Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 5858
Har nå kjøpt brunt flere ganger, minst 1g av gangen. Og røkt minst 0,5g i en joint. Merker nesten ingenting! Nå skal det sies at jeg spiser Rivotril så og si hver dag. Kanskje det demper all effekten?

Tviler på at jeg har blitt bøffa, konsistensen er bra og det lukter definitivt brunt. Det jeg gjør er blander det brune i en vanlig Lucky Strike, og buffer å puffer i vei. Blir bare litt sjanglete, men ikke noe mer.
Kjøp heller rullepapir. Siggpapir brenner så fort at det brune ikke får brent ordentlig
Ja, siggen brenner jævlig fort. Jeg har rullepapir og løse tynne filtere, men jointen blir så jævlig tynn. Dessuten smaker det ikke noe spesielt, liker Lucky Strike på grunn av klikk funksjonen som gir mentol smak. Kan det være grunnen til at effekten uteblir?
Cannabisentusiast
Svartedauden's Avatar
Klikk-effekten er kun noe slags essens som slippes ut i filteret. Men jeg ville ha kjøpt meg skikkelig rullepapir og laga filter på gamlemåten. Alternativt kan du skaffe deg ei skikkelig pipe.

Pipekicket FTW!
Det er disse jeg har.
Ikke så rart, du bruker bomullsfilter. De tar veldig mye av funken ut av røyken, spør du meg.
Jeg pleier å klippe kanskje 1/4 bomull og sette på enden av et sånn vanlig jointfilter (sikksakk).
Det tar av den verste "bite'n" i røyken, men gir fortsatt nok effekt.
Prøvd det, evt uten filter og bare vanlig sikksakk-jointfilter.
Støtter Alzo88 bomullfilter fjerne så å si hele rusen for meg. Fjern hele bomullfilteret å bruk selvlagt filter med papir å bruk f.eks petterøe's lys blå den er mild i smak å vis du brenner den blir det enda bedre smak. Selv synes jeg petterøe's rulletobakk (må brennes ellers blir det bare tull ) smaker best men sigg funker også, må legge til at utenom røyker jeg lucky selv men jeg synes ikke det er noe god tobakk å blande med jazz tobakk.
Sist endret av Sup3rn0va123; 22. april 2016 kl. 18:18.
Sjekket nettopp YouTube på hvordan man lager sikksakk filter, tror jeg prøver det i nærmeste fremtid. Takk for tipsene!
Bruk sikksakk filter som andre sier, det kan ha fjernet litt av funken. Om det virkelig enda ikke fungerer vil jeg anbefale å prøve å røyke med en pipe og avis
Er jeg den eneste som får funk av "vanlig" filter?
Bruker det hver gang jeg.
dfslhfu ooo macarena
Nitropop's Avatar
Prøvd pipe, bong eller bøtte? Kanskje ikke det beste for lungene men.. jeg blir hværtfall skakk AF av bøtte
Sist endret av Nitropop; 22. april 2016 kl. 19:21.
De gangene jeg blir så desp at jeg må røyke sneiper, hender det jeg bruker 5.mm av et avklipt ferdis filter bak det vanlige sikksakk filteret.
Selvfølgelig funker det om man har god vare i utgangspunktet.

Hele filteret av bomull er jeg mer skeptisk til, selv om det burde funke uansett når man ikke er inn røyka eller røyker lite.

At du går på rivotril kan selvfølgelig spille inn, det spørs jo på dags dose og hvor lenge du har brukt det.

