Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 491
Heisann!!

Jeg har gått sammen med 4 andre gutter og skal nå lage oss festivalcampingvogn i sammenheng med hobbyen vår: longboarding. Greia vil da bli å lage en syk campingvogn med masse stæsh, og et stort fortelt med sofa, tv, røyk, lys og lyd, som hangout og partysted. Det jeg da lurer på er hvaslags lydanlegg som vil være best å kjøpe. Jeg regner med at vi kommer til å ligge på omtrendt 10 000 - 15 000 kr.

Det jeg har kommet frem til til nå er:
2 x Behringer EUROLIVE B215d
1 x Behringer EUROLIVE B1800D-PRO

Er det noen her som har noen anelse om dette vil være et godt kjøp? Det som er viktig for oss er egentlig at vi vil få god lyd til chillout, men samtidig nok til å kunne bli blown away i vårt mini-diskotek. Håper det er noen her inne som kan gi noe hjelp, eller som kan fortelle meg at jeg er på bærtur med det jeg har valgt før vi kjøper noe vi ikke vil ha.

Cheers
shameless selfbump

FOR EN RESPONS jeg fikk i denne tråden!