Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 691
hei

har 1 stk htc desire HD som jeg mistet i vannet for 1 år siden snart, og for morro skyld så prøvde jeg og lade den igår kveld, og tror du ikke faenskapet starta opp og ser ut til og fungere smertefritt, men den er jo da sperert på imeien iom jeg hadde forsikring på tlf gjennom netcom og da har fått erstatning for tlf.

lurer igrunn litt på om det er noen mulighet for og kjøre inn ett eller anna som gjør att den ikke spørr etter nettverk hele tiden, da jeg ser for meg og bruke denne til spill osv til min datter på 4år greit og deaktivere muligheten for nødanrop osv mtp barn gjør jo mye rart

er 100% noob mtp rom`s og instalering av slike, er det mulig og få til noe slikt?
gjerne mulighet for wifi og playbutikk da det må kjøpes apps(er ikke ute etter pirat spell osv bare muligheten for og deaktivere selve telefon biten)
Jeg er lurer også på hva man kan bruke gamle smarttelefoner til. De fleste har jo liggenes en gammel telefon.
Routing osv.