparty ved ett par anledninger faktisk.
Vis hele sitatet...
Ja, har vært der i oppe endel selv. Men mye folk der i helger og slikt. Må nesten dra i ukedager med litt dårlig vær skal man slippe folk!
Men sikkert mange bortgjemte pærler jeg ikke har kommet over!

Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Pakk sekken med frukt å grønt av ymse slag, noe juice/god drikke, dra på måfå ut i bymarka så er du der du trenger å være.
Vis hele sitatet...
Ingen dum idé faktisk! Men det er noe med det og ha en camp syntes jeg
Sist endret av Heyhoti; 19. juni 2020 kl. 17:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Røros
Psykonaut
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Røros
Vis hele sitatet...
Fantastisk tips! Veit ikke om du leste emne for tråden jeg?
Enten ta bussen/tog ut av oslo og vandre ut i skogen ett sted og lag en liten camp, evt ta bussen i oslo til skogen og vandre inn, gjerne drit i å gå på stier og bare gå rett inn i skogen og gå ett stykke og lag en liten camp, ikke så vanskelig å finne steder uten folk hvis man ikke følger stier
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Fantastisk tips! Veit ikke om du leste emne for tråden jeg?
Vis hele sitatet...
= Oslo omheng

Forslag:
Downtown Lillestrøm
Psykonaut
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
= Oslo omheng

Forslag:
Downtown Lillestrøm
Vis hele sitatet...
Ja, har tenkt på å sjekke ut der faktisk!
Hoved øya...
Http://imgur.com/a/msMlDUC
Sist endret av AbSoul; 19. juni 2020 kl. 20:33.
Psykonaut
Trådstarter
Sitat av Mr Smoch Vis innlegg
Hoved øya...
Vis hele sitatet...
Aldri vært uti der før, men ser jo for meg at vist man vil trippe i fred og ro er kanskje ikke det den beste plassen og være? Er det ikke sjukt med folk der ute?
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Aldri vært uti der før, men ser jo for meg at vist man vil trippe i fred og ro er kanskje ikke det den beste plassen og være? Er det ikke sjukt med folk der ute?
Vis hele sitatet...
Hovedøya er et elendig valg da det florerer like mye folk der nesten som på en indisk buss både i ukedager å helger.

På sognsvann kan man være heldig å finne seg noen plasser utenfor stiene, men vibrasjonene fra folk i nærheten vil alltid forstyrre. Oslo er en elendig plass for trippere så langt jeg vet. Jeg tror heller jeg ville tatt bussen til Moss og vandret ut der med telt et sted...Der er det langt mindre befolkningstetthet og mye vakker natur.
Sist endret av pipestilk; 19. juni 2020 kl. 21:16.
Anonym bruker
"Forbannet Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Politiet leser mest sannsynlig inn på dette forumet, er en grunn til de fleste holder seg anonym. Hvis folk virkelig skulle gitt ut gode trippe spotter her på forumet, så hadde det garantert blitt mer overvåkning av politiet, det er bedre å bare spør venner i miljøet som er bosatt i Oslo.
Og en ting til dere som røyker i skogen: Det er stor skogbrannfare for tiden, så vær vennlig å ikke starte en skogbrann ved å slippe sneiper på bakken.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Politiet leser mest sannsynlig inn på dette forumet, er en grunn til de fleste holder seg anonym. Hvis folk virkelig skulle gitt ut gode trippe spotter her på forumet, så hadde det garantert blitt mer overvåkning av politiet, det er bedre å bare spør venner i miljøet som er bosatt i Oslo.
Vis hele sitatet...
Hehe, morsomt at dere tror dere er så mye mer anonyme
Det å finne fine "bortgjemte" plasser i marka rundt Oslo er ingen sak. Bare å labbe litt utenfor de faste plassene hvor alle går til. Helt seriøst. Det er bare å åpne et norgeskart og finne et passe stort vann som ligger litt utenfor allfarvei. Tviler på at du må gå lengre enn sånn 40min for å finne en egnet plass hvor du kan være ganske sikker på at du ikke blir forstyrret på.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Politiet leser mest sannsynlig inn på dette forumet, er en grunn til de fleste holder seg anonym. Hvis folk virkelig skulle gitt ut gode trippe spotter her på forumet, så hadde det garantert blitt mer overvåkning av politiet, det er bedre å bare spør venner i miljøet som er bosatt i Oslo.
Vis hele sitatet...
Vel, sånn rent hypotetisk sett, hvis det nå sitter en fra politiet og
leser denne tråden, og noen foreslår et område der TS kanskje
tenker å dra for å ruse seg - tror noen her inne virkelig at politiet
bryr seg, enn si har ressurser til å følge opp?

Greit nok hvis det var snakk om en større sammenkomst av
mennesker hvor det lå an til å forekomme omsetning av
ulovligheter, da hadde de kanskje gjort noe.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Politiet leser mest sannsynlig inn på dette forumet, er en grunn til de fleste holder seg anonym. Hvis folk virkelig skulle gitt ut gode trippe spotter her på forumet, så hadde det garantert blitt mer overvåkning av politiet, det er bedre å bare spør venner i miljøet som er bosatt i Oslo.
Vis hele sitatet...
Lol, ser for meg at politiet har spaneopodrag uti skogen for å overvåke en plass som tre personer kanske en gang skal ta sopp på. Så lenge du ikke sier "neste tirsdag klokka 15 skal vi være 40 stykker som møtes ved disse koordinatene for å være fucka" er du nok safe
Anonym bruker
"Forbannet Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av moret Vis innlegg
Lol, ser for meg at politiet har spaneopodrag uti skogen for å overvåke en plass som tre personer kanske en gang skal ta sopp på. Så lenge du ikke sier "neste tirsdag klokka 15 skal vi være 40 stykker som møtes ved disse koordinatene for å være fucka" er du nok safe
Vis hele sitatet...
Haha, men hadde faktisk ikke overrasket meg hvis de valgte å gjør det. Politiet i Norge har ikke så mye å gjør alltid.
Politiet henlegger grove voldssaker, grov svindel etc. uten større etterforskning, (f.eks. Reidar olsen i bergen og haugevis av andre)men kan kjøre full rassia og bruke masse tid og ressurser for å ta en 16-17 åring som tar seg en joint, så prioriteringene deres er elendig. Det dreier seg ofte om oppklaringsprosenten, ikke nødvendigvis hvor grovt lovbruddet er.

At de venter i skogen i dagesesvis på noen som vil trippe tviler jeg på, men hvis det nevnes vanlige steder folk jevnlig holder på slik er sjansen større for at de tar turen.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er masse fine trippe plasser i alle kommuner rundt oslo du skal ikke langt ut fra oslo før du er alene et vakkert sted du ikke vil bli forstyrret mens du tripper. letteste er nok bare å gå på google maps også ta noen orienteringer før du går på trippe tur.