Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2043
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei jeg har ruset meg aktivt i over 10 år å har nå vært rusfri en periode hvor jeg har trent å fått bedre selvtillit og fremtidsplaner. Men jeg står fast med det når det kommer til det motsatte kjønn (damer) tror heller ikke corona perioden har hjulpet særlig på.
Men jeg er veldig heldig på mange områder jeg har ingen problemer med og snakke og bli kjent med jenter å få god kontakt le og ha det gøy.

Problemet mitt er at jeg sliter med ulike metoder å ta steget videre fra å sitte vedsiden av værandre og le til å bryte isen etc

Er det noen som har noen gode forumer jeg kan sjekke opp eller reddit underforumer eller kanskje youtube videoer.

Jeg føler meg veldig dum som spør om det her fordi jeg vet at jeg er utrolig heldig i forhold til mange andre Men dette er faktisk et stort problem for meg når 8/10 sjanser går i dass fordi jeg ikke har noe erfaring eller det er uvant for meg.
Takk for svar
Lykke til med rus slutt, men hvorfor skal du slutte med damer?
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er ingen skryt kommentar, men jeg har vært med en del damer, hatt mange forhold hvor ting har vært helt ok. Men det er ikke først nå med det forholdet jeg har, hvor jeg har følt jeg kan "bryte isen" og kjenne på at dette er noe jeg vil ha. Det må nesten være sånn for deg også tenker jeg. Jada, det er fint å være forelsket, men så fort det dabber av så går det egentlig skeis. Å være forelsket, å elske noen, tar tid uavhengig hvor heldig du er. Så fort du finner deg en partner du er trygg på, så går alt av seg selv.

Gratulerer med rusfrihet.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Lykke til med rus slutt, men hvorfor skal du slutte med damer?
Vis hele sitatet...
Sikker formulert litt feil, vil overhodet ikke slutte med damer, bare bli flinkere til å bryte isen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er ingen skryt kommentar, men jeg har vært med en del damer, hatt mange forhold hvor ting har vært helt ok. Men det er ikke først nå med det forholdet jeg har, hvor jeg har følt jeg kan "bryte isen" og kjenne på at dette er noe jeg vil ha. Det må nesten være sånn for deg også tenker jeg. Jada, det er fint å være forelsket, men så fort det dabber av så går det egentlig skeis. Å være forelsket, å elske noen, tar tid uavhengig hvor heldig du er. Så fort du finner deg en partner du er trygg på, så går alt av seg selv.

Gratulerer med rusfrihet.
Vis hele sitatet...
Takk for innspillet ditt.
Bra å høre man ikke er alene!
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tenker at nå bør du ha fokus på deg selv og forbedringen av deg selv i første rekke, og ta fokus vekk fra damejakt.

Du har rusa deg i 10 år, nylig klart å holde deg unna rus - bra! Men det er for tidlig å være forsikret mot at du sprekker. Det er en grunn til at man ruser seg og det påvirker psyken å ruse seg så det beste du kan gjøre for deg selv og en fremtidig partner er å gå i terapi og ta tak i problemene som førte til at du rusa deg i utgangspunktet og bruke tiden til hjelp så hjernens skade av rusen får reparert seg ordentlig.

Det er bare surr å blande omsorg og følelser for en annen inn i livet ditt når du ikke har orden i deg selv. Kanskje du ikke vet hvem du er og kan bli engang og endrer deg masse det neste året som rusfri Hvis du tenker på noe uforpliktende og følelsesløst med damer har du uansett ansvar for deres følelser og det kan bli masse distraksjoner, forvirring og ustabilitet dra begge sider så jeg vil si vent til du har blitt den beste versjonen av deg selv som rusfri, psykisk, mentalt og følelsesmessig. Da vil det bli helt naturlig for deg å bryte isen med en dame på samme vibe som deg
Kan være fristende å kaste seg ut på denne pickup-artist bølgen, men hvis du er på jakt etter noe mer ekte og ikke bare raske og enkle ligg der du ikke nødvendigvis har noe tilfeldig med vedkommende så ville jeg gått for en alternativ metode.

Kan anbefale boken/lydboken "Models" av Mark Manson. Han har en veldig forfriskende og sannferdig innstilling på hele konseptet med dating og kjærlighet.