Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1960
Svelga 30 mg på mandag, sovnet før jeg merket noe!
Men i går prøvde jeg 20 mg, og etter 1 time merket jeg svært lite, men noe! Litt som å ta 2 trekk av en J.
Skal man skylde dem ned med f.eks. En øl? Eller skal det være nok kun å svelge dem?

Jeg har ekstremt lite erfaring med denne type rus. Har kun prøvd kodein som ikke funket og en del weed.
Nesten alt blir "mer potent" når du blander det med alkohol. Slik jeg forstår det tar du disse pillene for å ruse deg, ikke for å sove.
Zolpidem og Zopiclone kan virkelig kødde med hjernen din, i form av at du kan finne på helt ulogiske og ekstreme ting under rusen.
I starten tok jeg 10mg for å få sove. Hvis man stod opp fra sengen etter at pillen har kicket var man utrolig ustø(dårlig balanse, falt inn i veggen mens man går bortover etc.), som om jeg skulle vært kraftig drita. I ettertid har denne effekten uteblitt, til tross for at jeg har tatt 20-30mg.

Hvis man derimot ikke sovner fort begynner man å tenke mye rare tanker mens man ligger i sengen. Plutselig får du en idiotisk ide (som på det tidspunktet virker genial) og står opp for å utføre dette. Har bl.a. gått på noen håpløse kjøp i netthandel etter inntak av zolpidem.

Jeg kan få svake halliser på litt høyere dosering, men kun av typen at f.eks. gardinene "danser over hverandre", ytterkantene overlapper hverandre og beveger seg frem og tilbake uten at de egentlig gjør det. Stilnoct sine 10mg virker litt sterkere enn zolpidem fra Actavis, så jeg tror de fra actavis har litt mindre virkestoff i seg. Det skal ikke forekomme, men jeg har brukt dette som sovemiddel en stund og merker definitivt forskjell.

Min mening er at dette er et godt sovemiddel, men ikke noe jeg ville ruset meg på, hvertfall ikke fast.
Kan også nevne at jeg spyr veldig lett ved inntak av tobakk etter at pillen har kicket.
Sist endret av trikker95; 20. oktober 2016 kl. 11:19.
Du må spesifisere om du formålet er rus eller terapautisk effekt.

Om du ønsker å bruke dem riktig så er er alt som ikke er å ligge i sengen med lyset av når effekten inntrer feil. Folk flest blir ikke trøtte av dem, tvert i mot.

Om det er rus, slik det virker som, så har jeg ikke så mye å si. Ta 3 stykker og en pils og du vil kjenne at ting blir merkelig, kanskje, veldig kjedelig rusmiddel, og det kjennes ut som man ikke har sovet i det hele tatt dagen etterpå. IMO en drittrus med skikkelig kjedelig hangover.
Du bør ikke prøve å ruse deg på z-hypnotika, og du bør i hvert fall ikke blande det med alkohol. Man blir helt apekatt og husker ingenting etterpå, så du kan potensielt rævkjøre livet ditt og ikke engang huske hvor moro du hadde det.
Med det sagt så kan det være litt morsomt å ta 1-2 og så legge seg men ikke sovne med en gang. Jeg kan bli litt glad og tøysete, chatte med venner, bestille rare ting på internett og kose meg en stund, for så å sovne. Men det er ikke noe vits i å ta mer enn 1 (MAX 2 hvis det ikke kicker), ellers husker jeg ingenting. Våkner opp med email-innboksen full av mail fra ebay, og kan også oppdage at jeg har vandret rundt i leiligheten og flyttet på ting, har sikkert hatt det kjempegøy, men hva er vitsen hvis man ikke husker det? Beste er å bruke dem for å sove, som de er ment for.
Sitat av candela Vis innlegg
Du bør ikke prøve å ruse deg på z-hypnotika, og du bør i hvert fall ikke blande det med alkohol. Man blir helt apekatt og husker ingenting etterpå, så du kan potensielt rævkjøre livet ditt og ikke engang huske hvor moro du hadde det.
Med det sagt så kan det være litt morsomt å ta 1-2 og så legge seg men ikke sovne med en gang. Jeg kan bli litt glad og tøysete, chatte med venner, bestille rare ting på internett og kose meg en stund, for så å sovne. Men det er ikke noe vits i å ta mer enn 1 (MAX 2 hvis det ikke kicker), ellers husker jeg ingenting. Våkner opp med email-innboksen full av mail fra ebay, og kan også oppdage at jeg har vandret rundt i leiligheten og flyttet på ting, har sikkert hatt det kjempegøy, men hva er vitsen hvis man ikke husker det? Beste er å bruke dem for å sove, som de er ment for.
Vis hele sitatet...
Helt enig med deg candela. Hiv inn 1 stilnoct om natten da du er trøtt så prøver du å holde deg våken en stund. Man blir ganske tullete. Er gøy å ligge i sengen og snakke med folk og høre på musikk før man legger seg