Får ikke veldig funk av hasj etter rivo eller xanax jeg heller.... Ikke naturell hasjrus hvertfall..
prater bare piss
HelloInsomnia's Avatar
Lag brownies, garantert at du blir potte. Kanskje du ikke trekker godt nok ned?
Ja, helt klart! Men Duh?? Er no anna han karen her gjør feil..
Sitat av i7cpuftw Vis innlegg
Er jeg den eneste som får funk av "vanlig" filter?
Bruker det hver gang jeg.
Vis hele sitatet...
Naturligvis kan en jo få funk med vanlig filter også, men det dreper jo mye av rusen. Bommulsfilteret er behjelpelig med å fjerne den kreftfremkallende tjæren i sigarettene. Det har seg nemlig slik at cannabis inneholder 4 ganger mer tjære en tobakk, og det er denne tjæren som er opphavet til mye av rusen.
Det er som nevnt av andre i tråden her, sliter du med å bli stein av en joint er det bare å lage en bong. ALLE blir BALLE (STEIN) av Bong.
Jeg la merke til det filteret du brukte, har personlig aldri brukt det og kan se for meg at det tetter endel. Her hos meg finner du masse dvd covere som er klipt i filler og forsider på magasiner som er brukt til å klippe en liten strimmel på ca 8cm i lengden og 1,5 i bredden. Ta og brett filteret til en M også drar du filteret rundt M´en og da har du filteret ditt klart. Ønsker du å legge til et stoner-triks kan du bruke rullepapir rundt filteret så det holder seg på plass, så slipper det å dette opp når du er klar til å rulle en joint. Eier du ikke en egen bong enda er det bare å lage seg en, tar ikke alt for mange minuttene heller før du har en #1 flaske bonge. Kan også lage bøtte. Den treffer desidert heftigst. Da tar du en 10L bøtte og en 1,5L brusflaske også skjærer du flaska akkurat i bånn av flaska ved skjøten. Så tar du og gjør klart et sølvfolie og setter det på tuten av flaska. Så tar du å lager endel hull i folien med en øredob, binders eller lignende. Viktig å presisere at vannet i bøtta skal være litt under helt full, nok til at det er noe luft i flaska på toppen. Poenget med å røyke på bøtte er at du skal lage et trykk av røyk som du skal presse inn i deg. Det er derfor man får et stort rush av å røyke på bøtte/bong, den røyken du får i deg treffer deg veldig og den treffer deg hardt. Ta så flaska i bøtta og press den helt ned i bøtta. Putt mekket ditt i sølvfolien, finn fram en lighter og begynn å tenn på mekket mens du sakte drar flaska oppover. Du skal trekke opp flaska og den kommer til å fylle seg med røyk. Dra flaska så langt som mulig opp. Ta så sølvfolien forsiktig av, sett munnen foran tuten på flaska og før flaska nedover mens du trekker.
Trenger jeg i det hele tatt å slå opp om dette er feil? Cannabis inneholder 4 x mer tjære enn tobakk..? Dethttp://forskning.no/alkohol-og-narkotika-menneskekroppen-

royking-kreft/2008/02/cannabis-og-sigaretter-gir-mye-kreft forblir vel enda en påstand? (ser jo denne, men det handler ikke om at cannabis i seg selv inneholder tjære nok )

Det blir tatt fra løse lufta..

Merker jo selvfølgelig forskjell om jeg røyker liten jonas, stor jonas, grønt i jonas, blunt, pipe, glasspipe, merscum, vann/tørr bong eller huge.

Det å påstå at den hasjen jeg røyker er full av tjære er mer merkelig, dog skal ikke jeg underminere dette. Som jeg ser det er dette noe du vet mer om en meg.

Ber gjerne om en videre mer beskrevet rapport om emnet? Jeg kan si med en gang at, jeg hverken tror eller tviler.. er mer nyfiken, siden mitt skap er fyllt av like mange skjelletter som deres.

Nå hadde ikke dette så mye med skjeletter å gjøre... Jeg er tom for øl og canna :P

Bær med meg...
Sist endret av BrewGrow; 23. april 2016 kl. 00:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Filter reduserer kraftig i hvertfall for meg. Rivotril dreper og tar over mye av rusen også for min del.
Like tobacco smoke, marijuana smoke contains cancer-causing chemicals. There are 33 cancer-causing chemicals contained in marijuana. Marijuana smoke also deposits tar into the lungs. In fact, when equal amounts of marijuana and tobacco are smoked, marijuana deposits four times as much tar into the lungs. This is because marijuana joints are un-filtered and often more deeply inhaled than cigarettes.

Jeg skjønner det , men det vil fremdeles ikke si at bønna mi inneholder 4 x mer tjære, enn tjæreinnholdet i tobakk.
Dette er kun om de to røykes sammen. (noe man ofte gjør) jada.. Men er 1+1 = 4 ?

Må vel være like mange måter å måle det innholdet på som det er å mekke og røyke tilsammen tenker jeg.

Husker tidlig jeg hørte noen sammenligne en joint med 5-10 sigaretter. Enda tidligere lærte jeg at fluesopp er dødelig, Likevel går det med flere 100 gram hver høst og vinter (tørket riktignok)

Jeg setter en finger på missoppfatning, vrang lære og skremselspropaganda.
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Filter reduserer kraftig i hvertfall for meg. Rivotril dreper og tar over mye av rusen også for min del.
Vis hele sitatet...
Vil tro Rivotril er dreperen her, har knasket en pille hver dag i 10 dager eller noe sånt.
Sitat av Dr.Pepper Vis innlegg
Vil tro Rivotril er dreperen her, har knasket en pille hver dag i 10 dager eller noe sånt.
Vis hele sitatet...
Synes det virker rart. Rivotril eller andre benzoer gjør meg bare enda fjernere, men på en litt annen måte, men røyking fucker meg alltid opp om jeg er pillesvimmel.

Det kan hende det varierer litt fra folk til folk også, men ville prøvd meg fram en del før jeg ga opp pga det altså.