Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4109
Vi er to jenter som har kjøpt totalt 600 mg MDMA. Krystaller. Vi er bare veldig usikre på hvor mye vi burde ta?

Vi har prøvd før et par ganger tidligere men aldri helt fått med oss hvor mye.

Vi veier vel ca. 50 kg.

Vi vil ha det heller utrolig bra i fire timer enn utrolig bra minus i seks.

Tips?
Her er en fin plass å starte.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Det er 1,5-2mg mdma pr kg kroppsvekt som er "malen". Så hvis dere veier 50 kg så ta 75-100mg pr pers

Hvordan det blir med timene avhenger av mdmaen dere har. god tur
Er dere nøye med oppmålingen, så har dere nok til en tur til når passende tid og anledning byr seg. Men vent hbertfall 4-6 uker før neste gang.
Sist endret av NodSquad; 19. juli 2016 kl. 03:24.
Selv om folk sier 1,5-2mg drugs per kg kroppsvekt så virker det som MDMA har et sweet-spot på når det blir moro som ligger på litt over 100mg, uavhengig av vekt. Så imho kan dere starte på 100-120mg og ha 50mg ekstra i bakhånd hvis dere føler for refill.
jeg er 50kg og jeg liker 150mg, eller mer. Har alltid 1-3 mnd pauser så det burde ikke være toleranse å snakke om, men jeg liker å være på trynet, type ikke i stand til å se hva som står på telefonskjermen hva mener du med "utrolig bra i 4t vs utrolig bra minus i 6t"?
Trådstarter
4 0
Sitat av candela Vis innlegg
jeg er 50kg og jeg liker 150mg, eller mer. Har alltid 1-3 mnd pauser så det burde ikke være toleranse å snakke om, men jeg liker å være på trynet, type ikke i stand til å se hva som står på telefonskjermen hva mener du med "utrolig bra i 4t vs utrolig bra minus i 6t"?
Vis hele sitatet...
Jeg mener at noen foretrekker jo å kanskje fordele 200 mg utover kvelden i f.eks tre doser, slik at rusen skal vare lenger. Mens jeg ønsker heller å ta passe (store) dose én gang, og heller være veldig rusa da i 4 timer enn 6 timer med redosering.

Forresten, takk for svar alle sammen.
Veier 60kg og jeg pleier å ta 150mg og redoserer på 80-100mg etter 2-3 timer. Dette meg ikke helt på trynet, men gjør som jeg turer veldig og det liker jeg
Kommer med et lite spørsmål selv. Er det noen spesiel holdbarhet på mdma? f Fant noen krystaller som har ligget i skuffen i ett år, og lurte på om jeg var good to go.
Sitat av trikker95 Vis innlegg
Kommer med et lite spørsmål selv. Er det noen spesiel holdbarhet på mdma? f Fant noen krystaller som har ligget i skuffen i ett år, og lurte på om jeg var good to go.
Vis hele sitatet...
Veldig god holdbarhet

Burde ligge i pose, tørt, kaldt og mørkt
Sist endret av snowR; 23. juli 2016 kl. 00:34.
Crimea River
Alec's Avatar
Jeg tar alltid 230mg i første dropp og redoserer 100-150mg når jeg føler det trengs. Jeg shotter redoseringen utblandet med 1dl brus (Villa farris og 7up funker bra) for at effekten skal komme fortere og sterkere. Skal jeg drikke første dose så tar jeg 200mg
Det blir 3mg per kg kroppsvekt.

Erfaringen min med MDMA er at jo mer man tar, jo mer vil man slite med med ting som overoppheting og hukommelse, og effekten man får igjen av doseringen blir mindre og mindre i en veldig bratt kurve. 230mg er min sweetspot for mest mulig rus og jeg vil tro det varierer for andre. Overoppheting ordner jeg med å ha et termometer på bordet, lufte mye og ha et fuktig og kaldt håndkle. Da blir det ekstra kos å ligge under dyne

Det ender ofte med i dumme avgjørelser, som en 3. dosering selv om det aldri gir meg noe mer nevneverdig rus.

Jeg har skrevet mer om forbredelsene mine her