Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1839
Er visst vanskelig å få tak i på kort tid. Er det noen her som har en til overs de kan kvitte seg med til en rimelig penge, evt vet om noen som selger de her til lands?
Har du kompetanse til å feilsøke på den?
Trådstarter
6 0
Tviler jeg på, men jeg har uansett ingen strømforsyning å mekke på. Greia er at jeg kan få en 360 veldig billig av en kompis, men han mangler strømkabelen...
Strømforsyning er ikke det samme som strømkabel !
Trådstarter
6 0
Vel, jeg mangler alt mellom xbox og støpsel. Det vil vel si strømkabel + omformer. Det må være den som gir 203W ut.
Jesus Kristus man. Stroomkabelen er jo modulaer.
Du kan bestille en via xbox support for ca. 300kr
Trådstarter
6 0
Sitat av bamsegutt Vis innlegg
Du kan bestille en via xbox support for ca. 300kr
Vis hele sitatet...
De sa de bare hadde av de nyere typene ikke til første generasjon. Uansett tar det sikkert ukesvis å få den. Jeg klør etter å spille

Sitat av Glenni Vis innlegg
Jesus Kristus man. Stroomkabelen er jo modulaer.
Vis hele sitatet...
Hva mener du?
Mangler du strømkabelen, eller mangler du strømforsyningen? Bestem deg. Ta et bilde av xboxen.
Sitat av rilum Vis innlegg
De sa de bare hadde av de nyere typene ikke til første generasjon. Uansett tar det sikkert ukesvis å få den. Jeg klør etter å spille



Hva mener du?
Vis hele sitatet...
Jaha? Hvem pratet du med da? Vi har da Xbox 360 strømforsyninger av både nyere og eldre sort. Kanskje han/hun missforstod og trodde det var til den gamle xboxen?
Trådstarter
6 0
Sitat av Glenni Vis innlegg
Mangler du strømkabelen, eller mangler du strømforsyningen? Bestem deg. Ta et bilde av xboxen.
Vis hele sitatet...
Jeg skrev dette litt lenger opp: Vel, jeg mangler alt mellom xbox og støpsel. Det vil vel si strømkabel + omformer. Det må være den som gir 203W ut.

Mente dette burde være greit å forstå. De to bitene tilsammen utgjør vel strømforsyningen. Heter ihvertfall "Power supply" på amerikanske sider.

Sitat av bamsegutt Vis innlegg
Jaha? Hvem pratet du med da? Vi har da Xbox 360 strømforsyninger av både nyere og eldre sort. Kanskje han/hun missforstod og trodde det var til den gamle xboxen?
Vis hele sitatet...
Mulig det.. snakket med en svenske. Jobber du for microsoft? Har dere noe sted i oslo man kan komme å få plukket opp noe sånt?
Sitat av rilum Vis innlegg
Jeg skrev dette litt lenger opp: Vel, jeg mangler alt mellom xbox og støpsel. Det vil vel si strømkabel + omformer. Det må være den som gir 203W ut.

Mente dette burde være greit å forstå. De to bitene tilsammen utgjør vel strømforsyningen. Heter ihvertfall "Power supply" på amerikanske sider.
Vis hele sitatet...
Nei, dette er ikke greit å forstå. Alt mellom xbox og støpsel? Mellom xboxen og støpselet går det ofte en ledning...
Last heller opp et bilde, der vi får se om det mangler en strømforsyning
Trådstarter
6 0
Sitat av Glenni Vis innlegg
Nei, dette er ikke greit å forstå. Alt mellom xbox og støpsel? Mellom xboxen og støpselet går det ofte en ledning...
Vis hele sitatet...
Her har du ett eksempel, Dette er det jeg mangler, men jeg har lyst til å få tak i den fort og helst slippe å bruke reiseadapter


http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...pf_rd_i=468294
Sist endret av rilum; 31. oktober 2011 kl. 20:47.
Han mener ALT frå den delen du putter inn i xboxa til og med den kabelen du putter inn i kontakta

Rett og slett alt som gir strøm til xboxen