Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4159
Hei hå.

Er en godt voksen mann nå, har brukt fart innimellom slagene for å få tiden til å strekke til. Dere skjønner!

Da det er tørke på amf her i området nå, så kjøpte jeg inn Ritalin 10 mg. Aldri prøvd dette før idaf! Kan ikke sammenligne det med amf, men det har holdt meg våken, og jeg er ferdi med alle mine gjøremål i hjemmet som skulle være gjort ferdig helst i fjor.

Men nå folkens!! Hvor lenge sitter dette i systemet, hvor lsng tid tror dere det tar før ole lukkeøyet kommer på besøk?

Startet mandags formiddag i 12 tiden, har spist ca 2 stk 10 mg annen hver time fram til idag i 2 tiden. Da funket det dårlig med påfyll av bare 2 stk i slengen, så jeg økte da til 4 stk annen hver time fra kl 15.00, siste 40 mg gikk ned kl 21.00.

Noen som har erfaring med Ritalin? Og kanskje et lite svar på når jeg kan forvente å få sove etter disse lange arbeidstimene? Er som sagt ukjent med Ritalin, men føler meg pigg og kvikk nå i hvertfall. Noen som vet noen triks for å få sove?

Har som sagt aldri sunket ned til så lav terskel dersom jeg hadde fått det jeg skulle ha tak i! Dersom du ikke har et svar på spm mitt, eller kanskje du er nyskjerrig selv på hvordan det har vært å våke på Ritalin..

Så vennligst la VÆRE med noen spydige kommentarer
Er det tabletter så varer virkningen normalt rundt 4 timer, depotkapsler ca 8. Men det er voldsomme mengder du har samlet opp, så jeg vet ikke om det kan gi noen andre utslag.
Du har spist ritalin non-stop siden i går formiddag? Good luck.

Alle reagerer ulikt, men med en sånn dosering så kan det bli en ganske heftig nedtur anyways. Du har erfaring med speed, så da vet du litt hva det går i. (Føler ritalin er som speed, men med bare de negative effektene...)

Vanskelig å anslå hvor lenge det går før du får sove, med mindre du har hjelpemidler (weed eller benzo av noe slag). Tipper alt fra 10-16t. Få i deg mat og vann, legg deg ned og prøv å slapp av. Tror det kan bli en utfordring å få sove med det første egentlig
Sist endret av Eplegutten; 28. juni 2016 kl. 23:36.
Ritalinnedturen er verre enn nedtur på speed for meg
Ritalin prøvde eg første gang i går. Som tidligere meth bruker regna eg med en skuffende rus. Men var overraskende digg egentlig. var ikke SÅ ulikt amf-følelsen som jeg selv har blitt fortalt og fått inntrykk av. Da tar eg i betraktning av det faktum at methylphenidate er kjemisk sett mer/ganske likt kokain. Siste dose, 10mg var tatt rundt klokka 9 på kvelden (totalt ble det 50mg). Fikk sove litt sent på natta ved hjelp av 60 mg diazepam, melatonin og ZMA, som også skal hjelpe på søvn. Var fortsatt ikke så lett å sovne, men tror alt det til sammen hjalp utrolig mye.
Trådstarter
2 0
Oppdaterer bare status her til de som måtte undre. Har som nevnt alltid brukt amf, første gang Ritalin nå.

(Eplegutten: Spiser alltid mye før jeg tar amf, og har timer på tlf for å påminne om matinntak. Har gått på en smell en gang da alt av næring ble glemt! Det skjer ikke flere ganger HELT jævlig!!)

Til tross for våkedøgn og mengde som ble brukt, så kan ikke Ritalin sammenlignes med Amf!!
Da jeg la ut innlegget var jeg LYS våken og rastløs i kroppen. Merket ikke noen som helst form for nedtur eller annen måte dårlig til sins.

Drakk 2 stk 0,5 liter øl før jeg gikk til sengs, sloknet med en gang å sov 11 timer uavbrutt ��

Kort oppsummert, Ritalin kan holde deg våken lenge med jevnlige inntak hele tiden. Men er ikke helt til stedet hele tiden, følte at jeg datt ut/ var fjern innimellom. Aldri opplevd noe slikt på Amf!!

Merket som sagt ikke noen nedtur eller dårlige ettervirkninger av de heller. Det kan jo skyldes at jeg er vant til å bruke Amf. Ikke vet jeg.

Kan være pga sterk psyke eller noe slikt.

Dette er min første og siste erfaring med Ritalin!!!

Ekte vare eller ingenting heretter dersom jeg må finne arbeidslyst

Takk for svar alle sammen.
Ritalin er hemskt, har det på resept selv, ibland fungerer det strålande, andre ganger går det ikke å slappna av mvh varit våken i 2 døgn
det var da noen voldsomme doser!
Kan si at benzo hjelper meg lite, blir kanskje roligere men ikke søvnig/trøtt. Imovane kan bli skrekkelig - urolig drømmesøvn/hallusinasjoner. Seroquel 25-50 mg gir deilig, dyp søvn og føler meg helt frisk og fin og normal når jeg våkner Har dog aldri holdt på i nærheten av så hardt eller så lenge som det der - tviler på at noen våkner frisk og opplagt etter 8-10 timer etter det.
Seroquel? Really? Blev sulten og tørst som en mf, men kunde ikke sova. Blev lite dum i hode med kanske men ikke nå kos.
▼ ... noen uker senere ... ▼
ja seroquel (eller faktisk den generiske, quetiapine) er beste sovemedisinen jeg personlig har prøvd ihvertfall, funker bedre enn masse forskjellig benzo. en-to timer etter inntak sier det bare ding og du er trøtt som du ikke har sovi på tre døgn (uten stims til hjelp da). tar alt fra 50-100mg etter mengde andre ting man har dytta i seg på dagen. kan ikke skjønne annet enn at en hel sånn på 100mg vil slå ut selv den mest fortapte sjel. når det er sagt er det jo seff greit å ha en benzo i tillegg